Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

_fjernet en del greier_

Så alt som må gjøres for å få vite blod typen er å gi blod eller trenge blodoverføring, jaja.

Jeg har tatt mye blod prøver selv, 10-12 glass om gangen, men i de siste årene så har jeg begynt å bli bleik og alt blir bare tåkete, hahaha, blir bare mer pinglete jo eldre men blir tydeligvis, er en del bedre om jeg faktisk kan legge meg ned, men før så var det nada problem, jaja.

 

Selv viste jeg hva slags blodtype jeg har etter at jeg var i vorsen. Og da ble jeg klar over at jeg hadde en blodtype de har god bruk for. Bestemte meg like greit da for å donere litt blod ved jevnlig basis. RHD Neg sier kanskje noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crap, ryggen tar knekken på meg i dag.

Kipt :(. God bedring å håper du snart blir i bedre form.

 

Da har man et par timer hjemme før man må på jobb igjen.

Leit å høre pms1,blir jo aldri bra du. :hrm:

Bra du gir blod Rolf,har vært blodgiver noen år selv...tar jo bare 10-15 minutter så er noe de fleste kunne ta seg tid til.

God dag forresten :)

God dag ja... har vært blodgiver i noen år selv. Lett å se hva slags blod jeg har vis du ser litt nøye på bildet ;). Vil ha meg inn så ofte som mulig disse folka gitt :p

 

 

O Rhesus Negative Rolf..har bare A+ jeg :p

 

Redd for blod er jeg ikke,har klart å skjære av en finger og en mengde andre uhell så er vant til blod :yes:

Lenke til kommentar

Hmm... det lukter ganske så spesielt må jeg si. Spesielt vis det har liggi litt.. Mest sett dyrekadaver da, men fy satan. Blir ikke kvalm av det jeg. har kanskje noe med at jeg har vokst opp på landet og jobba med en del forskjellig. Tror en av de verste luktene jeg har vaska av en bikkje var da luringen av en bikkja hadde ramla nedi gjødselkjelleren til en bonde. Og når en bikkje ber nærmest om å bli vaska sier det seg selv at det ikke lukter noe godt :p

 

@assap: Kappa av sier du, du mener vel ikke helt av slik at de måtte sy den på plass?

Kan gi til deg jeg, men du kan ikke gi til meg. Bare de med min kan gi til meg gitt :p. Og vi er ikke mange, men kjenner 2-3 som har den samme gitt. 1 av de vet jeg er blodgiver.

 

Jeg har ett merke i ene beinet etter en øks og i det andre har jeg ett hakk etter at jeg klarte å få en svaber kjørt inn i det. Satans så ubehagelig det var. Burde nok kanskje ha oppsøkt lege da gitt, men elteip dro det sammen gitt :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

ah... du gjorde den "klassikeren å ha fingeren oppå flisa når du kapper og ikke følge helt med på hvor "lillemann" er... Fort gjort den og de flisesagene med diamantblad er greit kraftige ;). Har selv "nesten" brekt ene lillefingeren min her og den er "skjev" i forhold til resten gitt. Den stikker litt ut fra de andre kan man si :p. Det var ett "arbeidsuhell" på lager hvor den plutselig gikk en lei vri på seg gitt. Måtte "brekke" den på plass igjen og etter det har den vært litt fucka :p. Gadd aldri å dra på legevakta, men burde kanskje ha gjort det slik at den ville vært rett den dag i dag.

 

 

finger.jpg

 

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

ah... du gjorde den "klassikeren å ha fingeren oppå flisa når du kapper og ikke følge helt med på hvor "lillemann" er... Fort gjort den og de flisesagene med diamantblad er greit kraftige ;). Har selv "nesten" brekt ene lillefingeren min her og den er "skjev" i forhold til resten gitt. Den stikker litt ut fra de andre kan man si :p. Det var ett "arbeidsuhell" på lager hvor den plutselig gikk en lei vri på seg gitt. Måtte "brekke" den på plass igjen og etter det har den vært litt fucka :p. Gadd aldri å dra på legevakta, men burde kanskje ha gjort det slik at den ville vært rett den dag i dag.

 

 

finger.jpg

 

 

Hehe..den fingeren så ikke helt god ut nei ;)

Har en tå jeg brakk for noen år siden,dro ikke til legevakta men bare teipet den fast til sidemann,angrer på det nå siden jeg nesten ikke kan bøye den :roll:

 

Heisan Kromskalle :)

Endret av assap2
Lenke til kommentar

_fjernet en del greier_

Så alt som må gjøres for å få vite blod typen er å gi blod eller trenge blodoverføring, jaja.

Jeg har tatt mye blod prøver selv, 10-12 glass om gangen, men i de siste årene så har jeg begynt å bli bleik og alt blir bare tåkete, hahaha, blir bare mer pinglete jo eldre men blir tydeligvis, er en del bedre om jeg faktisk kan legge meg ned, men før så var det nada problem, jaja.

 

Selv viste jeg hva slags blodtype jeg har etter at jeg var i vorsen. Og da ble jeg klar over at jeg hadde en blodtype de har god bruk for. Bestemte meg like greit da for å donere litt blod ved jevnlig basis. RHD Neg sier kanskje noe ;)

 

Tja, der fikk ikke jeg komme inn og man får egentlig aldri vite blod typen sin, tanta min påstod at hun hadde hørt at det var en så dyr greie at det er noe man egentlig ikke gjør, men aner ikke om det er sant, bare plager meg at jeg ikke får vite det, haha, jeg har litt tvangsnevroser når det kommer til slike ting, lol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

blodgivning.jpg

 

er man redd for blod så ikke åpne spoileren

Kan jeg ha "skremt" noen kanskje

Skal finne noe mere skremmende som innebærer blod om du vil :)

 

 

finger.jpg

 

Det var mye hår :omg:

 

Huff, fikk lyst på cola nå.

Drikker Pepsi Max akkurat nå.

 

Ser ingen som krangle pga at noen digger Cola, og noen digger Pepsi. Men, Med en gang det er noe med eple på, Da er det full krangel.

Men... Jeg er allergisk mot epler. Må jo nesten hate de for å ikke være lei meg fordi jeg ikke kan spise det uten å få en allergisk reaksjon? Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...