Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Angående henley vet jeg jo hvordan de ser ut, men noen er tykke, noen har korte ermer, noen har kort knapperad, noen har lang knapperad, og jeg vet ikke helt hvordan en henley er definert.

 

Du finner også skjorter med forskjellige kraver, mansjetter, knapper, mønstre og stoff. Men det er skjorter for det. En henley er det du tror det er, så enkelt er det.

 

Ang. en rugby syntes jeg det kan se helt ok ut, det blir som en pique når det er litt kaldere i luften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt på toget med to kompiser hinn dagen, og begynte å snakke om klær av en merkelig grunn. Etterhvert kommer vi inn på at de store folkene tjener så sinnsykt.

Samtalen etter dette går som følger

kompis nr 1: Han som har fikset ed hardy tjener så sykt

kompis nr 2: ed hardy, hva er det?

Meg selv. : kanskje det mest harry merket som finnes. Topp tre hvertfall.

 

Kompis nr 1: hæ? mener du det? jeg syns det er stilig jeg. Har et belte og en t-skjorte og en caps. Det er sånn med dødningshoder og roser og hjerter på og sånn. sykt stilig.

 

kompis nr 2: Åja, ja de har jeg sett. Hallo, det merket er jo dødsfett. Jeg tror jeg skal kjøpe noe snart.

 

 

Jeg visste oppriktig talt ikke hva jeg skulle gjøre. Endte med at jeg gravde meg ned i en bok og blokket ute samtalen. Herregud. At de tør å snakke om dette høyt på toget :ermm:

Endret av feggy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man må da få lov til å like Ed Hardy? Jeg synes det er skammelig harry, men jeg har ingen problemer med at andre liker merket, eller stilen for den saks skyld. Alle kan ikke ha den samme stilen. Noen liker tatoveringer, flammer og hodeskaller, andre liker dress og blazere. Man må da kunne tåle at andre ikke har samme smakspreferanser som en selv, vel? Man kan heller ikke være flau over at man liker de klærne man liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo, du sier forsåvidt noe der.. Tåle at de foretrekker andre klær gjør jeg jo, men det betyr jo ikke nødvendigvis at jeg må mene at det er stilig og tøft likevel. Folkene er tidenes de. Var en uke på ski, og digget det.

 

Da de begynte å snakke om det godtok jeg det og meldte meg ut av samtalen Nettopp fordi at jeg ikke hadde hatt noe spesielt positivt å si om det, tenkte jeg da at det heller var like godt å la være. Det er som om jeg hadde vært med noen rånere. Jeg hadde selvfølgelig tenkt at det og var griseharry. Hadde de begynt å snakke om det i cafevognen hadde jeg nok tenkt akkurat det samme.

 

Men selvfølgelig. Ikke skam deg over den du er..

Lenke til kommentar

Man må da få lov til å like Ed Hardy? Jeg synes det er skammelig harry, men jeg har ingen problemer med at andre liker merket, eller stilen for den saks skyld. Alle kan ikke ha den samme stilen. Noen liker tatoveringer, flammer og hodeskaller, andre liker dress og blazere. Man må da kunne tåle at andre ikke har samme smakspreferanser som en selv, vel? Man kan heller ikke være flau over at man liker de klærne man liker.

MoV har lært folk noe helt annet.

Lenke til kommentar

Greit nok at folk bruker Ed Hardy til vanlig, og for eksempel bruker en ed hardy t-skjorte der de vanligvis bruker en vanlig tskjorte, eller bruker en caps der de vanligvis ville brukt en annen caps. Men når folk skal begnne å "pynte seg" med ed hardy synes jeg det blir for drøyt. F.eks dra ut på byen og pynter seg med ed hardy t-skjorte og jeans i samme merke og gjerne topper det med en caps. Når folk tror at ed hardy er så kult at det kan brukes som 'finklær' og bruker det i settinger hvor andre bruker skjorter, så reagerer jeg litt...

Lenke til kommentar

Coa: Nei, det er jeg selvfølgelig enig i.

 

Jeg klarte dog å forårsake en kraftig ripe i forholdet til samboeren til kompisen min første gangen jeg møtte henne, på fest.

Det hadde seg slik at hun hadde flere lag brunkrem, løsvipper så det holdt, CG-jakke, tights, UGGs og hele røkkelet, og selvfølgelig måtte jeg kommentere Ed Hardy-vesken... :wallbash: Tok sin tid å rette på det førsteinntrykket.

Nei, noen ganger er det faktisk bedre å bare holde kjeft.

 

Edit: Glemte UGGs.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...