Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufattelig hvordan en bruker her inne klarer å spre så mye kjip stemning. Det må bli veldig lite mus på deg på revisjonsstudiet ditt, fkm, siden du tydeligvis har et slikt voldsomt behov for å slippe løs all den innestengte aggresjonen og elitismen din i denne tråden.

Godt å høre at folk trekker paraleller mellom folks diskusjon på Internett og real life. Såvidt meg bekjent kan jeg si at ditt utsagn er feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som skjer i det virkelige liv har en tendens til å smitte over på forumhumøret. I alle fall for meg. Og ja, jeg er enig med en del andre her i at fkm har vært usedvanlig vanskelig i dag/går (usikker på når det begynte).

Det er greit nok å være pirkete og nøye på ting, men det virker jo som han nekter å ta en spøk for en spøk. Og i stedet for å opplyse folk om at de har tatt feil og gi dem det rette svaret, velger han å latterliggjøre dem.

For meg blir det ikke ferie på lenge, dessverre. Får en pause under Roskilde, men det er jo så hard ferie at jeg kunne trengt ferie for å komme meg igjen. :)

• Liker 1
Skrevet

Ufattelig hvordan en bruker her inne klarer å spre så mye kjip stemning. Det må bli veldig lite mus på deg på revisjonsstudiet ditt, fkm, siden du tydeligvis har et slikt voldsomt behov for å slippe løs all den innestengte aggresjonen og elitismen din i denne tråden.

Godt å høre at folk trekker paraleller mellom folks diskusjon på Internett og real life. Såvidt meg bekjent kan jeg si at ditt utsagn er feil.

Slik nevnte bruker har oppført seg i de 3-4 siste sidene av denne tråden er det nærliggende å gjøre det.

• Liker 1
Skrevet

For meg blir det ikke ferie på lenge, dessverre. Får en pause under Roskilde, men det er jo så hard ferie at jeg kunne trengt ferie for å komme meg igjen. :)

Hehe, skal rett på jobb etter Roskilde selv, det er ett slit.

Håper det er lite å gjøre da så jeg kan slappe av med musikk på kontoret.

Skrevet

Hehe, skal rett på jobb etter Roskilde selv, det er ett slit.

Håper det er lite å gjøre da så jeg kan slappe av med musikk på kontoret.

Hehe, jeg regner ikke med å få slappe av noe særlig. Heldigvis tar vi båten (København-Oslo) opp igjen, så det blir den tiden jeg får til å komme meg igjen! Husker hvor ufattelig herlig den dusjen var i fjor! Sto med neglebørste og skrubba hele kroppen :p

Hvordan reiser du nedover?

Skrevet

Hvordan reiser du nedover?

Blir nok buss så vi er i køben på dagen på lørdag. Skal møte en veninne som bor der og som skal være med. Tenkte å prøve å finne en buss i dag og bestille billett.

Hjem regner jeg med det blir fly.

Skrevet

Det er vel noe av det latterligste jeg har lest her på forumet i mine 5 år.

Skrevet

Utdyp gjerne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Utdyp gjerne.

Lite mus? :!: Av alle årsaker så drar du den beslutningen..

edit: ops mente quote bare mcmuffin

Endret av Overdox
Skrevet

Utdyp gjerne.

Du legger vekt på at fkm sprer kvalm her på forumet, men vil nå si at det er du som gjør akkurat det.

Skrevet

Genialt bilde. :D

Hadde siste eksamen i dag. Ganske bittersweet avslutning mtp. at det gikk nokså dårlig :\ Men men.. jeg står så nå blir det å nyte sommeren fram til utvekslingsopphold i Sydney fom. juli. :dribble:

Skrevet

Where is the love? :cry:

Dette har jo utviklet seg fra å være et sted hvor man kan ha en lettbent samtale om mote og velvære, til et sted hvor man går til frontalangrep på hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med 6. :)

Selv fikk jeg 5 i Norsk språkpolitikk og språkdebatt fra 1830 og fram til i dag. Relativt fornøyd. Deilig å være ferdig med 13 års skole.

Skrevet

Spansk. Foredraget i seg selv hadde visst holdt til en 5-, men spørsmålene og den spontane samtalen trakk meg opp på 6'eren :)

Wow, det er sterkt! Har du spansk familie eller noe sånt, eller bare "lett" for å ta til deg språk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...