Gå til innhold

Årsaken til mye vold og annen krim i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mitt problem at jeg er så intuitiv at jeg kan resonere meg frem til akkurat det jeg ønsker. Det er dere som ikke vil tro på meg fordi dere ikke tenker over alt som jeg tenker over.

 

Det er ganske mye som bare jeg tenker over og jo mindre intuitiv man er jo mer må man tenke over for å kunne resonere seg frem til det samme. Jeg er veldig intuitiv så derfor har jeg evne til å se verden på flere måter og siden jeg resonerer så mye så kan det virke som at det jeg skriver er usammenhengende for mange.

 

Eksempler på resoneringer er:

Stort hus - Mange folk

Stor by - Mange folk

Gravlund med ca 1000 graver - by med ca 100.000 innbyggere

Blokk med 20 etasjer - ca 150 innbyggere

en gate med 50 hus - ca 150 innbyggere

 

Dette var bare eksempel. I manifestet så har jeg justert tallene slik at feilmarginen er minimal og det vil si helt nede i 4% - 5%

 

For å justere litt så er ca 100-150 tusen innvandrere i Norge men det er ca 1,6 millioner nordmenn. Kanskje det er færre. Stort mer er det ikke.

 

Selv ikke staten har nøyaktig oversikt på innbyggere så derfor har jeg mine egne tall på dette.

Lenke til kommentar

Det er ikke mitt problem at jeg er så intuitiv at jeg kan resonere meg frem til akkurat det jeg ønsker. Det er dere som ikke vil tro på meg fordi dere ikke tenker over alt som jeg tenker over.

 

Det er ganske mye som bare jeg tenker over og jo mindre intuitiv man er jo mer må man tenke over for å kunne resonere seg frem til det samme. Jeg er veldig intuitiv så derfor har jeg evne til å se verden på flere måter og siden jeg resonerer så mye så kan det virke som at det jeg skriver er usammenhengende for mange.

 

Eksempler på resoneringer er:

Stort hus - Mange folk

Stor by - Mange folk

Gravlund med ca 1000 graver - by med ca 100.000 innbyggere

Blokk med 20 etasjer - ca 150 innbyggere

en gate med 50 hus - ca 150 innbyggere

 

Dette var bare eksempel. I manifestet så har jeg justert tallene slik at feilmarginen er minimal og det vil si helt nede i 4% - 5%

 

For å justere litt så er ca 100-150 tusen innvandrere i Norge men det er ca 1,6 millioner nordmenn. Kanskje det er færre. Stort mer er det ikke.

 

Selv ikke staten har nøyaktig oversikt på innbyggere så derfor har jeg mine egne tall på dette.

 

Ok, så du har tatt det på feelingen. Greit å vite ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Selv ikke staten har nøyaktig oversikt på innbyggere så derfor har jeg mine egne tall på dette.

 

javel, det betyr altså at mitt kart over forfedre sannsynligvis ikke stemmer i det hele tatt ...

 

Kunne du sett litt på familiekartet mitt og korrigere feilene - det strekker seg tilbake til ca år 1000?

 

:)

Lenke til kommentar

I Oslo politidistrikt bor det i overkant av 618.000 mennesker. Norges befolkning har rundet 5.000.000. Dvs. at ca. 12,4% av Norges befolkning bor der. Kilde

 

Oslo politidistrikt hadde 23,5% av all registrert kriminalitet i Norge første halvår 2012. Kilde

 

Oslo er m.a.o. mye mer utrygt enn resten av landet, og det vil være grenseløst naivt å tro at dette ikke skyldes byens noe 'spesielle' demografi.

Lenke til kommentar
Oslo er m.a.o. mye mer utrygt enn resten av landet, og det vil være grenseløst naivt å tro at dette ikke skyldes byens noe 'spesielle' demografi.

Det er vel like naivt å TRO at det skyldes samme, uten å ha noe håndfast bevis for dette?

 

Finnes det ikke håndfaste bevis for dette...? Jo. Kilde

 

Det er også verdt å merke seg at lovbrytere med 'fargerikt' opphav påvirker landsgjennomsnittet i negativ retning, slik at det virker som om den gjennomsnittlige nordmann er mer 'kriminell' enn det som er tilfelle.

