Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror de fleste her gjør det :3

Du skrev da att Halo 3 var det beste Halo spillet, men hva synes du om Halo 2 for Halo 3 å Halo 2 er like da. For meg så er alle Halo spillene like bra da, er stor fann av den spile serien da.

 

Syntes alle Halo spillene er ekstremt bra, og man kan så å si ikke argumentere med at de gjorde noe med mange skytespill der ute!

Halo CE og 2 er barndommen min :p

Men ja, jeg syntes Halo 3 er det beste i serien, og det beste spillet jeg har spilt så langt :) En av de få der jeg har spilt campaign mer enn 1 gang

Lenke til kommentar

 

 

Tror de fleste her gjør det :3

Du skrev da att Halo 3 var det beste Halo spillet, men hva synes du om Halo 2 for Halo 3 å Halo 2 er like da. For meg så er alle Halo spillene like bra da, er stor fann av den spile serien da.

 

Syntes alle Halo spillene er ekstremt bra, og man kan så å si ikke argumentere med at de gjorde noe med mange skytespill der ute!

Halo CE og 2 er barndommen min :p

Men ja, jeg syntes Halo 3 er det beste i serien, og det beste spillet jeg har spilt så langt :) En av de få der jeg har spilt campaign mer enn 1 gang

 

The Arbiter Ripa 'Moramee :green: Han er kul synes jeg

post-281153-0-90360400-1393622040_thumb.png

Lenke til kommentar

2 varmegrader og regn, de påstår jo at våren begynner idag 1 mars, men den har nå vært her den siste uka ihvertfall, er egentlig nokså godt vær sånn sett, sånn med mindre man bestemmer seg for å dra på shortsen så er det greit å bare måtte dra på seg maks en stilongs og kanskje i tynn jakke.

Men det er jo så glatt at man kan jo speile seg i isen, dvs, nå har det tydeligvis begynt å snø litt, det veksler litt sånn innimellom.

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe pollen i lufta så tidlig på året uansett.

Jeg har også pollenallergi, men jeg bruker jo cetirizin for å holde den noenlunde i sjakk. Litt rennende nese, et par nys og kløende øyne er en liten pris å betale for en snøfri vinter og varmere temperatur året rundt. :p

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er jo ikke noe pollen i lufta så tidlig på året uansett.

Bullshit, det er jeg levende bevis på akkurat nå at er feil. Rennende nese, klør i øynene og nyser 24/7.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Så lenge det ikke blir så ille som det var for 2 år siden så er jeg fornøyd, var vel borte sånn 5 av de siste 8 skoleukene i 9. :mellow:

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Hmmm.... ønsker ikke multicom kunder :hmm: . Vare på lager og 3 dager enda ikke sendt. Endte da med en kansellering. Bestiller man noe forventer man jo egentlig at noe sendes innen "rimelig" tid.

 

God dag. Ny dag og nye muligheter. Deilig å starte dagen med litt soffasliting føre man skal ut å jobbe senere på dagen :p

Lenke til kommentar

Hmmm.... ønsker ikke multicom kunder :hmm: . Vare på lager og 3 dager enda ikke sendt. Endte da med en kansellering. Bestiller man noe forventer man jo egentlig at noe sendes innen "rimelig" tid.

 

God dag. Ny dag og nye muligheter. Deilig å starte dagen med litt soffasliting føre man skal ut å jobbe senere på dagen :p

Du har vel ikke fått purring fra Muliti Com vel Rolf, :p exe en tidligere bestilling du har gitt faen i å betale vel ha ha :tease:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...