Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips er å bare løpe fra Zombier. De mister som regel sporet av deg når en springer gjennom tette granbarer, evt. Busker. De stopper også å løpe i bygninger. Så om du løper gjennom en bygning, så kommer en seg som regel unna også. Jeg løper som regel rett til næremeste låve ect. for å finne et våpen.

Ellers er dette eksterne kartet en fin ting å ha.

http://dayzdb.com/map

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn i noen bygninger. Døde igjen fra zombier, de har jævlig fart. Ikke slik jeg ville trodd.

 

Fant en kirke, men hadde ikke noe å si siden jeg hadde to zombier etter meg.

 

Du kommer bare inn i noen bygninger, som regel de du kan se gjennom vinduene på..

Zombier stopper og løpe når de kommer inn i kirken, så du har god tid til og finne ting der inne!

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn i noen bygninger. Døde igjen fra zombier, de har jævlig fart. Ikke slik jeg ville trodd.

 

Fant en kirke, men hadde ikke noe å si siden jeg hadde to zombier etter meg.

 

Du kommer bare inn i noen bygninger, som regel de du kan se gjennom vinduene på..

Zombier stopper og løpe når de kommer inn i kirken, så du har god tid til og finne ting der inne!

Ikke mulig å åpne døren til kirken.

@Romis: Mulig det. Er tilbake ved kysten etter at jeg døde for andre gang.

Lenke til kommentar

Noen kirker er får små, så de kommer man seg ikke inn i. Men det er noen kirker som er store nok, som har to vide dører så man kan gå inn.

Jeg synes den var stor nok :p Takk til han som plaffet ned zombien som fulgte meg. Måtte avslutte spillet enda en gang p.g.a artifacts.

Lenke til kommentar

Jeg synes den var stor nok :p Takk til han som plaffet ned zombien som fulgte meg. Måtte avslutte spillet enda en gang p.g.a artifacts.

 

Hvor er du? jeg kan hjelpe deg..

Er ved en eller annen industriplass. Fikk en zombie etter meg nok en gang, så begynte artifacts å fucke med bildet igjen, Nå har jeg benbrudd og dør sikkert igjen. Jaja, har nå ingenting verdifult jeg mister.

Jepp, kom tilbake i spillet og fikk opp et litt stort timeglass. Blodet rant ut samtidig med "sanden".

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Tror jeg lar spillet ligge en stund. Greit nok at det er survival og nok av zombier, men dette er latterlig. Skulle tro zombiene er guffa full av steroids. Klin umulig å finne noen ting, vasser bare i zombier. Kanskje når det har kommet litt flere oppdatering til spillet tar jeg det opp igjen, dette var bare frustrende å spille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...