Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dessverre ikke noen andre gode alternativer med 4G, bra batteri og kamera.... Ellers hadde jeg allerede droppet denne mobilen. *superfrustrert*

 

Nå skal det ta minst ut Q1 2013 for Netcom og Chess gjør noe med muligheten å bruke 4G på mobilen. Telenor hevder de skal gjøre noe allerede i år. For egen del er jeg bundet til Netcom sitt 4G opplegg allerede med bredbåndsabonnoment, og abonnomentene som selges i dag er for små å knytte nyttegjøre 4G syns jeg - blir litt å skyte spurv med kanon når telefonen har 4G, mens operatørene ikke har dataab. eller systemet klart for det.

Kanskje derfor Nokia ikke prioriterer oss fordi operatørene ikke evner å ha nett som takler mobiler med 4G. I Canada har de jo hatt tilgang på 4G telefoner lenge, i Norge skjer det først når Telenor kommer...3 år etter Netcom begynte med 4G.

Lenke til kommentar

Men ikke en mobil du alltid har i lomma for de ikke planlagte øyeblikkene! Kameraet virker jo helt magisk :)

 

Det er det jo forsåvidt, men jeg har med meg kompaktkamera ganske ofte(riktig nok analogt)

 

VI får håpe Nokia kommer med en konkret dato vi kan forholde oss til. Blir det 24. desember så kan jeg godt vente, for da har jeg tross alt en fast dato å forholde meg til. "I løpet av november, kanskje utsatt til desember", derimot, er frustrerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner godt at Lumia 920 er utsatt faktisk.

 

Har sett reviews der de har store problemer med å ta bilder og filme i dagslys.

 

Nokia har ikke råd til å faile mer nå. Og jeg er av gammer gamer mentalitet. Den kommer når den er ferdig.

Vil ikke ha et halvferdig produkt.

 

Pluss ser ikke noe direkte konkuranse mellom levrandørene enda. Har ikke sett en Windows 8 telefon ute i butikk enda. Så er bare for oss entusiaster som det betyr mye. Så Nokia taper nok ikke marked før HTC og Samsung har telefonen som inventar i butikker. Telenor har et par HTC og PS hadde et par samsung. Men de få de har utgjør ingen markedsanndel.

 

Gleder meg til Lumia 920, og lagringa + hardwarebiten som 4G båndene ol er det som gjør at jeg vil ha den og ingen annen. Driter i vekt, størrelse og alt folk ser som ulemper. Det er en komplett telefon.

Det er en mannfolk telefon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er det jo forsåvidt, men jeg har med meg kompaktkamera ganske ofte(riktig nok analogt)

 

VI får håpe Nokia kommer med en konkret dato vi kan forholde oss til. Blir det 24. desember så kan jeg godt vente, for da har jeg tross alt en fast dato å forholde meg til. "I løpet av november, kanskje utsatt til desember", derimot, er frustrerende.

Kunne ikke sagt det bedre selv, da kunne jeg lagt meg til ro med det og fortsette med hverdagen.
Lenke til kommentar

Om det er en ro for noen, hørte jeg meg med en inne i elkjøp. (ikke noe disk personell).

De har dato om 2 uker uke 47. Så tror uke 48 er ganske reel.

 

Men de stresser sikkert på å fikse kamera problemet sitt. Siden det problemet ikke var ved en prototype. Så er sikkert noe software som må programeres. Synd ikke steve jobs er der til å piske folk til det umulige!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner godt at Lumia 920 er utsatt faktisk.

 

Har sett reviews der de har store problemer med å ta bilder og filme i dagslys.

 

Nokia har ikke råd til å faile mer nå. Og jeg er av gammer gamer mentalitet. Den kommer når den er ferdig.

Vil ikke ha et halvferdig produkt.

 

Pluss ser ikke noe direkte konkuranse mellom levrandørene enda. Har ikke sett en Windows 8 telefon ute i butikk enda. Så er bare for oss entusiaster som det betyr mye. Så Nokia taper nok ikke marked før HTC og Samsung har telefonen som inventar i butikker. Telenor har et par HTC og PS hadde et par samsung. Men de få de har utgjør ingen markedsanndel.

 

Gleder meg til Lumia 920, og lagringa + hardwarebiten som 4G båndene ol er det som gjør at jeg vil ha den og ingen annen. Driter i vekt, størrelse og alt folk ser som ulemper. Det er en komplett telefon.

Det er en mannfolk telefon.

 

Nå glemmer du at netshopene til Chess og Netcom også har 8X...med mindre de har glemt å oppdatere status :)

Lenke til kommentar

Men ikke en mobil du alltid har i lomma for de ikke planlagte øyeblikkene! Kameraet virker jo helt magisk :)

 

Magisk og magisk... de bildene jeg har sett (bortsett fra mørke omgivelser) har ikke vært noe særlig iallfall... Nå har vell Nokia selv bekreftet att kameraet ikke fungerer som det skal så det er vell nettopp dette de jobber med å forbedre nå vil jeg tro...

 

Om du er ute etter en super kameramobil hadde jeg mye heller gått for 808, men om det er WP8 du prioriterer høyest er det jo en annen sak selvsagt :)

Endret av leirdueredet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

en palle med telefoner utgjør ikke noe marked. Folk flest vet ikke at WP8 er på vei engang.

Og de har ikke fått inn alt enda.

 

Men nå er vel diskusjonen om Lumia 920 :) Om en toyota auris er i forhandleren så nytter ikke det når jeg venter på en Audi A4 ;D

 

Er først når man ser reklameplakater i butikkene og at Nokia ikke har kommet med Lumia 920 som det brenner på dass for Nokia :)

 

Jeg vet jeg kommer til å bli fornøyd med telefonen. Men synd om det skal bukke under for Nokia grunnet noe software forandringer :/

Lenke til kommentar
Nokia Norge på Facebook har flere ganger de siste dagene nevnt at den skal komme i november, men at de ikke har noen konkret dato enda. Gudene vet hva som foregår... :wallbash:
Ikke for å vær stygg da de gjør bare jobben sin men de har ikke peiling. De som jobbe med kundeservice er som regel de siste som får vite noe, så de vet gjerne noen dager/uke før oss. Innen den tiden har det nok lekket lanseringsdato... ;)

 

en palle med telefoner utgjør ikke noe marked. Folk flest vet ikke at WP8 er på vei engang. Og de har ikke fått inn alt enda. Men nå er vel diskusjonen om Lumia 920 :) Om en toyota auris er i forhandleren så nytter ikke det når jeg venter på en Audi A4 ;D Er først når man ser reklameplakater i butikkene og at Nokia ikke har kommet med Lumia 920 som det brenner på dass for Nokia :) Jeg vet jeg kommer til å bli fornøyd med telefonen. Men synd om det skal bukke under for Nokia grunnet noe software forandringer :/
Folk flest har nok ikke hørt om noe annet enn iPhone, Android og dumbphones.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med ip67 så hadde den vært det kanskje.

 

Enig! Skuffet at Sony kom med 57 til sin nye S telefon. Mens minstemann har ip67 med en grei telefon til 2200kr. Men men :) Bedre enn ingen ip beskyttelse :)

 

Håper bare Nokia klarer seg nå, for da kan de komme med flere telefoner utover med enda mer godis i skåla ;) vil ha Lumia telefon med 808 kamera og ip67 andre som får e-pen-is av den tanken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...