Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tror ikke det er mulig å slå det av når man er tilkoblet WiFi. Det ligger uansett ikke i samme meny, noe som gir liten mening om det var mulig å slå det av en annen plass. Slo det av med en gang på PCen, så den biten var jo grei. Fatter ikke hvorfor de tror det er en funksjon som folk har lyst på. Er jo bare irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med dette her da?

Dette er inne på selve facebook appen.

 

Er jo det jeg sier. Om du haker av den, spiller videoen bare i WiFi. Når den ikke er haket av, spiller den i både WiFi og på mobilnett. Var skikkelig dårlig formulert i Android, så det var ikke så lett å forstå.

 

http://i.imgur.com/MwiAL0f.jpg

Slik ser det ut i iOS

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Og der har de klart å fucke opp firefox også, er faen meg INGEN som ikke klarer å ikke la vær å bli "moderne" eller skal ligne på en jævla tlf app.

Jeg blir lei meg, tror jeg skal flytta på fjellet i ei lita hytte eller noe.

 

Savner gamle dager.

 

Her er en ide, hva med å bare se ut som du alltid har sett ut, hvor jævla vanskelig kan det være?

Nettopp, det er drit enkelt.

 

Nei jeg er absolutt ikke enig i eller fornøyd at FF skal prøve å liksom være så jævlig moderne å ligne mer på chrome fitta.

 

Ikke kan man flytte alle ting rundt som man kunne før, kunne jeg har gjort det hadde jeg vært mer fornøyd.

Lenke til kommentar

 

 

Noen her som har deltidsjobb? F.eks. ved siden av skole?

Skulle ønske jeg hadde det :p

 

 

Hahaha, samme her :green: Lurer bare på hvor mange timer det er vanlig å jobbe. :hmm:

 

  • Er du mellom 15 og 18 år skal ikke arbeidstiden overstige 8 timer om dagen og 40 timer i uken.
  • Er du under 18 år har du heller ikke lov til å jobbe på natten. Det betyr at du ikke har lov til å jobbe mellom klokken 23.00 og 06.00.
Lenke til kommentar

Men det kan vel ikke være vanlig å jobbe 8 timer dagen hvis man har skole i tillegg? Si jeg slutter 15:00 og går rett på jobb. Da vil jeg jo jobbe helt frem til 23:00 på kvelden. Er ikke hvor lenge man kan jobbe regulert av arbeidsgiver?

Du KAN jobbe så mye... hvor mye du faktisk jobber regulerer du og arbeidsgiver i samsvar ;)

 

Er vell vanlig og jobbe 6-8Timer 2-3 ganger i uka elns.

Lenke til kommentar

Når matematikk- og datalæreren tror at (og insisterer på at) MB er større enn GB...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...