Lenke til kommentar

Hmm, tja nå spørs det vel hva man legger i "lovbrudd", og med tanke på alle lover og regler som eksisterer idag er vi vel alle kriminelle?

 

Jeg er ihvertfal kriminell ifølge Norges lover ettersom jeg rakker ned på Staten hele tiden, at jeg ikke blir "tatt" for mine lovbrudd sier vel kun at min kompetanse for å unngå at mine "forbrytelser" kan bli oppklart langt overgår Politiets kompetanse for å oppklare samme, samt det faktum at Politiet ikke har ressurser tilstrekkelig for å håndheve loven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En godt prøvd oppskrift på vold:

(Fungerer i alle samfunn, og utvikler seg også naturlig i anarki i løpet av svært kort tid)

 

- Sørg for at flest mulig mennesker er misfornøyde med tilværelsen

* Ikke gi dem en utdannelse og ikke gi dem en ny sjanse om de feiler

* Ikke gi dem en jobb og hindre dem i å utvikle seg ved å kreve sertifikater for alle typer arbeid som noen normale oppegående mennesker KAN trives med

 

- Ikke gjør noe med mobbing, som for eksempel rasisme, men aksepter det slik at hat får utvikle seg og grupperinger kan dannes.

Dette er viktig: Når minoriteter føler seg uønsket og truet, så danner mannlig ungdommen fra disse minoritetene milits for å forsvare seg selv og slå tilbake mot den urett de anser seg utsatt for.

 

- Tillatt ghettofisering ved å ikke regulere bygningsplaner, og ved å bygge billig i en bydel og dyrt i en annen.

Da blir kvaliteten på skoler og anlegg i disse områdene også naturlig forsterket i samme retning

Dette er viktig -- for da får innbyggerene forsterket sine fordommer mot andre.

Da vil også middelklassen få distansert seg nok til gjengmedlemmene i minoritetsgrupper og underklassen til at de klarer å fordømme og forståsegpå disse gruppene.

Da blir det lett å konkludere med at disse har seg selv å takke for at de ikke får seg jobb eller en ordentlig utdannelse.

 

-Sørg for at underklassen ikke føler seg hørt.

Det er veldig viktig for at underklassen skal blir ordentlig sint og ty til vold, og fullstending miste empati for dem i middelklassen.

 

- Ikke ha synlig politi, og sørg for at politiet i praksis støtter middelklassen og driver med psykologisk undertrykking av underklassen.

 

...

 

DA kan du få ett ordentlig voldelig og kriminelt samfunn.

Jeg registrerer at Oslo følger denne modellen ganske godt.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er det med afrikansk og midt-østen relatert innvandring til Nord-Amerika?

 

De bruker jo store resurser på å stoppe mexikanere ved grensa så jeg tviler på at de tar i mot innvandrere og de innvandrerne som kommer til Norge er de mest kriminelle.

 

Afrikanere som kommer til Norge har veldig ofte reist rundt i Europa og bodd i forskjellige land i flere år før dem kommer til Norge. Den vanligste ruta er å først komme til Spania også videre der i fra. Mange stopper opp underveis og får seg jobb og utdannelse i andre europeiske land. Spania, Frankrike, Nederland, Storbritannia og Italia er veldig attraktive i første omgang. Det er de som blir værende igjen i sentraleuropa siden de alerede har etablert seg så trenger de ikke å komme til Norge.

 

Så blir de beste afrikanerne værende igjen i kontinentet. Norge er det siste landet i Europa og da får man enten bli i landet eller sendt hjem. Noen land tillater ikke å ta i mot returflyktninger. Somalia er et eksempel på et slikt land. Norge er også det landet som har den mykeste innvandringspolitikken så da sier det seg selv at det primært kommer mye dritt inn til Norge. De kommer aldri rett til Norge selv om det er mange som ønsker å ende opp i Norge. Og Norge er ikke noe attraktivt land å bo i dersom vi ser på resten av verden.

