Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Får bare ikke fram Glance på min Telenor (Djuice) 920... er det bare jeg som er teit eller? Ser ikke de rette options i skjermmenyen..

 

Grr...

Innstillinger/skjerm + berøring, sveip/bla sideveis.

For å finne ut om Amber er på plass, sjekk innstillinger/ekstra + info, skal stå Amber med stor, gul skrift.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innstillinger/skjerm + berøring, sveip/bla sideveis.

For å finne ut om Amber er på plass, sjekk innstillinger/ekstra + info, skal stå Amber med stor, gul skrift.

Jaha, da skal du høre: Det går ikke an å sveipe sideveis til flere options (Innstillinger/skjerm + berøring, sveip/bla sideveis). Det er ingen flere options der.

I "innstillinger/ekstra + info" (har "Norsk" telefon men bruker Engelsk telefonspråk) står det ikke "Amber" med gul skrift nei...men: Nokia enchanncements 1.7.0.173. Hadde en solid oppdatering den nå sist rett før helga det som tok sin tid med restarter etc. og har f.eks. nye "Data sense" nå.. noe henger ikke på greip..

Endret av Brakballe
Lenke til kommentar

Nå finner min 920 en update. Skal bare ta en del bilder med den før update, slik at jeg har referanse å sammenligne med etterpå. Blir gøy å se hvor mye mer Nokiaingeniørene har fått ut av kameraet (med tanke på støy, lavlysegenskaper og slikt.)

 

Det blir forhåptentligvis en trivelig kveld :-)

Lenke til kommentar

Opplever i alle fall batteritiden som vesentlig dårligere..Før oppdateringen så opplevde jeg at batteriet var på ca 40-50 % etter 1 døgn. Nå er det nede på 10% med samme bruk på samme tid..

Kan dog være enkelte ting jeg ikke har deaktivert som trekker mere strøm, f.eks 4G (bank i bordet, ingen restart pga. 4G lengre ) :)

Lenke til kommentar

Double tap og Glance drar jo mer strøm ... så jeg slo av dem etter hvert...

I tillegg oppdaget jeg at NFC og Bluetooth var på etter at jeg installerte GDR2. Har slått av disse også.

Er nå nede i ca 2% forbruk ved standby (hadde 1.5% før GDR1).

 

EDIT:

Men husker at etter GDR1 (Portico) så var også forbruket veldig høyt de første dagene (6% i standby). Lurer på om det er noen prosesser som rusler og går i bakgrunnen for å "rydde opp" i ett eller annet ...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Har du siste versjon?

Nokia updates Display + Touch and Extras + Info apps for Lumia line

 

EDIT:

Anbefaler denne for å sjekke om du har siste versjon av alle Nokia Apps:

SysApp Pusher will notify you of app updates for your Nokia, HTC or Samsung Windows Phone

Jeu. fant ut av det. Vi snakker om GDR2 + Amber. GDR2 sklir rett inn, komplettere Amber må en gjøre manuelt med å hente touch & info apps. SÅ blir det komplett Amber.. tåpelig tungvindt, det kunne blitt opplyst om ved install. Men nå er alt komplett og telefonen eter strøm som aldri før... ser ut som alle ekstra ting koster strøm... fett nok...

Lenke til kommentar

Innstillinger/skjerm + berøring, sveip/bla sideveis.

For å finne ut om Amber er på plass, sjekk innstillinger/ekstra + info, skal stå Amber med stor, gul skrift.

Altså, mener du"på plass" og klart for update eller mener du allerede oppdatert og på plass? Ehhehe...(:

 

føler meg som vanlig litt teit her, men får ikke helt grepet på hva som er forskjellen på GDR2 og Amber.

slik jeg har forstått det så har jeg nå oppdatert telefon når Amber står med hul fet skrigt i Extra+info.

 

Altså, GDR2 er selve systemoppdateringen, mens Amber er en drøss nye fantastiske apper som jeg selv velger om jeg vil laste ned?

Lenke til kommentar

GDR2 er fra MS, Amber er GDR2 fra Nokia med deres ekstrating i.

 

ee..jepp..så da har jeg det jeg skal ha, for Amber lyser i gult her, og glance og alle de nye morsomme småtinga er på plass. De 2 nye kameraappene er lastet ned og jeg gleder meg til å teste det ut de neste timene (:

 

jeg fikk bare for meg at det nå var 2 forskjellige oppdateringer, GDR2 og Amber, og jeg fant bare 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...