Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Hadde ikke foreventet noe hjelp fra Maximalyd uansett siden han hater Apple. Har lest kommentarene dine på Itavisen, Maximalyd. For dem som lurte på når den kommer så kommer IOS 6 20:30 norsk tid idag :D

 

Knut hverken hater eller elsker Android eller iOS, han. Han har faktisk ett appleprodukt :p Hehehh

Stemmer ikke det, Knut??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, den skjønner jeg. Har tilgang til presse og slikt vis behovet skulle dukke opp. Kan låne ett verksted billig...
Du vet ikke om noen mekanikere som tar jobber litt billigere under bordet da? :p Tror jeg skal høre litt rundt etter sånne. :)

 

 

nope... kunne ikke brydd meg mindre heller :p. Den tid den sorg ;)
Må si meg enig i den. :p

 

 

Det er fordi dere ikke har iPhone :) Hadde ikke foreventet noe hjelp fra Maximalyd uansett siden han hater Apple. Har lest kommentarene dine på Itavisen, Maximalyd.

 

For dem som lurte på når den kommer så kommer IOS 6 20:30 norsk tid idag :D

 

Haha, Maximalyd er nok ikkje den einaste ;) Men at ein ikkje er noko særleg stor fan av det, er vel meir rett og sei...

For dei som lurte, som ikkje har lagt inn factory image for å få oppdateringar frå Google,

så fekk Samsung Galaxy Nexus 4.1.1 for litt sidan.

Dei som har Samsung Galaxy S2 fekk 4.0.4 for ca. 1-2månadar sidan for dei som lurte...

osv. osv. :)

Sjølv hatar eg ingen av delane, det er vel meir om at Android passar betre til mine behov...

Hadde ein bare kunna fått ein mobilversjon av Fedora på mobilen :love:

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, den skjønner jeg. Har tilgang til presse og slikt vis behovet skulle dukke opp. Kan låne ett verksted billig...
Du vet ikke om noen mekanikere som tar jobber litt billigere under bordet da? :p Tror jeg skal høre litt rundt etter sånne. :)

 

 

nope... kunne ikke brydd meg mindre heller :p. Den tid den sorg ;)
Må si meg enig i den. :p

 

 

Det er fordi dere ikke har iPhone :) Hadde ikke foreventet noe hjelp fra Maximalyd uansett siden han hater Apple. Har lest kommentarene dine på Itavisen, Maximalyd.

 

For dem som lurte på når den kommer så kommer IOS 6 20:30 norsk tid idag :D

 

Haha, Maximalyd er nok ikkje den einaste ;) Men at ein ikkje er noko særleg stor fan av det, er vel meir rett og sei...

For dei som lurte, som ikkje har lagt inn factory image for å få oppdateringar frå Google,

så fekk Samsung Galaxy Nexus 4.1.1 for litt sidan.

Dei som har Samsung Galaxy S2 fekk 4.0.4 for ca. 1-2månadar sidan for dei som lurte...

osv. osv. :)

Sjølv hatar eg ingen av delane, det er vel meir om at Android passar betre til mine behov...

Hadde ein bare kunna fått ein mobilversjon av Fedora på mobilen :love:

 

Alle har merker de liker og ikke liker, men av en eller annen merkelig grunn føler alle som ikke liker Apple for å måtte uttrykke sine meninger om det hver eneste gang det blir nevnt. Blir oppgitt langt inn i sjelen når jeg ser sånne kommentarer som blandt annet dukker opp en side bak her. Han lurer på når det kommer ut, bryr du deg ikke så hold kjeft (ikke ment til deg, WhatWorld). Apple-hatere er mye verre enn fanboys av noe som helst slag, det er virkelig ikke nødvendig å grine over hvor mye man hater Apple hver gang Apple, Android, mobil, PC, katt eller bulldoser blir nevnt. Ikke rart det er krig i verden. :nei2:

 

På en lysere side, over halvveis til helg nå! :D

Lenke til kommentar

Er du morsom? Å lage mat dagen før går ikke med det jeg bruker som pålegg, maten vil da bli oppsmuldra og ekkel. Står heller ikke opp litt før heller for å lage mat. Jeg begynner dagen tidlig nok som den er. Jeg sovner aldri før nærmere 01.00, å legge seg tidlig hjelper ikke fordi jeg blir aldri trøtt før 12 tiden uansett. Så skal jeg stå opp 06.30-07.00. 45 minutter er ikke mye når man har masse frafør å gjøre om morgenen. (Bussen går 07.45)

Endret av Sharain
Lenke til kommentar
Hadde ikke foreventet noe hjelp fra Maximalyd uansett siden han hater Apple. Har lest kommentarene dine på Itavisen, Maximalyd.
Har aldri lagt skjul på at jeg ikke liker det, jeg. Men hater det ikke akkurat. Men jeg har hatt ÉTT Apple-produkt...aldri mer.

