Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei 5 min var det ikke jeg spillet på Halo 4 men 2 timmer å ca 50 min da jeg spillet det da, tenkte jeg skulle spille Halo 3 først men da valgte jeg først gammle halo 1 da men byttet til Halo 1 Combat Evolved Anniversary etter på. Men bytta til Halo 2 da men kom på att Halo 2 Anniversary Edition kommer snart da, og da tenkte jeg nei må bli ferdig med Halo 4 da. Det er ikke så dårlig synes jeg nå, så jeg får vel gi 343 industries sjanse da. For jeg skal jo kjøpe Halo 5 med Xbox One da, for den pc skjermen kjøpte er gammle spill exe Halo ser veldig bra ut da, som re2 å re3 cd ser oxså oxo ut testet et spill fra wii husker ikke navnet men det var bruk bart til å spille da

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har spilt Halo 4 i 10 dager og 55 minutter, fordelt utover ca. 2000 games online.

Det er ganske lite for å være Halo, for på Halo 3 hadde jeg 9200 games online når Bungie sluttet å oppdatere stats. Tipper jeg har rundt 12000 games totalt, uten at jeg skal si noe bombesikkert. Er en stund siden jeg var på Halo 3 sist, og ikke orker jeg å gå å sjekke heller. Hadde ihvertfall vært interessant å vite hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.

 

Siden Halo 4 sugde har jeg begynt å spille Ghosts. Begynner faktisk å nærme meg tallene jeg har på Halo 4, da jeg har spilt i underkant av 7 dager på det til nå. :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har spilt Halo 4 i 10 dager og 55 minutter, fordelt utover ca. 2000 games online.

Det er ganske lite for å være Halo, for på Halo 3 hadde jeg 9200 games online når Bungie sluttet å oppdatere stats. Tipper jeg har rundt 12000 games totalt, uten at jeg skal si noe bombesikkert. Er en stund siden jeg var på Halo 3 sist, og ikke orker jeg å gå å sjekke heller. Hadde ihvertfall vært interessant å vite hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.

 

Siden Halo 4 sugde har jeg begynt å spille Ghosts. Begynner faktisk å nærme meg tallene jeg har på Halo 4, da jeg har spilt i underkant av 7 dager på det til nå. :p

Det med Halo 1 å Halo 4 er i dag da, og kjøpte et Halo spill ha i samlingen, har spillet i xboxen men må cd å cover

Lenke til kommentar

Skjønner. Har ikke spilt Halo på flere måneder jeg.

343 industries har vel tatt noe lærdom av fiaskoen Halo 4 (snakker om multiplayer-delen), så vi får krysse fingrene og håpe det neste Halo-spillet blir knallbra! :D

Good morgen alle her, Frister jevlig å ringe M$ å spørre de mye de tjente på Halo 4 da :devil: , fikk svar på mye de tjente på Halo 3 men husker ikke det nå daer lenge siden da. Men trur lar være måte til kiropraktor først da og etter på kjøper 3 til 4 red bull å så Halo 4 da :green: kan ikke sovne foran pc skjermen da ha ha :whistle:

Lenke til kommentar

 

God kveld.

 

Var noe skjit PS4en skulle slutte å fungere etter bare 2 måneder, Håper min Xbox One holder seg gående en stund, ihvertfall til man er ferdig med Thief.

 

Hva er feil med den?

 

 

Får ikke fullført siste oppdatering til konsollen, stopper ved 55% ved installering og en feilmelding dukker opp, prøvd alt, inkludert bytte av HDD.

Ringte Sony Support som sa det var bare å få sendt den inn,

Lenke til kommentar

Shit happens. Får vel finne frem kontrolleren å starte opp min etterpå. Ikke brukt min på litt over en uke da jeg har vært litt slapp etter jobb og soving har da blitt syselen her

Så det er grunnen jeg ikke har sett deg Rolf da i ps4 da, :hm: Får begynnde på Halo 3 da etter maten setter Halo 4 på vent litt da, Skal spille mere halo 4 da. Faen nå tenkte jeg på sitter oxo foran Re2 serando 2 leon normal da å Re3 nemesis hard da åååå ja ja får sette de på vent de 2 oxo da savnet Master Chief nå :green:

Lenke til kommentar

liker ikke de type spill grunnen er for mye krig i verden cod å et som er likt cod den type spill. jo er et annet til kom på nå Rolf-x å Kiriev spiller det på ps4 da men husker ikke navnet nå sorry men :)

 

Battlefield 4 du snakker om? :p Synes det er et ganske bra spill, men har vært mye plaget med bugs. Kom ut en patch i går på 1 gig som fikset en del problemer. Er jo synd at det skal være slik at man blir ufrivillig "betatester" når man kjøper et ferdig spill, og har merket at det spesielt gjelder EA sine titler. Blir supert litt senere i år når det kommer nye stortitler til PS4, for spillbiblioteket er ikke så veldig stort. Gleder meg spesielt til Star Wars Battlefront 3 som kommer ut en eller annen gang. Det blir skikkelig stilig :)

 

 

Var noe skjit PS4en skulle slutte å fungere etter bare 2 måneder, Håper min Xbox One holder seg gående en stund, ihvertfall til man er ferdig med Thief.

 

Den er bra kjip. Håper alt ordner seg.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

 

Shit happens. Får vel finne frem kontrolleren å starte opp min etterpå. Ikke brukt min på litt over en uke da jeg har vært litt slapp etter jobb og soving har da blitt syselen her

Så det er grunnen jeg ikke har sett deg Rolf da i ps4 da, :hm: Får begynnde på Halo 3 da etter maten setter Halo 4 på vent litt da, Skal spille mere halo 4 da. Faen nå tenkte jeg på sitter oxo foran Re2 serando 2 leon normal da å Re3 nemesis hard da åååå ja ja får sette de på vent de 2 oxo da savnet Master Chief nå :green:

 

 

 

Ja, men er online på PS4en i bakgrunnen her nå. Skulle egentlig game, men så ble det episode av Top Gear, en kopp kaffe og slikt :p

Lenke til kommentar

Liker du hverken Assassins Creed eller Battlefield-serien? Er stort sett de to eneste spillene jeg spiller for tida :p heheh. Greit at det er mye krig i verden, men det betyr ikke at det ikke er morsomt å springe rundt og leke seg, kjøre tanks, helikopter, firhjuling og slikt og jobbe mot et felles mål sammen med andre. Blir ikke mindre krig i verden av at man ikke spiller Battlefield, men skjønner hva du mener. Du får laste ned Flower eller noe slikt. Det er visst helt fritt for vold, om det er slike spill du er ute etter :)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Jeg savner en Youtube-applikasjon, jeg. Hadde vært veldig greit å vist Youtubefilmer på TVen på en enkel måte. De har jo påpekt flere ganger at PS4 skal fokusere mer på spill enn på medietjenester, men håper virkelig at de får på plass slik funksjonalitet om ikke så lenge. PS3 er jo et ypperlig mediesenter, så skjønner ikke hvorfor PS4 ikke skal være like god. Støtte for USB-lagringsenheter hadde også vært digg, ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...