Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som savner ett helikopter?

 

Er du i lufta? Klar for dogfight? &--#60;3

Det går ikke ann å flyve det mer :(

 

why? :(

 

edit: vi kan sikkert hjelpe deg. Vi vil ha dogfights etterhvert

 

Diverse omstendigheter ledet til at det eksploderte =(

Hahah, tror det er lite du kan hjelpe med nå gitt... Faen.

 

haha uff :p

 

Men gode nyheter: Det har spawnet et heli et sted. Trenger litt fiksing da. Vi skal ikke ha det. Want it?

Lenke til kommentar

Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/

Noe innspill fra admins?

Lenke til kommentar

Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/

Noe innspill fra admins?

 

Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner ;)

Lenke til kommentar

Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/

Noe innspill fra admins?

 

Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner ;)

 

synest eg såg du døde for sirka 2-3 timer siden...

 

ka i helvete er det med at du får straffe penelty når du dør å skal respawne ?

Lenke til kommentar

Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/

Noe innspill fra admins?

 

Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner ;)

 

synest eg såg du døde for sirka 2-3 timer siden...

 

ka i helvete er det med at du får straffe penelty når du dør å skal respawne ?

 

Tenker du på besvimelsen? Det er en bug/glitch tror jeg. Bare noe vi må leve med... :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...