Gå til innhold

Trailer: World of Warcraft: Mists of Pandaria (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard er kongen på slike cgi filmer som dette, men kjenner jeg blir regelrett gretten når jeg ser alle dem detaljene og hvor bra fks den menneske karakteren er og jeg møter DETTE i spillet....

 

post-5372-0-42359600-1345204630_thumb.jpg

post-5372-0-52119400-1345204638_thumb.jpg

 

Altså jeg forventer ikke topp grafikk ifra Blizzard men dem har ikke forandret på flere av rasene siden spillet kom for rundt 7år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom video. Men det som slår meg er at WoW har tatt steget ifra å være stilisert og seriøst, til å bli stilisert og komisk. Både orc'en, mennesket, og pandaen ser komiske ut mer enn stilisert overdrevne. Og videoen er også humoristisk istedet for alvorlig. Det virker for meg som om Blizzard ikke engang selv tar pandaene seriøst, og som om de mer eller mindre har avskrevet WoW og nå er iferd med å dirigere spillet mot en ny demografi: Kvinner, barn og kinesere, som nå utgjør den store majoriteten av spillerne deres.

Lenke til kommentar

Morsom video. Men det som slår meg er at WoW har tatt steget ifra å være stilisert og seriøst, til å bli stilisert og komisk. Både orc'en, mennesket, og pandaen ser komiske ut mer enn stilisert overdrevne. Og videoen er også humoristisk istedet for alvorlig. Det virker for meg som om Blizzard ikke engang selv tar pandaene seriøst, og som om de mer eller mindre har avskrevet WoW og nå er iferd med å dirigere spillet mot en ny demografi: Kvinner, barn og kinesere, som nå utgjør den store majoriteten av spillerne deres.

 

Har du noe imot kvinner, barn og kinsere? Det er vel akkurat like mange varierte personlighetstyper blant kvinner som menn?

 

Synes trailern ser veldig bra ut. Forstår heller ikke hva du mener når du sier det ser komisk ut. Mennesket og orcen ser jo direkte rå ut. Det skal mye til å få en panda til å ikke se morsom ut, men jeg liker hvertfall det jeg ser. Er mildt sagt et change of pace. Kanskje det retter seg mer mot oss som faktisk har spilt de gamle strategispilene, og vet hvor Pandaren stammer fra :)

Lenke til kommentar

Som vanlig leverer de topp kvalitet på cinematic delen. Jeg er mer spent om de klarer å levere på spill delen. MoP må være et av de mest kontroversielle utvidelsene til World of Warcraft, og har skapt stor splid mellom de som ser frem til spillet og de som synes det høres latterlig ut. Personelig er jeg en av skeptikerne og tror det er en feil vei de går, men jeg skal gi dem en sjangse som med andre spill og se om de faktisk klarer å levere denne gangen og.

 

Får bare håpe at Diablo 3 fiasko lanseringen har lært dem noe, dog jeg tviler og spår ca 2 uker til en månde med server problemer og "Sorry for the inconvenience and by the way, thanks for the money!" fra Blizzard.

Lenke til kommentar

Ser flere er lite analytiske av seg. Pandaren kom I Warcraft 3 og de hadde tenkt å la folk spille det i Burning Crusade, men det endte såklart med at de ikke ville ha med Pandaren. Noen som kan tenke seg hvorfor? Fordi på det tidspunktet så hadde de bare vært latterlig, siden WoW på den tiden var meget seriøst. Men må siden den tid har spillet bare blitt latterlig, rett og slett. Søte pets, pokemon pet combat, vansklighetsgrad et spedbarn kan mestre, og nå Pandaren. Jeg skal vedde alle mine kroner på at Blizzard så hvor populær Kung fu panda ble og såg på de som en gyllen mulighet til å bringe inn Pandaren i spillet. Vi vet alle som har spilt WoW at spillet er langt ifra det det var tidligere. Hvertfall fra neste expansion av.

Lenke til kommentar

Ser flere er lite analytiske av seg. Pandaren kom I Warcraft 3 og de hadde tenkt å la folk spille det i Burning Crusade, men det endte såklart med at de ikke ville ha med Pandaren. Noen som kan tenke seg hvorfor? Fordi på det tidspunktet så hadde de bare vært latterlig, siden WoW på den tiden var meget seriøst. Men må siden den tid har spillet bare blitt latterlig, rett og slett. Søte pets, pokemon pet combat, vansklighetsgrad et spedbarn kan mestre, og nå Pandaren. Jeg skal vedde alle mine kroner på at Blizzard så hvor populær Kung fu panda ble og såg på de som en gyllen mulighet til å bringe inn Pandaren i spillet. Vi vet alle som har spilt WoW at spillet er langt ifra det det var tidligere. Hvertfall fra neste expansion av.

 

LInk noen av dine karakterer som har mestret alt i spillet, ettersom det er mulig for spedbarn å mestre bør du ha bra kontroll selv - dersom du i det hele tatt spiller. Fiffig at du vet hvordan spillet blir for alle klasser fra neste ekspansjon. De aller fleste rekker ikke å spille beta med alle karakterer, og enda mindre vite hvordan balansen er i 2vs2, 3vs3 og 5vs5, RBG, raids og quests før ekspansjonen med sine endelige endringer faktisk er tilgjengelig.

 

Også morsomt at de hadde planer om å ta med Pandaren i TBC. Ett år senere kom filmen med en kung fu panda, og blir umiddelbart en suksess. Likevel påstår du at Blizzard valgte å ikke pakke inn pandaren i Cataclysm, men heller gjøre det en ekspansjon senere. Nærmere fem år etter den første filmen... Tror du må lese mer lore, og lese mindre på sutrete forum rundt om. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...