Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Tipper årsaken til at denne modellen forsinkes er den overraskende store etterspørselen i Frankrike, Italia og Canada. Nokia har kan hende blitt tatt litt på senga her, og da må de omdirigere leveranser til dit behovet er størst. Produksjonskapasiteten til Nokia er neppe på høyde med Samsung og Apple på nåværende tidspunkt. Jeg har selv reservert 920 på Lefdal, har ikke hørt ett pip derfra ennå. Og det spiller heller ingen stor rolle om jeg får den denne eller neste måned, jeg har greit utstyr allerede i dag og ønsket egentlig bare gi nokia en ny sjanse nå. Har for første gang på 10 år tro på noe de leverer.

 

Er så utrolig enig i det du skriver!!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper årsaken til at denne modellen forsinkes er den overraskende store etterspørselen i Frankrike, Italia og Canada. Nokia har kan hende blitt tatt litt på senga her, og da må de omdirigere leveranser til dit behovet er størst. Produksjonskapasiteten til Nokia er neppe på høyde med Samsung og Apple på nåværende tidspunkt. Jeg har selv reservert 920 på Lefdal, har ikke hørt ett pip derfra ennå. Og det spiller heller ingen stor rolle om jeg får den denne eller neste måned, jeg har greit utstyr allerede i dag og ønsket egentlig bare gi nokia en ny sjanse nå. Har for første gang på 10 år tro på noe de leverer.

 

Er så utrolig enig i det du skriver!!! :)

Er også enig, men tror at de har en stor produksjonskapasitet hvis vi tenker på hvor mange vanlig mobiler de produserer. Then again, de har visst nylig solgt sin siste fabrikk http://www.wpcentral.com/nokia-sells-factory-salo-drugmaker-orion
Lenke til kommentar

Må si jeg syns litt synd idere som avbestilte fra Lefdal. Fikk svar i dag:

 

"

Hei og takk for din henvendelse.

Vi ber fortsatt om at du forholder deg til den datoen du har fått fra oss - 15. november. Datoene som kommer på nettsiden gjelder for de nye kundene som ønsker å bestille telefonen. Vi får inn telefonene i flere partier.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Benedicte

Kundesenteret

"

har nok ikke avbestilt den ennå ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper årsaken til at denne modellen forsinkes er den overraskende store etterspørselen i Frankrike, Italia og Canada. Nokia har kan hende blitt tatt litt på senga her, og da må de omdirigere leveranser til dit behovet er størst. Produksjonskapasiteten til Nokia er neppe på høyde med Samsung og Apple på nåværende tidspunkt. Jeg har selv reservert 920 på Lefdal, har ikke hørt ett pip derfra ennå. Og det spiller heller ingen stor rolle om jeg får den denne eller neste måned, jeg har greit utstyr allerede i dag og ønsket egentlig bare gi nokia en ny sjanse nå. Har for første gang på 10 år tro på noe de leverer.

det var akkurat likens da n9 kom og når lumia 900 kom. ble utsatt flere ganger, pga nokia ikke klarte å produsere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper årsaken til at denne modellen forsinkes er den overraskende store etterspørselen i Frankrike, Italia og Canada. Nokia har kan hende blitt tatt litt på senga her, og da må de omdirigere leveranser til dit behovet er størst. Produksjonskapasiteten til Nokia er neppe på høyde med Samsung og Apple på nåværende tidspunkt. Jeg har selv reservert 920 på Lefdal, har ikke hørt ett pip derfra ennå. Og det spiller heller ingen stor rolle om jeg får den denne eller neste måned, jeg har greit utstyr allerede i dag og ønsket egentlig bare gi nokia en ny sjanse nå. Har for første gang på 10 år tro på noe de leverer.

det var akkurat likens da n9 kom og når lumia 900 kom. ble utsatt flere ganger, pga nokia ikke klarte å produsere.

Det er det samme jeg har hørt. Får håpe de ikke utsetter den så lenge denne gangen.

Lenke til kommentar

Når det gjelder størrelsen til 920.

For de av dere som har eid en Lumia 800 eller 900 så kjenner dere kanskje til at på-knappen er på høyresiden av telefonen. Merker selv at jeg sliter mer med å slå på/av en iPhone 5 enn f.eks 900 (som er ca like stor som 920).

Det er også få funksjoner som krever at man trykker helt øverst på telefonen. Så jeg tviler sterkt på at størrelsen blir et problem, selv for de med små hender.

Lenke til kommentar

Hvor ser du det? Står fortsatt 30.11.12 på nettsiden. Samme gjelder på "Min side".

 

Ja, inne på min side står det også 30.11. Men om du har fått mail at den kommer 15 november så forhold deg til det (fra Lefdal selv)

El-kjøp sa akkurat det samme når det var 30.10.12 som var leveringsdato. Den skulle bli sendt direkte til meg fra leverandør... YEA RIGHT
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg ser at Lefdal får Nokia Lumia 920 på lager 01.11.2012 i mens det står på deres side at den sendes fra 30.10.2012

Betyr dette at den sendes direkte til kunden fra 30.10.2012 eller at den sendes til Elkjøp ved den datoen? Hvilken dato er det som gjelder for Elkjøp sin nettbutikk?

Like · · 24 October at 15:37

Er det bestilling på nett uten abonnement du tenker på? Vi sender i så tilfelle telefonen fra vårt hovedlager i Jönköping 30.10 ;);) Mvh Simen
Endret av Nado
Lenke til kommentar

Hvor ser du det? Står fortsatt 30.11.12 på nettsiden. Samme gjelder på "Min side".

 

Ja, inne på min side står det også 30.11. Men om du har fått mail at den kommer 15 november så forhold deg til det (fra Lefdal selv)

El-kjøp sa akkurat det samme når det var 30.10.12 som var leveringsdato. Den skulle bli sendt direkte til meg fra leverandør... YEA RIGHT

Hmm, ser ut som den datoen er en ankomst dato. Kanskje de får den inn på fjernlager 30.10.12 og at det er derfor det tar litt lengre tid?

Lenke til kommentar

Hvor ser du det? Står fortsatt 30.11.12 på nettsiden. Samme gjelder på "Min side".

 

Ja, inne på min side står det også 30.11. Men om du har fått mail at den kommer 15 november så forhold deg til det (fra Lefdal selv)

El-kjøp sa akkurat det samme når det var 30.10.12 som var leveringsdato. Den skulle bli sendt direkte til meg fra leverandør... YEA RIGHT

Hmm, ser ut som den datoen er en ankomst dato. Kanskje de får den inn på fjernlager 30.10.12 og at det er derfor det tar litt lengre tid?

De har nok ikke fått den inn på fjernlager heller, det tar ikke 2 uker å sende fra Sverige.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...