Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

fkm. må bare si at du er den mest usaklige her inne ass! Du kommer med utsagn som bare er helt unødvendig. Går ann å ha en åpen diskusjon. Men når noen trekker en spøk går du rett på personagrep. Spar deg for de!

 

 

Gidder ikke svare deg når du ikke en gang kan ta deg bryet med å skrive korrekt norsk Robbsi. En feil i ny og ne er greit nok, men du har jo omtrent ikke en eneste korrekt setning. Det blir for dumt...

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder ikke svare deg når du ikke en gang kan ta deg bryet med å skrive korrekt norsk Robbsi. En feil i ny og ne er greit nok, men du har jo omtrent ikke en eneste korrekt setning. Det blir for dumt...

 

En stakkars dyslektiker vi har med å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg bare retter på han jeg. Det var ikke ment for å fornærme han, hvertfall ikke å rakke ned på han. Om noen kommer med fakta som ikke er riktig, er det da naturlig å rette på vedkommende.

Det går veldig bra :) Bra du retter på meg. Mange her omkring (ihvertfall jeg) har en tendens til å misbruke sør-norge, sørlandet, østlandet etc. om en an.

 

når det gjelder robbsi, har han en tendens til å skrive litt for fort uten å tenke over hvilke ord og setninger etc. han bruker til tider...

Lenke til kommentar

Gidder ikke svare deg når du ikke en gang kan ta deg bryet med å skrive korrekt norsk Robbsi. En feil i ny og ne er greit nok, men du har jo omtrent ikke en eneste korrekt setning. Det blir for dumt...

 

En stakkars dyslektiker vi har med å gjøre.

 

Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre, ettersom det ikke er stavingen som er verst, men setningsoppbygningen. Det er heller ikke verre enn å legge inn litt innsats selv om man har dysleksi. Har selv flere venner med kraftig dysleksi som har fått kjempekarakterer i norsk etter knallhard jobbing. Men igjen, har man lyst til å ende opp i kassen på Rimi er vel det greit nok. Vi trenger jo noen som gjør det og...

Lenke til kommentar

En dyslektiker kan oppfatte ord og setninger på annen måte enn deg. Det går ut over ortografi og eventuelt setningsoppbygning.

Etter så vidt jeg vet, fokuserer Robbsi lite på norsken og mere på realfagene.

 

Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig.

Lenke til kommentar

@fkm: For det første: robbsi har IKKE dysleksi :!:

For det andre: se innlegget mitt ovenfor.

For det tredje: Ikke alle som gidder å "legge inn litt innsats" på skrivefronten på et forum.

 

Og du, hva er det med deg og rimi? haha, jobber du der selv kanskje? :tease:

Lenke til kommentar

@fkm: For det første: robbsi har IKKE dysleksi :!:

For det andre: se innlegget mitt ovenfor.

For det tredje: Ikke alle som gidder å "legge inn litt innsats" på skrivefronten på et forum.

 

Og du, hva er det med deg og rimi? haha, jobber du der selv kanskje? :tease:

 

Hvis man vil ha oppmerksomhet/respons på et forum bør norsken være forholdsvis god.

Lenke til kommentar
Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig.

 

Det hjelper lite å være god i realfag når man ikke klarer å skrive en jobbsøknad.

Lenke til kommentar
Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig.

 

Det hjelper lite å være god i realfag når man ikke klarer å skrive en jobbsøknad.

Du klarte det igjen du :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig.

 

Det hjelper lite å være god i realfag når man ikke klarer å skrive en jobbsøknad.

 

Så du tror virkelig ikke at Robbsi vil bli bedre i norsk fram til jobbsøknad. Da snakker vi sikkert 8-9 år.

 

Så du tror virkelig ikke Robbsi vil være en del grundigere med sin søknad? Eventuelt tilkalle hjelp?

Lenke til kommentar
Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig.

 

Det hjelper lite å være god i realfag når man ikke klarer å skrive en jobbsøknad.

Du klarte det igjen du :thumbup:

 

Hva da? Å si sannheten? Tror du man får mange intervjuer hvis man skriver halvparten av setningene feil?

Lenke til kommentar

Men skjønner ikke hvorfor man skal bry seg om skrivefeil når man skal diskutere mote og klær??

 

Jeg skjønner ikke poenget med å skrive feil i det hele tatt. Er det sånn at det er vanskeligere å skrive riktig på et forum? Nei...

Lenke til kommentar

Men skjønner ikke hvorfor man skal bry seg om skrivefeil når man skal diskutere mote og klær??

 

Jeg skjønner ikke poenget med å skrive feil i det hele tatt. Er det sånn at det er vanskeligere å skrive riktig på et forum? Nei...

 

Jeg ser at du unngår å svare på det jeg skrev.. Det skjønner jeg godt. Det var vel ganske unødvendig og usaklig vel?

Lenke til kommentar

Ja greit. Skal gjøre et forsøk på å bruke litt lengre tid på innleggene mine. Men kan vi da diskutere det vi skal? Uansett hva jeg kommer til å skrive her inne i fremtiden vil jo du bare "overse" fordi det er robbsi som har skrevet det? Eller hva sier du?

 

Forresten. Fikk aldri svar på hva din jobb innebærer siden du er så hypp på rimijobben!?!?

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...