Gå til innhold

Anabole steroider en kur!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som har snakket om hjemmelaget hobbydop??Ikke meg.

Og jeg sa også att hvis man holder på i flere år så er det en fare for å skade organer.

 

Poenget er at det er godt mulig at kuren han kjøper faktisk er dette, noe som e laget på gutterommet av en hobbykjemiker. Da skal det ikke mye stoff til før en gjør skade på kroppen.

 

Det er fare fra første "dråpe". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen moralpreken skriver han.

Skade fra første dråpe sier du,derfor sier jeg ,gå til lege regelmessig.

Tror du han ikke kommer til å kjøpe det selv om du skriver om hvor farlig det er ?

Har du noen personlig erfaring om hva du snakker om?

Eller bare siterer du hva du har lest i Vg?

Lenke til kommentar

Ingen moralpreken skriver han.

Skade fra første dråpe sier du,derfor sier jeg ,gå til lege regelmessig.

Tror du han ikke kommer til å kjøpe det selv om du skriver om hvor farlig det er ?

Har du noen personlig erfaring om hva du snakker om?

Eller bare siterer du hva du har lest i Vg?

Jeg har venner som har gått på det ja, og jeg kommer alltid til å fraråde folk til det der da jeg har sett hvor ødeleggende det kan være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg råder ikke folk til å bruke det jeg heller men hvis folk har spørsmål ang det så gir jeg de mitt råd.

De kjøper det uannsett hvilke skrekk historier de hører om det.

 

Og hvis du ikke har noen personlig erfaring med dette så synes jeg ikke du burde gi råd.

Moral prekner kommer man ikke langt med i dette samfunn der man skal se perfekt ut.

 

Det er bedre å gi råd enn å si nei nei,det må du ikke bruke, for når en 25  åring først har bestemt seg så er gode råd det beste man kan gi.

Du har sett,men ikke opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg råder ikke folk til å bruke det jeg heller men hvis folk har spørsmål ang det så gir jeg de mitt råd.

De kjøper det uannsett hvilke skrekk historier de hører om det.

 

Og hvis du ikke har noen personlig erfaring med dette så synes jeg ikke du burde gi råd.

Moral prekner kommer man ikke langt med i dette samfunn der man skal se perfekt ut.

 

Det er bedre å gi råd enn å si nei nei,det må du ikke bruke, for når en 25  åring først har bestemt seg så er gode råd det beste man kan gi.

Du har sett,men ikke opplevd.

 

Nei, av og til hjelper det å fraråde folk. 

 

Så om en ikke har tatt boler så kan en ikke si at andre heller ikke burde prøve det? For en latterlig ting å si. 

 

Mitt råd er å si nei, det er farlig. Verken mer eller mindre. Det er masse forskning på området som en kan vise til, men det er så åpenbart at det ikke er vits engang. De med litt vett i skallen forstår at dette er et latterlig risikoprosjekt som gir tilnærmet ingenting tilbake.

Lenke til kommentar

 

Jeg råder ikke folk til å bruke det jeg heller men hvis folk har spørsmål ang det så gir jeg de mitt råd.

De kjøper det uannsett hvilke skrekk historier de hører om det.

 

Og hvis du ikke har noen personlig erfaring med dette så synes jeg ikke du burde gi råd.

Moral prekner kommer man ikke langt med i dette samfunn der man skal se perfekt ut.

 

Det er bedre å gi råd enn å si nei nei,det må du ikke bruke, for når en 25  åring først har bestemt seg så er gode råd det beste man kan gi.

Du har sett,men ikke opplevd.

 

Nei, av og til hjelper det å fraråde folk. 

 

Så om en ikke har tatt boler så kan en ikke si at andre heller ikke burde prøve det? For en latterlig ting å si. 

 

Mitt råd er å si nei, det er farlig. Verken mer eller mindre. Det er masse forskning på området som en kan vise til, men det er så åpenbart at det ikke er vits engang. De med litt vett i skallen forstår at dette er et latterlig risikoprosjekt som gir tilnærmet ingenting tilbake.

