Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotdi jeg tenkte du mente PS3 pga diskusjonen.

 

 

Åååja, men det er jo nesten sant.

Kryss platform burde ALDRI eksistert, er det noe som ødelegger spill for begge parter så er det ihvertfall det og mest til PC spill egentlig.

Men se på BF3, spiller du det på konsoll så er det litt som å gå rundt i Sahara ørkenen, du møter aldri på noen, nesten.

Lenke til kommentar

 

Mmm, var også en anna reklame, men siden jeg er en KJEMPE stor samsung og android fanboy, of course, så måtte jeg gi deg en like på den der, kjenner jeg også blir ekstremt våt i buksa når de sier Samsung, blir som en liten fnisete jente som er forelsket, hvordan nå enn det er, men jeg antar det er slik jeg blir hver gang noen sier Samsung. :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lenke til kommentar
Jepp... veit om en mekaniker ;). Er slik jeg fikk bytta clutch på en lørdag. Hadde delen, men kunne utføre jobben alene. Kjenner flere mekanikere og også en som har verksted i garasjen sin.
Tror du noen av de ville tatt en jobb for meg etterhvert da? Og til hvilken pris tror du? :)

 

 

Kanskje du har hjerteinnfarkt :p
Skal ikke spøke med slikt. ;)
Lenke til kommentar

Komplett kjører noe logitech tilbuds greier bare idag, for de som har en fetisj for logitech.

http://www.komplett...._w3812_logitech

 

Det jeg lurer på angående logitech er om den der unifying mottakeren som gjør at du kan koble mus/tastatur + mer(antar jeg?), funker med hvilke som helst logitech mus/tastatur så lenge det er trådløst så klart?

Virker som en greit ting på laptoper som få usb porter og hvor det lønner seg med trådløse ting.

Fristet nesten å kjøpe K270 med unifying bare for å ha det pluss en trådløs mus til laptop, er det noe jeg misliker så er det å sitte i foster stilling ved ett stue bord å trykke på en maskin.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Jepp... veit om en mekaniker ;). Er slik jeg fikk bytta clutch på en lørdag. Hadde delen, men kunne utføre jobben alene. Kjenner flere mekanikere og også en som har verksted i garasjen sin.
Tror du noen av de ville tatt en jobb for meg etterhvert da? Og til hvilken pris tror du? :)

 

Han er sikkert interessert i en jobb eller flere. Pris avtaler man på forhånd i forhold til hva som skal utføres på kjøretøyet ;). Kan ta en prat med han i løpet av uka og høre hva han sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...