Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tynn trench. (den korte typen).

Har sett på H&M, men det ser ikke ut som om de får det inn i år.

Kom inn en ny på nettsiden til H&M en trenchcoat av den korte typen. Angrer litt på at jeg valgte den lange typen da jeg liker bedre kortere :p

Lenke til kommentar

Nå er det jo russetid om så ikke alt for lenge. Til dere som har vært russ, hva hadde dere på dere? Jeg klarer ikke å se for meg en litt baggy snekkerbukse med en tettsittende v-neck eller cardigan. Jeg må vel kjøpe noen Converse til sko, og jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe noen plaine hettegensere til overkroppen.

Lenke til kommentar

Ble ikke det seende litt rart ut, Bebeluv? Jeg innbiler meg at baggy bukser og tettsittende genser kræsjer ganske hardt. Jeg tror jeg satser, som Henrik C nevnte, på pique og hettegensere. Man blir jo seende ut som en dass med møkkete, baggy bukser og sko uansett, men det får heller være.

Lenke til kommentar

Enig med Winston Wolf. Kommer ikke til å bry meg i det hele tatt med hva jeg har på meg.

Skal jo bare være på fylla 24/7 uansett.

For min del har jeg ikke tenkt til å ta russetiden særlig seriøst i det hele tatt, jeg har skole å fokusere på. Med det sagt kommer jeg vel ikke til å kle meg særlig pent uansett.

Lenke til kommentar

Nå er det jo russetid om så ikke alt for lenge. Til dere som har vært russ, hva hadde dere på dere? Jeg klarer ikke å se for meg en litt baggy snekkerbukse med en tettsittende v-neck eller cardigan. Jeg må vel kjøpe noen Converse til sko, og jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe noen plaine hettegensere til overkroppen.

 

Jeg synes det var kaldt ute på kveldene/nettene da jeg var russ. Måtte ha jakke også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...