Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ang. posten så må dei sjå til å få sendt TV'en min frå Bergen no.... Bring/Posten bilen reiser som oftast i 5 og 8 tida frå Bergen... men fortsatt så har dei ikkje endra til: Under transport til utleveringsstad...

 

Opplevde det samme selv en gang. I tre dager stod det at pakken var til omsortering i Oslo, plutselig fikk jeg hentemelding. Den hadde altså av en eller annen grunn ikke blitt scannet skikkelig inn i system ved avreise fra Oslo, ankomst Ålesund og avreise Ålesund.. Så lenge jeg får pakken innen rimelig tid skal jeg ikke klage. :)

Har heldigvis aldri hatt problemer med tollen når det gjelder utenlandsbestillinger. Har lugget til behandling i maks 2-3 dager så blitt sendt videre uten problemer.

 

EDIT: Ser altids frem til timessalg, men skal ikke si jeg har så store forventninger. MPX er jo så og si Komplett, og de har ikke imponert så veldig på timessalg. Virker som det er mest gamle varer de prøver å bli kvitt, men finner alltids noe man har lyst på. Hvor vidt det er bra eller dårlig kan jo diskuteres, svir i lommeboka, hehe.

 

Ja, Nei, eg har kun hatt ein ting eg måtte betale ekstra for i tollen... det var då eg bestilte Razer Ironclad musematta frå razer store... ikkje veit eg kvifor, men den måtte eg plutseleg betala 90kr i toll for....

 

Ja, det er alltids gamle varer, slik som dei hadde Pallesalg her ein dag...

Alltid spent på kva som er på salg... er det kanskje noko eg skulle hatt?

 

Kanskje vegg feste med tilting for Samsung Tv'en?

Kanskje ein Xbox for speling av Halo og Ssx?

Eller kanskje bare eitt eller anna dill dall?

 

Får sjå kva produkt kontoen samsvarar med... då eg har særs sjeldan myntar eller sedlar i lommeboka.. :)

 

Men har og merka at dei av og til juksar med ordinær pris og... at dei set ordinær pris høgare enn den eigentleg er...

 

@Rolf: Ja då kjem det kjem det seg, alltid greit å tetta igjenn hol i eksosanlegget :)

Når eg startar Corollen og byrjar å køyra, så kvin den noko så iherdig i 1-2minutt, så forsvinn lyden... det er kort tid.,.. men gale nok!

Lenke til kommentar

er jo ikke ett hull i sådann form... er mer enn sammenkobling som ikke er så lett å få tett. Brukte en pakning pluss mye eksospasta på lørdag... Knakk en bolt også så endte opp med å ligge under bilen med en svær drill og borret ut den jævla bolten. Fant heldigvis en som passet så slapp å dra ut for å kjøpe inn nytt :).

Lenke til kommentar

Påførte Ovatrol for å rustbeskytte bilen for vinteren ;). Bruker kompressor og sprøyte for å få det gjort raskt og sikkert ;). Og ja, det funker. Null rust på bilens underside etter en hel vinter. Er noe griseri å påføre, men billigste og beste måten. 200kr for en dunke med ovatrol :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ja, rust er noe skit, men stopper man det på ett tidlig stadium og gjør riktig så får det heller ikke utviklet seg ;). Beste er å forebygge det. Misliker salting til de grader og ser ikke poenget med det fordømte tullet.

 

Kjøpte meg som sagt Blender på timesalget til Komplett. Så ikke helt nytta der og da, men endt nå opp med å bruke det en hel del. Blir en den smoothies her om dagen nå :).

Lenke til kommentar
Ja, den skjønner jeg. Har tilgang til presse og slikt vis behovet skulle dukke opp. Kan låne ett verksted billig...
Du vet ikke om noen mekanikere som tar jobber litt billigere under bordet da? :p Tror jeg skal høre litt rundt etter sånne. :)

 

 

nope... kunne ikke brydd meg mindre heller :p. Den tid den sorg ;)
Må si meg enig i den. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å bare ete halve salaten fordi den andre halvdelen var begynt å "råttne" er ikke gøy... Og salat som ikke metter så mye frafør av! -.-

 

Salat er jo ikke mat, med mindre du har den uvanen at du sier mø da, salat er for at ting skal se pent ut på tallerkenen også presser du ned litt for at folk ikke skal få sjansen til å rakke ned på deg som en teit retard siden salat ser ut til å gi alle andre super krefter eller noe som gjør at de kan heve seg over deg.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å bare ete halve salaten fordi den andre halvdelen var begynt å "råttne" er ikke gøy... Og salat som ikke metter så mye frafør av! -.-

 

Salat er jo ikke mat, med mindre du har den uvanen at du sier mø da, salat er for at ting skal se pent ut på tallerkenen også presser du ned litt for at folk ikke skal få sjansen til å rakke ned på deg som en teit retard siden salat ser ut til å gi alle andre super krefter eller noe.

 

Og eg som trudde det var spinat og tran som gav deg super krefter...

Lenke til kommentar
Ja, den skjønner jeg. Har tilgang til presse og slikt vis behovet skulle dukke opp. Kan låne ett verksted billig...
Du vet ikke om noen mekanikere som tar jobber litt billigere under bordet da? :p Tror jeg skal høre litt rundt etter sånne. :)

 

 

nope... kunne ikke brydd meg mindre heller :p. Den tid den sorg ;)
Må si meg enig i den. :p

 

 

Det er fordi dere ikke har iPhone :) Hadde ikke foreventet noe hjelp fra Maximalyd uansett siden han hater Apple. Har lest kommentarene dine på Itavisen, Maximalyd.

 

For dem som lurte på når den kommer så kommer IOS 6 20:30 norsk tid idag :D

Lenke til kommentar

Yes, da skal jeg sitte å oppdatere til ios6 mens jeg sitter å sikler.

 

Whatworld: Tja, du sier noe der, godt mulig at de blander i litt spinat i salaten idag, hva veit vel jeg.

 

Jeg har av vane til å si "Mø". Hmm...

 

Jeg vet at salat ikke er ren mat i seg selv, men det er heller ikke så "gøy" å ete 50+ kroner lunsj hver dag heller, da...

 

Hørte jeg noen si matpakke som er smurt hjemme?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...