Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Ikke som de vil selge iallefall. Ringte dem. Ubekreftet 17. nov i deres systemer. De hadde en teori om at telefonen er i prosess med å tilpasses det nordiske markedet. Antar at det betyr å legge på ubrukelige ting som f.eks vg-appen, som lumia 800 kom med.

Håper inderlig ikke de installerer malware på telefonen :S Hvis de gjör det så burde det gå å slette det ellers blir den sendt fint i retur med krav om pengene tilbake. Betaler ikke 4500kr for å få mye reklame trykt oppi tryne.

 

Du kan slette så og si alt du vil på Windows Phone :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er Lumia 920 den mest spennende mobilen på flere år. Om den blir noe forsinket ift andre land (husk Norge er på størrelse med en stor europeisk by i antall innbyggere), så får det være. Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

 

Litt is i magen, og om rundt 14 dager så kan den være i hendene til de fleste av oss som har bestilt. Førstemann som får den her inne må skrive en liten omtale med litt bilder att åt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mangler WP spotify nå? Mener huske det var å få tak i på lumia 800.

 

Det var ikke en native Spotify-app, men utviklet av en hos Microsoft viser det seg. Den ble aldri oppdatert og var/er buggy. En lang tråd om det her.

 

Men har nå sett to norske nettsteder som skriver i sine omtaler av WP8 at at ny app er underveis! Jeg går ikke over fra Android før denne er tilgjengelig, da jeg bruker den hver dag.

 

Microsoft forteller DinSide at det kan drøye til utpå nyåret før svenskene har musikkappen sin på plass.
Lenke til kommentar

Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

 

Det er ikke nødvendigvis sant da Norge har en enormt høy andel smarttelefoner per innbygger og vi har penger vi er villige til å bruke på slikt. For Apple sin del så er Norge alltid i pulje nr 2 (Etter USA)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

Det er ikke nødvendigvis sant da Norge har en enormt høy andel smarttelefoner per innbygger og vi har penger vi er villige til å bruke på slikt. For Apple sin del så er Norge alltid i pulje nr 2 (Etter USA)

Hvilke tall baserer du dette på? De går selvfølgelig etter land som kan selge enheter i stort volum. Spør dine venner om de har brukt eller hørt om Windows Phone, eller en tilfeldig 20 personer i målgruppen. Jeg ville vært overasket om 10% hadde hørt og prøvd det. Hadde vært ytterligere overasket om 5% kunne vurdert å kjøpe seg en.
Lenke til kommentar

Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

Det er ikke nødvendigvis sant da Norge har en enormt høy andel smarttelefoner per innbygger og vi har penger vi er villige til å bruke på slikt. For Apple sin del så er Norge alltid i pulje nr 2 (Etter USA)

Hvilke tall baserer du dette på? De går selvfølgelig etter land som kan selge enheter i stort volum. Spør dine venner om de har brukt eller hørt om Windows Phone, eller en tilfeldig 20 personer i målgruppen. Jeg ville vært overasket om 10% hadde hørt og prøvd det. Hadde vært ytterligere overasket om 5% kunne vurdert å kjøpe seg en.

Da kommer du nok til å bli overrasket...

Tror det er mange flere enn meg som er lei av grøssekjedelige iPhone- og Android-mobiler... ;-)

Lenke til kommentar

Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

Det er ikke nødvendigvis sant da Norge har en enormt høy andel smarttelefoner per innbygger og vi har penger vi er villige til å bruke på slikt. For Apple sin del så er Norge alltid i pulje nr 2 (Etter USA)

Hvilke tall baserer du dette på? De går selvfølgelig etter land som kan selge enheter i stort volum. Spør dine venner om de har brukt eller hørt om Windows Phone, eller en tilfeldig 20 personer i målgruppen. Jeg ville vært overasket om 10% hadde hørt og prøvd det. Hadde vært ytterligere overasket om 5% kunne vurdert å kjøpe seg en.

Da kommer du nok til å bli overrasket...

Tror det er mange flere enn meg som er lei av grøssekjedelige iPhone- og Android-mobiler... ;-)

 

Jeg skulle ønske det var tilfellet.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er VELDIG rart dersom Norge ikke blir prioritert blant de første. Slik har det vært med telefoner fra Apple, HTC og Samsung også. De store får før lille Norge.

 

Det er ikke nødvendigvis sant da Norge har en enormt høy andel smarttelefoner per innbygger og vi har penger vi er villige til å bruke på slikt. For Apple sin del så er Norge alltid i pulje nr 2 (Etter USA)

 

Jo det er nok riktig, men uansett er det antall telefoner som gir penger i kassa. Apple prioriterte heller ikke Norge i starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg skulle ønske det var tilfellet.

Etter å ha vært innom mange forum og kommentarfelt, ser det ut til å nesten være en trend...

Går igjen i England, Tyskland, Italia, USA... at folk hopper over ip5 og over til Lumia 920/8x/Ativ...

Også it-avdelinger i ganske mange firmaer ser ut til å vurdere å gå over til WP8, så mulig det tar av etter hvert.

Bare nå Nokia kan få ut finger'n så jeg får den gule Lumia'n...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at Elkjøp/Lefdal sin returrett ikke gjelder for mobiltelefoni (ei heller for software / filmer /spill eller andre varer som selges med abo. eller forsegling)). Så nei, man kan ikke bare kjøpe HTC 8X, bruke den noen uker for så å bytte den inn i en L920.

Ta deg en tur på google neste gang før du kommer med påstander som ikke stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes dere om størrelsen og vekten på telefonen da? Synes å lese i samtlige tester at det er snakk om en ganske svær sak - og en av dem gruet seg hver gang han måtte bruke den med én hånd. Jeg har for øyeblikket en Samsung Galaxy S (i9000) og ser at det blir en ganske annerledes hverdag.

 

Kan for sammenligne størrelser her: http://www.phonearena.com/phones/Nokia-Lumia-920_id7471/size

 

Er det bare meg, eller er Lumia 920 den minste av de tre toppmodellene (HTC 8X og Samsung Ativ S)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...