Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne ikke installert det uansett, så lenge selve appen ikke er tilgjengelig på Store. Å laste ned .xap er bare for å spare data, den verifiserer fortsatt mot Store.

 

Det en kan gjøre er å registrere deg som utvikler. Gratislisensen lar en installere 2-3 apps man utvikler. Da kan man installere noen andre sine apps som ikke er på Store istedenfor.

Lenke til kommentar

Noen god app for nummeropplysning? Jeg har brukt checknumber, som er nokså primitiv, men virker brukbart. Og 1890 som ser bedre ut men som har litt tvilsomme data. (Hvorfor står min søster oppført uten telefon og med adressen hun flyttet fra for 30 år siden???)

 

1890 lister alle nummer jeg betaler fakturaen for, med mitt nede på listen. Det kan være telenors feil, jeg får samme på gule sider selv jeg har flere ganger bedt dem om å gjøre noe med det. Checknumber lister bare et av dem, og det er ikke det jeg bruker.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare dele min dårlige erfaring med en mobil jeg virkelig liker på mange måter. Jeg har hatt 920 siden lanseringen. Jeg har levert mobilen 3 ganger til verksted for å fikse en feil som gjør at jeg ikke kan surfe på den uten å være redd for at den tapper batteri veldig fort, selv om jeg skrur den på dvale. Den blir veldig varm og batteriet blir tømt hvis jeg ikke omstarter telefonen. Den servicen jeg har blitt møtt med av Nokia sitt verksted er graverende dårlig. De finner ingen feil og leverer den samme mobilen tilbake med software reset. Jeg blir fortalt at jeg har ingen reklamasjonsrettigheter siden de ikke finner noen feil.

Dette har resultert i at en mobil jeg håpet på kunne være perfekt for i allefall to års bruk blir skiftet ut nå i desember når jeg har nedbetalt mobilen. Nå har en del av windows entusiasmen jeg har hatt siden htc titan sunket betraktelig så det blir vel en xperia z1 på meg. Merker jeg savner åpenheten til android og ser at tregheten de slet med før har forsvunnet på grunn av tilsvarende rask maskinvare.

Jeg skjenner en som jobber i en IT bedrift med å gi support på jobb pc og mobiler. Han fortalte meg nå nylig at de hadde hatt høy feilprosent på nokia 920. Skjenner en annen som byttet etter et halvt år til iphone på grunn av masse problemer med 920. Håper Microsoft forandrer support rutinene til selskapet nå som det er kjøpt opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Truecaller har vært den jeg har likt best på android, nå på WP8, så virker det som at det kun er en ren manuell katalog, den viser ikke lenger navn på ukjente nummere mens de ringer.

Truecaller ser morsom ut, men jeg var alltid litt skeptisk til at den ville dele telefonnummerne mine (selv om det var anonymisert. Og selv om man visstnok kan si nei takk til å dele.) For nå tror jeg bare jeg beholder shortcut'en til gule sider.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Har ennå random skit ca. 1 gang i uka med fullt oppdatert 920 at den finner ut at nå skal batteriet grilles. Siste var tidligere i uka der den tømte seg selv uten grunn på 6 timer over natta uten å ha vært i bruk. En restart fikser det alltid men.. er det nødvendig i dag?? (Jada, nei og null kjørte i bakgrunnen og omtrent alt annet er slått av) Tar bare av av og til...

Lenke til kommentar

Tull, min arbeidsplass bruker både 820 og 920, og feilprosenten er veldig lav. Lumia 920 er forsatt den beste Windows-telefonen i sin prisklasse. Selvom den er snart et år, så er det ingenting i veien for å kjøpe den i dag.

Du kan ikke si at vår erfaring er tull. Er glad for at du har en positiv erfaring og håper flest mulig har det, for jeg unner ingen å bli sett på som crazy person for å levere inn mobilen tredje gang til service for et problem jeg tydligvis inbiller meg :(

Lenke til kommentar

Du kan ikke si at vår erfaring er tull. Er glad for at du har en positiv erfaring og håper flest mulig har det, for jeg unner ingen å bli sett på som crazy person for å levere inn mobilen tredje gang til service for et problem jeg tydligvis inbiller meg :(

Greit nok at du har problemer, men når min arbeidsplass bruker rundt 400 Lumia's og noen iPhones og ikke opplever store problemer, så er det ikke stor feilrate f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...