Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva faen er greia?

Jeg bruker fb appen til å bare logge på å skrive meldinger, men nå må jeg vist ha en egen messenger app for det, det fungerte da utmerket å bruke samme appen til å poste skjit med å skrive meldinger, forventer de at folk gidder å ha 2 apper når man kunne hatt bare en?

Regner med han som kom på denne brilliante ideen har blitt månedens ansatt.

Suck dick Suckerberg.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hva faen er greia?

Jeg bruker fb appen til å bare logge på å skrive meldinger, men nå må jeg vist ha en egen messenger app for det, det fungerte da utmerket å bruke samme appen til å poste skjit med å skrive meldinger, forventer de at folk gidder å ha 2 apper når man kunne hatt bare en?

Regner med han som kom på denne brilliante ideen har blitt månedens ansatt.

Suck dick Suckerberg.

 

Enig, å skifte frem og tilbake slik er unødvendig tungvint...

Lenke til kommentar

Ikke for å snakke om at messenger appen er HELT ødelagt :(

 

Det beste av alt, man kan faktisk ikke, og dette er sant, man kan IKKE logge ut av den appen.

Jeg begynner å skjønne hvorfor enkelte blir henretta i Nord Korea.

 

Det som er litt artig er det at jeg har nå knytta min konto opp til den messenger appen, men hvis jeg bruker min fb app til å logge inn på en anna fb konto så kan jeg bruke fb appen til å skrive meldinger vanlig som før inne i selve fb appen, jeg trenger IKKE å gå inn i messenger appen.

Er fristende også lage seg en konto som jeg aldri kommer til å bruke også bare knytte messenger appen opp mot den kontoen også bruke min fb app til min konto som normalt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Pluss at appen har begynt å spille videoer automatisk når man scroller nedover sida. Det hadde forsåvidt vært greit om man kunne slått det av i innstillingene. Man kan velge at den ikke skal gjøre det når man er tilkoblet mobilnett, men på WiFi er ikke dette mulig? Hvorfor ikke? Hva er vitsen med å sette slike kunstige begrensinger? Hater det virkelig.

Lenke til kommentar

Hmmm, hvis du mener fb appen så skal det ligge i innstillingene det også, mener jeg har noe sånt at du kan også slå av den auto spill funksjonen når du er på wifi.

Men selve FB har jo en egen innstilling for å slå av auto spill greia.

Det også er noe en eller anna smarting må ha funnet på mens han sov eller noe.

 

Jeg sitter med en Galaxy S2, aner ikke om det er anderledes for andre, men når jeg er innlogget i selve facebook appen, så trykker jeg den knappen på venstre siden som ser ut en slags liste, trykker instillinger og der kan jeg slå av at den skal spille av filmer automatisk selv når jeg er koblet til wifi.

 

Men jeg regner med det ikke fins noen work around for å ikke bruke messenger appen og bare selve fb appen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...