Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spania er definitivt en døende stjerne. Nå håper jeg folk som sier de kommer til å ta troféet på nytt åpner øynene litt. De må slutte å bruke alle disse eldrende spillerne.

 

Jeg hadde nytet dette resultatet 100 ganger mer om det ikke var den ekleste samlingen av mennesker i hele verden som stod bak ydmykelsen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde nytet dette resultatet 100 ganger mer om det ikke var den ekleste samlingen av mennesker i hele verden som stod bak ydmykelsen.

Har du hatt en traumatisk opplevelse med det nederlandske landslaget som barn?

 

 

Jeg har en traumatisk opplevelse hver gang jeg ser det nederlanske laget spille. For et ufyselig drittlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alltid kjekt med forandringer og nye vinnere. Forstår ikke helt dette hatet mot spania, kun fordi de har dominert så voldsomt de senere årene og at det er "kult" å hate de beste. Det er et underlig argument.

Det har vel meir med spelestilen å gjere. For lite gjennombrot og fart i lengderetning. Når småspelet fungerer er det veldig vakkert, men i lange periodar kan det oppfattast som kjedeleg.

Lenke til kommentar

Forbløffet over Spania - Nederland. Fra å vinne alt i 2010 og 2012 til dette? Jeg hadde forventet (og forventer til en viss grad fortsatt) å se dem i sluttspillet.

 

Forstår ikke helt hvor alle motstanden mot Spania kommer fra. Jeg trodde det var Italia som var laget ingen likte? Jeg synes heller ikke lag som England og Nederland er befolket med noe mer sympatiske spillere enn disse.

 

Edit: https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/p180x540/10347426_10152435503605516_215728341962444218_n.jpg

 

Aftenposten med sin egen vri på saken.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...