Gå til innhold

Anabole steroider en kur!


Anbefalte innlegg

Hei!

Vært rundt på mange forumer å lest, men finner ikke svar på spm mitt.

Det jeg lurer på er om 1 kur, altså det vil si 1 kur med testosterone enanthate eller diverse andre typer er farlig?

Ja, jeg er fult klar over at bol er dumt og juks, trenger ingen moralpreken om det. Vil bare vite om det er stor sjane for store bivirkninger/skader av en kur?

 

Takk for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Androgen therapy should be used cautiously in healthy males with delayed puberty. The effect on bone maturation should be monitored by assessing bone age of the wrist and hand every 6 months.

[...]

This drug has not been shown to be safe and effective for the enhancement of athletic performance. Because of the potential risk of serious adverse health effects, this drug should not be used for such purpose.

Kilde: http://www.drugs.com/pro/testosterone-enanthate.html

 

I tillegg står det på samme sida:

Edema with or without congestive heart failure may be a serious complication in patients with pre-existing cardiac, renal, or hepatic disease

 

Så utan moralpreika så bør du være sikker på at du er ferdig utvokst, i tillegg så bør du være svært sikker på at du ikkje har ein medfødt feil på hjertet, nyrene eller blodårene.

Har du ein slik medfødt svakheit så vil ein gong kunne være nok, dersom du er 100% frisk så er det heller ingen garantier men ofte vil du kunne tåle fleire behandlinger før du får alvorlige bivirkninger.

Lenke til kommentar

Ikke "sliter med hjertet", men har underliggende issues som du ikke kan selvdiagnostisere mens du sitter og surfer på bodybuilding.com...

 

 

Hud og hår

Bruk av AAS kan gi kviser, tap av hodehår, strekkmerker og pigmentering i huden.

 

 

Kjønnsspesifikke effekter

Kvinner får et mer maskulint utseende og utvikler mannlige kjønnstrekk som dypere stemme, mer kroppshår, menstruasjonsforstyrrelser og større klitoris. Menn kan utvikle bryster, og testiklene kan bli mindre. Begge kjønn risikerer sterilitet.

 

Psykiske bivirkninger

Angst, humørsvingninger, irritabilitet og økt bruk av vold er relativt vanlig. Alvorlige psykiske bivirkninger som psykoser (sinnssykdom) og alvorlige depresjoner kan også forkomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, som jeg skrev øverst, så er jeg ikke interessert i høre hva slags bivirkninger man kan få, jeg har lest det gang på gang. Noen gang lest papiret som følger med paracet pakken ? 2 sider med bivirkninger.

Jeg er interresert i høre fra folk som har en viss peiling, ikke fra Anti-dop mennesker.

Lenke til kommentar

Syntetisk testo injeksjon er kun farlig om du er i vekstfasen eller bruker for mye..

 

Verre med ting som må tas oralt som eks anadrol som er hva mange mener er grunnen til såpass mange BB fikk kreft av de som var på topp mellom 1960-1980, at testo ga dem kreft er BS..

 

Husk også at ved å tilføre kroppen testo inj kan du stenge av din naturlig produksjon å dermed ha opptil 3-4uker med dårlig humør samt annet som kommer med lav produksjon av testo i kroppen, men kroppen henter seg raskt inn ved lave doser..

 

Er du rundt 22år + tar man ikke skade av en kur eller 2 i året så lenge man går til legen før og etter kur, samt kjører lave doser og ikke minst ikke sliter psykisk da vil hormonforandringer påvirke det til det negative..

 

Vet ikke om det er lov å foreslå slikt her inne, men la gå

125mg testo enanthate 2gang/pr uke.

De som sier 500mg osv har bare fått råd av en selger eller slikt, de fleste som har en vanlig manns kropp på 70-90kg vil merke 125 ganske markant den første gangen..

 

Kjenner minst 100 oppgjennom som har feilet og lykkes med det så kan en del, men aldri selv følte noe grunn til kure vært for ung, 27år og har godt naturlig nivå..

 

Som alt har steroider gode og negative sider..

Endret av DaniNichi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Altså, som jeg skrev øverst, så er jeg ikke interessert i høre hva slags bivirkninger man kan få, jeg har lest det gang på gang. Noen gang lest papiret som følger med paracet pakken ? 2 sider med bivirkninger.

Jeg er interresert i høre fra folk som har en viss peiling, ikke fra Anti-dop mennesker.

 

Elendig eksempel. Paracet er en medisin som brukes for å lindre smerte. Bruk av anabole steroider for å vokse er ikke medisinsk bruk. Sammenlikningen din er umoden og irrelevant.

 

Sorry. Veit du ikke ville ha moralpreken, men den kommentaren din var litt ute på jordet ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Altså, som jeg skrev øverst, så er jeg ikke interessert i høre hva slags bivirkninger man kan få, jeg har lest det gang på gang. Noen gang lest papiret som følger med paracet pakken ? 2 sider med bivirkninger.

Jeg er interresert i høre fra folk som har en viss peiling, ikke fra Anti-dop mennesker.

