Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt at du tar å bruker preminene du vinner assap. Liker ikke folk, som bare selger de vindere :p Vært å fått "bank" av kiropraktor damen i dag. Så nå er man teipet sammen og tygger smertestilenes ;)
Hehe,må jo nesten benytte seg av premien da ;) Jepp,takk og pris for smertestillende..gikk på noen sterke tabletter selv når ryggen gikk,pleide å sovne hver gang jeg tok de.

 

Ja syns du gjør smart i benytte deg av premien denne helgen her ;)

 

Tror ikke jeg hadde overlevd uten smertestilenes. Er generelt trøtt nå om dagene. Sover så utrolig dårlig nå, det er jo pga den helsikkens ryggen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det vil bli folk som overnatter i køer for å kjøpe iPhone 5 i Norge? Hvis det er det vurderer jeg å printe ut bildet under, og gå rundt med det i køen just for the lulz.

 

it-doesnt-take-a-genius.jpeg

 

 

Ja, gjør det hvis du leiter etter bråk. Si isåfall hvor du skal da. :)

 

Finner det utrolig vittig. Ser jævla sjeldent, eller ingen, som skriver dritt om Android andre steder enn artikkler, mens dere som hater Apple slenger dritt uansett om det er i en artikkel eller annet forum hvor du følger så trangt for å rakke ned på et selskap.

 

Jaja, man kan ikke ha mye å bedrive da.. Jeez. At det er mulig å synke så lavt for å rakke ned på Apple.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja, gjør det hvis du leiter etter bråk. Si isåfall hvor du skal da. :)

 

Finner det utrolig vittig. Ser jævla sjeldent, eller ingen, som skriver dritt om Android andre steder enn artikkler, mens dere som hater Apple slenger dritt uansett om det er i en artikkel eller annet forum hvor du følger så trangt for å rakke ned på et selskap.

 

Jaja, man kan ikke ha mye å bedrive da.. Jeez. At det er mulig å synke så lavt for å rakke ned på Apple.

Jeg her vel ikke skrevet dritt om Apple? Skal ikke legge skjul på at jeg ikke er veldig begeistret på Apple og måtene de holder på, men hvis folk liker produktene deres så skal de få lov til å kjøpe det. Det var en spøk, og det hadde nok vært morsomt å gjort noe lignende med en samsung lansering...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Må si at iPhone 5 klarer seg veldig bra i drop tests i forhold til S3, men problemet er at skjermstørrelsen ikke er den samme og dermed så blir det ikke rettferdig å sammenligne de da større skjermer knuser lettere.

 

Henrik, hvis du gjør det så må du livestreame!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

I 2012 skal det godt gjøres å drepe en CPU btw, så jeg tviler på at mr kromskalle har klart det, inntil han fant ut selv at bios resett er tingen.

 

Som sagt, har jeg ikke det. Det krever en del har jeg merka. Jeg fikk til CPU'en igjen ved å reset'e BIOS med et skruejern så nå er den i gang igjen. Forer den med 1.256V på 3,8 GHz, kjører ganske så bra så langt. Husk å la aldri BIOS stille på VCore selv fordi da kan man regne med for mye volt som fører til at den blir ustabil og henger seg opp.

 

 

Han har en 1156 CPU som må fores med mye volt, så vet aldri hvor mye han gir den.

 

1.256V, noe som ikke er så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...