Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så sykt stemnigsfult og unikt å spille om natten, elsker det!

 

Forresten, til dere som har et telt nord for Stary og Novy, takk for gratis supplies. Der var det mye rart gitt, våpen jeg ikke engang visste eksisterte :p Har allerede bra gear, så tok ikke allverdens, men noe ble det.

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Hehe Wilbur, jeg som flyr :)

M14 var din, men vi hadde flere. Kommer en video fra i kveld snart, har sprengt alt vi har funnet av bilder og camps. En camp hadde 4 bilder 1 buss, masse gear. Sprengte alt :)

 

-Jostein (som du spilte med i går :) )

Endret av Eon83
Lenke til kommentar

Hvem som faila ved Vybor iste? XD Logget inn nå nettopp, så hører jeg helikopter og litt skyting, så ser jeg en fyr hoppe ut av heliet og dør.

Takk for M14 AIM btw ;)

 

 

edit: :hm:

 

Og vi fikk igjen utstyret, takk :) morro å se deg reagere når jeg skrudde på lyset, hehe

Lenke til kommentar

Hvem som faila ved Vybor iste? XD Logget inn nå nettopp, så hører jeg helikopter og litt skyting, så ser jeg en fyr hoppe ut av heliet og dør.

Takk for M14 AIM btw ;)

 

 

edit: :hm:

 

Hahaha, han fikk panikk (noe som ligger i hans natur) og hoppa ut når han trodde helikopteret styrta. Vi herja med helikopteret og fløy flere ganger over Electro nå i kveldinga, veldig gøy.

 

I tillegg så fant vi 4 biler og 1 buss langt nord på kartet, så vi sprengte de alle sammen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...