 

Elendig eksempel. Paracet er en medisin som brukes for å lindre smerte. Bruk av anabole steroider for å vokse er ikke medisinsk bruk. Sammenlikningen din er umoden og irrelevant.

 

Sorry. Veit du ikke ville ha moralpreken, men den kommentaren din var litt ute på jordet ;)

Feil, mange får steroider for å vokse på medisinsk grunnlag som eks ved kreft,hiv/aids samt sikkert en hel del annet jeg ikke vet om..

 

Skal unngå skrive noe personkarakteristikk utifra innlegget du postet.

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Altså, som jeg skrev øverst, så er jeg ikke interessert i høre hva slags bivirkninger man kan få, jeg har lest det gang på gang. Noen gang lest papiret som følger med paracet pakken ? 2 sider med bivirkninger.

Jeg er interresert i høre fra folk som har en viss peiling, ikke fra Anti-dop mennesker.

 

Elendig eksempel. Paracet er en medisin som brukes for å lindre smerte. Bruk av anabole steroider for å vokse er ikke medisinsk bruk. Sammenlikningen din er umoden og irrelevant.

 

Sorry. Veit du ikke ville ha moralpreken, men den kommentaren din var litt ute på jordet ;)

Feil, mange får steroider for å vokse på medisinsk grunnlag som eks ved kreft,hiv/aids samt sikkert en hel del annet jeg ikke vet om..

 

Skal unngå skrive noe personkarakteristikk utifra innlegget du postet.

 

Greit, jeg burde kanskje formulert meg bedre. Jeg er VELDIG klar over at noen tar steroider av medisinske årsaker (har ei tante med osteoporose), men se på hvilket forum du prater i da. Tror du TS har en sykdom som gjør at han trenger steroider?

 

Og fint at du sparer deg for personkarakteristikk. Men siden personkarakteristikk rundt meg er milevis utenfor emnet vi diskuterer, så ser jeg ikke hvorfor du tar det opp i det hele tatt. Har du, etter ett enkelt innlegg, gjort deg opp en mening om meg? I så fall sier det mer om deg, enn om meg.

Endret av Aleks855
Lenke til kommentar

Til TS: Jeg hadde en samtale med min svigerbror her nylig (ikke fordi jeg hadde tenkt å ta bol, vi synes bare det er veldig interessant å snakke om trening), hvorpå han nevnte han hadde bolt da han var yngre.

Han sa noe som jeg aldri har hørt før om bol, så jeg kan ikke garantere at det stemmer, men plausibelt.

 

Si feks. at det ligger en sjanse for å få kreft i familien din (eller en annen arvelig sykdom), vil bol bare framskynde dette. Altså, si at du kommer til å få kreft når du er 57 år (bank i bordet), så kan det bli framskyndet med at du får kreft når du er 47 år istedenfor.

 

Hvis noen har kilde på dette, så ville det vært veldig interessant.

Lenke til kommentar

Du vil ikke kunne få svaret på om 'det er farlig' eller ikke, dette er ikke et ja/nei spørsmål. Du kommer antageligvis ikke til å dø av én kur, men du utsetter deg utvilsomt for risikoer.

 

Dersom du endrer på kroppens kjemi ved å gi unormalt høye doser av ting som virker så direkte på kroppens kjemi, så vil du få bivirkninger.

 

Du vil også risikere en avhengighet selv om det ikke er direkte (bevist) fysisk avhengighetskapende. Avhengighet er ikke så enkelt som at du kan velge å bli avhengig eller ikke, det er mange som har sagt 'kun en gang' millioner av ganger før deg. Det er en farlig felle å gå i å tro at akkurat du har så mye mer selvkontroll.

 

Dette er muligens litt på siden av det du spør etter, men jeg mener det er noe som bør være relevant for vurderingen din.

 

'Men det skjer jo ikke med meg' :roll:

 

Eneste jeg kan si er lykke til, jeg vil ikke anbefale det.

Endret av process
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 5 måneder senere...

1-2 kurer med Testo er ikke farlig.

Bare dra til lege først og sjekk hjerte blodtrykk o.s.v.

 

Holder du på i flere år så er det en stadig økende fare for att du skader organer som Lever,hjerte og nyrer.

Men la oss si att du skal kjøre to kurer hver av de på 8 uker,så sammelagt 16 uker,gå rtil lege med regemessig mellomrom og sjekk kroppen.

Lenke til kommentar

1-2 kurer med Testo er ikke farlig.

Bare dra til lege først og sjekk hjerte blodtrykk o.s.v.

 

Holder du på i flere år så er det en stadig økende fare for att du skader organer som Lever,hjerte og nyrer.

Men la oss si att du skal kjøre to kurer hver av de på 8 uker,så sammelagt 16 uker,gå rtil lege med regemessig mellomrom og sjekk kroppen.

 

Neida, hjemmelaget hobbydop er ikke farlig kjør på! 

 

Herregud, hva er det du sier for noe. Klart det kan være farlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...