Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

 

Er det titanfallet så bra da?

Sett noen filmer, har ikke akkurat imponert meg, men er vel ikke min type spill heller sikkert.

Tja, jeg liker mange forskjellige spill, og jeg tror Titanfall er det som kommer til å få meg tilbake til FPS, etter at jeg har spilt betaen

 

http://www.itavisen.no/nyheter/titanfall-krever-48-gb-187850

Har du stor plass nok da pc din. :) Du se her, du vet det sikkert da, men har du tapt noe, jeg leste du skriver att du skulle bli rik på Bitcoin. Ble du rik eller tapte du pengene dine du.

Bitcoin-børsen MtGox skal ha svindlet brukerne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er det titanfallet så bra da?

Sett noen filmer, har ikke akkurat imponert meg, men er vel ikke min type spill heller sikkert.

Tja, jeg liker mange forskjellige spill, og jeg tror Titanfall er det som kommer til å få meg tilbake til FPS, etter at jeg har spilt betaen

 

http://www.itavisen.no/nyheter/titanfall-krever-48-gb-187850

Har du stor plass nok da pc din. :) Du se her, du vet det sikkert da, men har du tapt noe, jeg leste du skriver att du skulle bli rik på Bitcoin. Ble du rik eller tapte du pengene dine du.

Bitcoin-børsen MtGox skal ha svindlet brukerne

 

Tapte litt, men laaaaaaangt ifra det jeg vet andre tapte ;)

Har ca. 750GB (150GB etter att Titanfall er innstallert!) i SSD plass, så den delen er nok ikke noe problem :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

5 timer med Titanfall på Xbox One og begynner allerede bli lei, alt for lite variasjon og for få modus, man får se hva fremtiden bringer av nytt innhold.

Åsen går det med ps4 din, har du fått reparert den. :)

 

 

Sendte den inn for et par uker siden, så det tar vel 2-3 uker til tenker jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...