 

 

Knut hverken hater eller elsker Android eller iOS, han. Han har faktisk ett appleprodukt :p Hehehh

Stemmer ikke det, Knut??

Det har du helt rett i. :) Jeg har hatt og har et Appleprodukt.. Jeg har heller ikke noen Androidtelefoner, så jeg er ikke på hverken den ene siden eller andre siden. :)

Jeg sier bare meninga mi utifra det produktet jeg har eid fra et gitt selskap. :) Ikke mer enn det. Det er lov å ha dårlige erfaringer, og å fortelle om det.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@10minuteemail: Eg hatar bulldoser!

Nei, eigentleg ikkje... det var eigentleg berre for å provosera :D

 

Nei, det er ein av grunnane til at eg formulerar meg slik...

men skulle gjerne ha fått kommentarfeltet på itavisen (artikkel om apple vs. samsung) til å gå vegen til å snakka om kattar... det hadde vore moro vil eg tru. :roll:

 

Men no for tida er det vel meir ang. emne muhammed som skapar krig... men ein diskusjon om det, det treng ein ikkje å byrja på her :p

 

Og på ei endå lysare side, så skal eg henta nye skjermen min om vel 2timar! :new_woot:

Lenke til kommentar

Du vet ikke om noen mekanikere som tar jobber litt billigere under bordet da? :p Tror jeg skal høre litt rundt etter sånne. :)

 

Jepp... veit om en mekaniker ;). Er slik jeg fikk bytta clutch på en lørdag. Hadde delen, men kunne utføre jobben alene. Kjenner flere mekanikere og også en som har verksted i garasjen sin.

 

Må vist bytte frontrute på løven. Fått bra pris hos Hurtigruta så når jeg får time så leverer jeg bilen og bare får det gjort :)...

 

Ehh... tror jeg drar på sjukehuset i morra vis formen ikke bedrer seg. Har fått vondt i venstre side bryst etter blodgivning. Og har sliti med det siste dagene... er heller ikke en som drar noe særlig til leger :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag.

 

God dag folkens. :)

 

Andre dagen på rad jeg må hjem pga. smerter.. Tok turen til legen og fant ut at det var mildten som var årsaken.

 

Høres ikke bra ut :hrm:

Du får ha god bedring :)

 

Nei, er ikke bra i det hele tatt, sliter litt med alt til dags... :(

 

Men tusen takk for det, assap. :)

 

God dag forresten folkens. :)

 

 

Prøver hun å drepe deg eller gjøre deg bedre?

 

Litt av hvert. ;)

 

Blir du med på Battlefield 3 i dag da? Spiller om noen min. hvis du er klar.

Lenke til kommentar

jeg har vel begynt å miste eplelysten veldig! altså... Jeg er ikke noe sånn som hater Apple noe så grensesløst at jeg vil denge folk som sier at iphone 5 er noe helt nytt og spennende... men jeg synes noen som gomler i seg epler jammen burde ta seg sammen de å, akkurat som fanboys og haters :glare:. det er ikke sikkert det har hendt med alle dere, men i "mitt miljø" så er det visst apple som er best og fanboys "trøkker" ned andre merker i søla. :hrm:

Lenke til kommentar

jeg har vel begynt å miste eplelysten veldig! altså... Jeg er ikke noe sånn som hater Apple noe så grensesløst at jeg vil denge folk som sier at iphone 5 er noe helt nytt og spennende... men jeg synes noen som gomler i seg epler jammen burde ta seg sammen de å, akkurat som fanboys og haters :glare:. det er ikke sikkert det har hendt med alle dere, men i "mitt miljø" så er det visst apple som er best og fanboys "trøkker" ned andre merker i søla. :hrm:

 

Her hvor jeg bor er det motsatt. Folk gjør narr av de som liker Apple. Er bare vennskapelig tulling, og vi mener ingenting vondt med det uansett :p Tror de fleste synes det er morsomt, uansett om man liker Apple eller ikke. Vi tar ikke hverandre så veldig seriøst alltid :)

Lenke til kommentar

jeg har vel begynt å miste eplelysten veldig! altså... Jeg er ikke noe sånn som hater Apple noe så grensesløst at jeg vil denge folk som sier at iphone 5 er noe helt nytt og spennende... men jeg synes noen som gomler i seg epler jammen burde ta seg sammen de å, akkurat som fanboys og haters :glare:. det er ikke sikkert det har hendt med alle dere, men i "mitt miljø" så er det visst apple som er best og fanboys "trøkker" ned andre merker i søla. :hrm:

 

1277124.jpeg

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg så att sony skal gi ut en ny og slankere PlayStation 3, det blir interessant og se det da. For jeg trenger en ny ps3 nå, og da Kopierer microsoft sikkert sony med en mindre slankere og mindre xbox-360 da. Det blir moro og se hvor små spille maskinene kan bli for microsoft og sony om de kan få need størelsen ps3 og 360 mere en nå da som exe ps2 slim

http://www.gamer.no/artikler/122303/ny-og-slankere-playstation-3/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...