Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jeg så att sony skal gi ut en ny og slankere PlayStation 3, det blir interessant og se det da. For jeg trenger en ny ps3 nå, og da Kopierer microsoft sikkert sony med en mindre slankere og mindre xbox-360 da. Det blir moro og se hvor små spille maskinene kan bli for microsoft og sony om de kan få need størelsen ps3 og 360 mere en nå da som exe ps2 slim

http://www.gamer.no/...-playstation-3/

Synes du det er interessant? Jeg synes det er elendig at de ikke kan få ut den neste generasjonen konsoller snart. PS3 er nå på sitt tredje design. Snakk om melking.. :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..der sitter madamen og oppdaterer sine Apple produkter til iOS 6.

Bare 2 timer gjenstår..tror det mange som prøver oppdatere nå ja :)

 

Hehe... nå sitter de alle foran sine respiktive produkter og venter i spenning ;).

 

Tror jeg drar innom sjukehuset i morgen. Har en smerte i brøstet som ikke ser ut til å bli noe bedre. Begynte i armen før jeg fikk det i brystet

Lenke til kommentar

Ah, no har eg konfigurert bilete på skjermen til almost perfect :D (og lyden då)

 

Den passa jo akkurat oppå skrivepulten min.... måtte sette eit lite bord ved sida for å få plass til 24" og då, men men, putt putt ;)

 

Eg er storfornøgd med kjøpet til no! :thumbup:

 

Men sidan eg haldt på å stille fram og tilbake, opp og ned på bilete og lyden.. så gjekk eg glipp av timesalget på lyd & bilde og Datautstyr... var det noko bra tilbud eg gjekk glipp av?

Lenke til kommentar

Hehe... nå sitter de alle foran sine respiktive produkter og venter i spenning ;).

 

Tror jeg drar innom sjukehuset i morgen. Har en smerte i brøstet som ikke ser ut til å bli noe bedre. Begynte i armen før jeg fikk det i brystet

 

Hehe..jepp,madamen har ventet i spenning ihvertfall,skjønner ikke hvorfor ;)

 

 

Ikke dumt Rolf,ta en tur innom sykehuset i morgen du..smerter i brystet er ikke å tulle med.

Lenke til kommentar

tror det er gjort noe feil... har ett passelig stort blåmerket på armen på nerdsia av stikket nå... Ikke hatt sånt ubehag før... Håper det ikke er noe farlig :p.

 

Slapper i det minste av med en smoothie her nå. Kjøpte ikke du også en blender på timesalget til Komplett assap?

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...