Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iThenrik, hos oss teller både innsats og hvor flink man er, så jenter og gutter har samme krav :)

Er det ikke bestemt at jenter skal ha lettere krav enn gutter? Har hatt det på de to skolene jeg har gått på ihvertfall...

Men mener ikke innsats skal ha noe å si, i alle andre fag har jo ikke hvor mye innsats du har i timen hvis alt du gjør er feil...

Lenke til kommentar

Jepp,tar tid å bli bedre pms1..gikk til kiropraktor 3 ganger i uken i 3-4 måneder før det ble merkbart bedre.

Kjenner jeg den minste smerte i ryggen er det strake veien til kiropraktor..dumt å ta noen sjanser når det gjelder ryggen.

 

Du får ha god bedring :)

 

Du må ikke skremme meg sånt. Har ikke råd til å gå 3-4 ganger i uken, i 3-4 mnd. Sykt dyrt jo. Ja jeg tar ingen sjangser lenger. Merker jeg noe, så er jeg kjapp på å ringe. Heldigvis, kan jeg "krite" time hos kiropraktoren. Men når man skylder 2-3 timer. Så blir det lett minus i lommeboken :(

 

Må ringe muskelterapouten i morra, for nå kan jeg nesten ikke gå på foten etter hun holdt på. Og det er vel ikke helt det hun så forseg tror jeg.

 

Jo takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...