 

 

Nei av og til hjelper kanskje 1 av 10,så skal du kaste bort tida med det ,lykke til med det.Hvis man har prøvd en ting før så har man mye mer riktig info å gi personen enn om man ikke har prøvd det.

Som du skriver"De med litt vett i skallen forstår at dette er et latterlig risikoprosjekt som gir tilnærmet ingenting tilbake".

Hva er det DU sier for noe?Om man gjør ting riktig så sitter man igjen med mer enn tydeligvis hva du vet.

Jeg gikk opp på en kur 15 kg,og når den var over så mistet jeg 5 kg.Altså jeg sitter igjen med 10 kg muskler som ikke forsvinner,det er 1 år siden nå.

Forskning ja.På 80 tallet sa alle att man får kreft av det om man bruker det.I nåtid så vet vi jo att det ikke stemmer om man gjør det på en riktig måte,så da er det bedre å gi folk som bruker det råd fra egen erfaring.Å veilede de så de ikke gjør ting på gal måte.

Og det med å gi råd.Å si nei til folk har jeg ingenting imot.Jeg mente att hvis du ikke har brukt det tidligere så er du ikke i stilling til å gi råd om hvordan man skal bruke det.Det jeg mente.Jeg vil jo ikke att alle skal gå og dope seg.

Men la meg spørre deg om en ting.

I denne internett generasjonen som vokser opp nå så går folk mindre enn før,de spiser usunn mat fordi de gidder ikke å lage skikkelig mat til seg selv.Så er det farligere å sitte hele dagen foran pc`n og spise pizza enn å ta en kur og trene.Se på Amerika,der er over 50% sykelige overvektige nå.De var ikke så feite for 30 år siden.

Til slutt.Jeg leste om en 19 åring som hadde sittet og spilt Playstation 3 dager i strekk uten å røre på seg,han pissa på+ flasker fordi jhan ikke klarte å legge fra seg online spillet.Til slutt ble han lei av spillinga og reiste seg og døde med en gang fordi han fikk blodpropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk opp på en kur 15 kg,og når den var over så mistet jeg 5 kg.Altså jeg sitter igjen med 10 kg muskler som ikke forsvinner,det er 1 år siden nå.

Har ett spørsmål angående dette, Har du klart å øke i styrke iløpet av det året?, er du sterkere enn du var rett etter kuren nå?

 

Det de jeg kjenner som har brukt steroider har tilfelles er at enten fortsetter de med steroider eller så legger de gasp singleten, atomic buksa og rumpetaska på hylla etter de har sluttet pga. følelsen av at det er uoppnåelig og bli like sterk/stor som da de var på på steroider samt. aldri få tilbake den samme arbeidskapasiteten eller pumpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ta boler, som med annen narkotika er det stor fare for å bli avhengig(psykisk) og har sett dette på flere, de fleste peiser på til de får hjerteinfarkt og klarer da kanskje å slutte...

 

Han ville ikke ha en moralpreken

 

Tviler på at TS bryr seg om hva som blir skrevet her siden siste gang han var pålogget var 21. aug. 2012, 19:47

 

:lol:   :lol:   :lol:

Lenke til kommentar

 

Jeg gikk opp på en kur 15 kg,og når den var over så mistet jeg 5 kg.Altså jeg sitter igjen med 10 kg muskler som ikke forsvinner,det er 1 år siden nå.

Har ett spørsmål angående dette, Har du klart å øke i styrke iløpet av det året?, er du sterkere enn du var rett etter kuren nå?

 

Det de jeg kjenner som har brukt steroider har tilfelles er at enten fortsetter de med steroider eller så legger de gasp singleten, atomic buksa og rumpetaska på hylla etter de har sluttet pga. følelsen av at det er uoppnåelig og bli like sterk/stor som da de var på på steroider samt. aldri få tilbake den samme arbeidskapasiteten eller pumpen.

