Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er trist på vegne av Nokia da selv om 808 er en glimrende telefon for kamerabruk så er det WP8 serien som blir viktig for Nokias overlevelse videre. At HTC kommer først ut med WP8 telefoner kan ha stor betydning. Skal Nokia hive seg inn i Android verden vil de drukne i konkuranse.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg akkurat fått kontramelding på SMS fra Lefdal. Fra den lovede datoen fra forrige SMS på 15 November, skylder de i dagens melding på Nokia, og sier de har utsatt lanseringen av Nokia 920. Så telefonen vil ikke bli sendt ut fra Lefdal før i uke 48. Siste uka i November, 26-30 November altså om denne nye besjeden skulle vise seg og stemme.

 

Jeg har ikke noe imot at telefonen ikke kommer før i uke 48, men irriterer meg over det jeg mener er bløffing.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
Ja, da har jeg akkurat fått kontramelding på SMS fra Lefdal. Fra den lovede datoen fra forrige SMS på 15 November, skylder de i dagens melding på Nokia, og sier de har utsatt lanseringen av Nokia 920. Så telefonen vil ikke bli sendt ut fra Lefdal før i uke 48. Siste uka i November, 26-30 November altså om denne nye besjeden skulle vise seg og stemme. Jeg har ikke noe imot at telefonen ikke kommer før i uke 48, men irriterer meg over det jeg mener er bløffing.
Dette forundrer meg ikke. Ville heller ikke stolt på denne meldingen. Jeg stoler ikke på det før jeg har et sporingsnummer.
Lenke til kommentar

Jeg ser PS har Samsung Ativ inne, fikk nå sms om at min Nokia 920 ikke kommer før uke 48. Via jobben vet jeg at en grossist har satt at 920 ikke kommer før 17.12...finnes det noe grunn da å vente 1,5 måneder ekstra på Nokia 920? Kamera bryr meg lite, LTE har jeg i One XL og fra Netcom med wifi router...42 mbps er jo uansett fra hastighet og antakeligvis mer utbredt?

 

Hos Netcom er jeg bundet til August neste år, så må jo uansett vente en stund før en LTE telefon trengs..

Endret av Christian86
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan Nokia offisielt ta pikkpakket sitt og forgå i stillhet...

 

Hei!

Vi ser at du har bestilt en Nokia Lumia 920 av oss.

Dessverre har vi fått beskjed fra Nokia om at levering fra dem er forsinket til slutten av desember.

 

Vi vil sende ut varen til deg så fort vi har fått den inn.

Ta kontakt med kundeservice dersom du har spørsmål ang. dette.

 

Med vennlig hilsen

NN

Kundekonsulent

 

One2cel AS

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"varen er på lager hos leverandør", bestiller likevel.

 

Takk for tipset!

 

Allerede bestilt jeg og, men avbestiller ikke 920 før Ativ S er på vei ass :p

 

 

Forøvrig 5 igjen nå - Link: https://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=307717&salg=

Dere finner den nemlig ikke via prisguiden.no - den var der i morges, men når jeg sjekket nå så var den vekke.

 

Hvilken grossist har 17.12?

 

Står fortsatt ubekreftet 20.11 hos min, men mister troa på november snart. Merker jeg begynner å slite psykisk..

 

Det kan jeg ikke si, men jeg stoler mer på dem enn visse butikker.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Da kan Nokia offisielt ta pikkpakket sitt og forgå i stillhet...

 

Dette er Nokia i ett nøtteskall... De utsetter og utsetter levering hele tiden, var akkuratt samme leksa på 808 også.... Fra de første mobilene kom til Norge gikk det ett par måneder før etterspørselen var dekket (kun små partier ble levert i hver forsendelse til nettbutikkene). Resultatet ble ventelister i samtlige nettbutikker, Nokia er latterlig dårlig på dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...