Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri dødd av at folk har skutt meg "head on" ,men hadde vært morsomt å prøve å få kontakt og ikke bare observere folk og la de gå av gårde :)

 

Skyter ikke folk til vanlig; Og tro meg, jeg har hatt mange sjanser til å drepe folk uten at de ville ha en sjanse til å skyte tilbake :L

 

Heter Grankongen ingame også ;)

 

Btw, hvilke innstillenger er det på serveren? Mpt. nametag, crosshair etc,

Lenke til kommentar

Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn?

Les fremsiden, regler/retningslinjer.

Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet."

 

Eddit;

Bare jeg som syntes dette er litt spesielt?

-Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette.

Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker

 

Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av...

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Da joiner jeg serveren. Hvis dere ser en Magnus spankulerende rundt, vær så snill og ikke skyt, er friendly helt til jeg føler meg truet :p Er glad i å samarbeide og, så bare å spørre hvis dere trenger blod/morfin eller liknende.

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn?

Les fremsiden, regler/retningslinjer.

Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet."

 

Eddit;

Bare jeg som syntes dette er litt spesielt?

-Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette.

Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker

 

Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av...

 

Det er fullt mulig å gjemme seg inne i kirken, men det er ikke lov til å campe kirken fra utsiden.

 

Ferdig å encode, og lastes opp nå. Viser ikke det fulle som skjedde, men det viser at de klart duper og ALT-F4'er.

 

Video kommer opp om ikke lenge:

 

http://youtu.be/BB7akhEWkxA

Backpacken dublicater seg automatisk når man tar på seg ghilliesuit, så kanskje det var det de gjorde?

 

Var dere forresten i Stary Sobor? :)

 

Ja, jeg vet om buggen med Ghillie suit, og ja, vi var i Stary Sobor. Var der vel i tre timer i strekk kanskje.

Lenke til kommentar

Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn?

Les fremsiden, regler/retningslinjer.

Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet."

 

Eddit;

Bare jeg som syntes dette er litt spesielt?

-Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette.

Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker

 

Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av...

Syns den regelen er litt rar jeg også. Kan jo ikke kalles et fristed vist det er lov å skyte inn.. Hva om noen holder på og trade og har gear vinduet oppe, så kommer det en utafor og dreper begge to.

Ser ikke poenget i å kalle det et fristed da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...