 

 

Ja,styrken har økt litt med masse kosttilskudd som Kreatin,Glutamin,Whey proteiner,vitaminer og sunn mat.Det er det man må forstå er att pumpen blir ikke like hard som når man bruker Steroider.Men kroppen ser bra ut six packen er der tydelig og jeg er meget fornøyd med resultatet.Det mange glemmer etter endt kur er å ikke bruke Clomid el Hcg for å få tilbake normale Testosteron nivåer.Om man ikke gjør det så bruker kroppen mange uker på å stabilisere seg så Clomid el Hcg er ett must etter endt kur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Og godt er det.

Så hvorfor diskuterer du når du innrømmer selv att du ikke vet hva du prater om??

Hvorfor fortsetter du å mase når jeg har sagt jeg ikke vill diskutere med deg? Har det det satt seg så mye i hode allerede?

 

Jeg vet hva jeg prater om selv om jeg ikke har tatt det. Som sagt kjenner jeg mange triste sjeler som har gått på skiten. Trenger ikke være en av de for å fraråde folk.

 

Håper du ikke blir en av de, men det virker nesten som om du er fortapt allerede. Lykke til og som flere har nevnt er det nok greit å avslutte denne gamle tråden etterhvert.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Og godt er det.

Så hvorfor diskuterer du når du innrømmer selv att du ikke vet hva du prater om??

Hvorfor fortsetter du å mase når jeg har sagt jeg ikke vill diskutere med deg? Har det det satt seg så mye i hode allerede?

 

Jeg vet hva jeg prater om selv om jeg ikke har tatt det. Som sagt kjenner jeg mange triste sjeler som har gått på skiten. Trenger ikke være en av de for å fraråde folk.

 

Håper du ikke blir en av de, men det virker nesten som om du er fortapt allerede. Lykke til og som flere har nevnt er det nok greit å avslutte denne gamle tråden etterhvert.

 

 

Jeg forsetter å mase fordi du har ett forvrengt bilde av dette.Du sier jo att du kjenner mange triste sjeler som har gått på skiten uten å være i miljøet ???Hmm,lukter løgn til fordel til deg selv.Ja,jeg prøver å avslutte denne gamle tråden selv, men når jeg blir stilt ovenfor idioti så må jeg bare reagere.Hvis du leser  innlegget mitt ovenfor om ? fra Primer 4 så går det meget bra med denne kroppen.

Tipper du har lest en bok om emnet og tror du vet alt om det.Sånn!Da er jeg ferdig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Jeg gikk opp på en kur 15 kg,og når den var over så mistet jeg 5 kg.Altså jeg sitter igjen med 10 kg muskler som ikke forsvinner,det er 1 år siden nå.

Har ett spørsmål angående dette, Har du klart å øke i styrke iløpet av det året?, er du sterkere enn du var rett etter kuren nå?

 

Det de jeg kjenner som har brukt steroider har tilfelles er at enten fortsetter de med steroider eller så legger de gasp singleten, atomic buksa og rumpetaska på hylla etter de har sluttet pga. følelsen av at det er uoppnåelig og bli like sterk/stor som da de var på på steroider samt. aldri få tilbake den samme arbeidskapasiteten eller pumpen.

 

 

Ja,styrken har økt litt med masse kosttilskudd som Kreatin,Glutamin,Whey proteiner,vitaminer og sunn mat.Det er det man må forstå er att pumpen blir ikke like hard som når man bruker Steroider.Men kroppen ser bra ut six packen er der tydelig og jeg er meget fornøyd med resultatet.Det mange glemmer etter endt kur er å ikke bruke Clomid el Hcg for å få tilbake normale Testosteron nivåer.Om man ikke gjør det så bruker kroppen mange uker på å stabilisere seg så Clomid el Hcg er ett must etter endt kur.

 

Maten din er tydeligvis ikke så sunn siden du tar kosttilskudd :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...