Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den brukeren var enten et troll eller en som ble "diskusjonsrapet".

Trur jeg vet hvem trollet var, han har vært innom 2 til 3 ganger før her. Men husker ikke navnet på han nå men han ble hive ut fra itavisen oxo til slutt, men krom er venner med det trollet da, men synes ikke det var like gøy å bli trolla med selv fra trollet, er noe sj3f skrev her da. kan ta feil der da :)

Lenke til kommentar

Man må diskutere. Det er viktig, flott hjernetrim, får sett ting fra andres perspektiv, trent på rettskriving, økt vokabular, trener generelle kognitive evner, sinnemestring, man kan se andre drite seg ut, drite ut andre osv. Ser bare positive ting jeg. Inkludert sinte trådstartere som gjør dagen mye morsommere.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Man må diskutere. Det er viktig, flott hjernetrim, får sett ting fra andres perspektiv, trent på rettskriving, økt vokabular, trener generelle kognitive evner, sinnemestring, man kan se andre drite seg ut, drite ut andre osv. Ser bare positive ting jeg. Inkludert sinte trådstartere som gjør dagen mye morsommere.

Sevs mye bra det du skriver der men, drite ut andre sevs er ikke bra da, mobbing er fy fy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...