Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler WP spotify nå? Mener huske det var å få tak i på lumia 800.

 

Det var ikke en native Spotify-app, men utviklet av en hos Microsoft viser det seg. Den ble aldri oppdatert og var/er buggy. En lang tråd om det her.

 

Men har nå sett to norske nettsteder som skriver i sine omtaler av WP8 at at ny app er underveis! Jeg går ikke over fra Android før denne er tilgjengelig, da jeg bruker den hver dag.

Lenke til kommentar

tru hva lefdal mente når de sendte meg en meldin på tlf at telefonen sendes 15nov til meg, nå har de jo endret dato til 30nov. hmmmmm.

kan fort bli en sgs3 istedenfor ,om jeg må vente såå lenge.

er ikke veldig tålmodig når jeg først har lyst på ny tlf.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg er videre imponert over den SMS`n hvis den ikke skulle vise seg og stemme.

 

Hadde egentlig tenkt å avbestille hos Lefdal i dag i ren irritasjon og bestille hos Dustin isteden, for i går kostet den 4500,- der, men nå har de husket prisen opp til 4764,-

 

Det mørknet litt når jeg så de hadde forandret levering til 30/11 på min side.

 

Når de i tillegg bløffer meg to ganger om at det er Nokia som er synderen, og at de sender meg en sms som sikkert ikke kommer til å stemmer. I følge Nokia, så har de aldri gitt forhandlerne noen dato.

 

Finner jeg telefonen til samme pris et annet sted så bestiller jeg der, inntil da så biter jeg det i meg. Tror vel de fleste forhandlerne i Norge får den samtidig. Jeg klarte å vente på Nikon D800 i flere måneder, så dette går nok bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke som de vil selge iallefall. Ringte dem. Ubekreftet 17. nov i deres systemer. De hadde en teori om at telefonen er i prosess med å tilpasses det nordiske markedet. Antar at det betyr å legge på ubrukelige ting som f.eks vg-appen, som lumia 800 kom med.

Håper inderlig ikke de installerer malware på telefonen :S Hvis de gjör det så burde det gå å slette det ellers blir den sendt fint i retur med krav om pengene tilbake. Betaler ikke 4500kr for å få mye reklame trykt oppi tryne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...