 

Når de kommer til Norge så blir dem sendt på asylmottak med opp til flere hundre andre flyktninger og de blir fordelt etter alder og bakgrunn. Ikke etter kultur og nasjonalitet. Holdningene deres som ofte er negative er noe de blir lært opp til så det er tydelig at det er noe som har sviktet før de skal ut i vårt samfunn. Derfor siles de beste ut slik at møkka kommer til Norge. Det er slik at holdninger sprer seg som ild i tørt gress så dersom de negative holdningene dominerer så får de fleste negative holdninger.

 

Når de kommer ut i vårt samfunn så er jeg litt usikker på hvordan dette foregår eksakt men nå har jeg alerede fått frem noe som har svært stor innflytelse på vår kultur og vår innvandrer kultur. Oslo er den landsdelen som har størst innflytelse fra våre fremmedkulturelle grupper.

 

Det er har forøvrig vært flyktnings-strømmer inn til Norge fra tidlig på 70 tallet.

 

Er vel ikke så mange som bare har tenkt på dette før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147

Så en interessant liten dokumentarskildring av "fluktruten" og utbyttersystemet som lever på elendigheten til disse innvandrerne til Europa. Og i følge reporteren som hadde jobbet "under cover" og fulgt samme ruten, var han ikke i tvil om hvem som var skurken og hvem som var heltene i denne forferdelige industrien vi har bygd opp, for å beskytte pengebingene våre. Vi snakker kort og godt om et moderne slavesystem. Disse uheldige blir melket for alt de er verdt på flukten, og ender til slutt opp på gata i en eller annen europeisk storby, og gjerne enda verre utsatt enn det de opprinnelig var.

 

Vemmelig svineri alt sammen

 

:)

Lenke til kommentar

Det skremmer meg at det ikke er mer interesse i denne tråden da dette er svært viktig for at Norge skal bli et bedre land i bo innen vår tid som gamle pensjonister. Håper at noen kan bidra enda mer.

For min del døde interessen ganske kjapt etter innlegg #142. Når den ene parten demonstrerer så lite kunnskap om den vitenskapelige metode er sjansen for å få en konstruktiv debatt lik null...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så en interessant liten dokumentarskildring av "fluktruten" og utbyttersystemet som lever på elendigheten til disse innvandrerne til Europa. Og i følge reporteren som hadde jobbet "under cover" og fulgt samme ruten, var han ikke i tvil om hvem som var skurken og hvem som var heltene i denne forferdelige industrien vi har bygd opp, for å beskytte pengebingene våre. Vi snakker kort og godt om et moderne slavesystem. Disse uheldige blir melket for alt de er verdt på flukten, og ender til slutt opp på gata i en eller annen europeisk storby, og gjerne enda verre utsatt enn det de opprinnelig var.

 

Vemmelig svineri alt sammen

 

:)

Det som skjer etter at negern kommer til europeisk jord er at de får opphold eller sendt tilbake. De som får opphold får muligheter til å reise videre ut i europa og mange gjør det etter en tid i spania og italia. Den store drømmen er å ende opp i Norge men som jeg har skrevet før er at siden Norge er det "siste landet" i Europa så er det her all dritten ender opp. Det er på en måte et slags slaveri siden hele verden samarbeider om å holde Afrika fattig og elendig. Store deler av Afrika er dårlig men det bedre enn man tror. Jeg har vært i Afrika og jeg har vært i Afrikanske land som har bedre veier enn her i Norge. Jeg har aldri sett mer gull og juveler noen andre steder enn i Afrika. Jeg har aldri sett folk som er mer bevisste på sine egne verdier enn Afrikanere. De gjør det bra i friidrett og det er ikke fordi dem er raske eller sterke. De må løpe fra ville dyr og sult og det er ingenting som kan gi mer styrke og motivasjon og det er også det enkleste en afrikaner kan gjøre for å få det bedre. Det er min teori på hvorfor de gjør det så godt i fri idretten. Afrika er også veldig lukket og det er et kontinent som er kjent for fattigdom men det er ikke slik som alle tror. Det er egentlig få som vet nok om Afrika til å se hvordan det egentlig er der. Man har like store problemer i Europa som i Afrika.
Lenke til kommentar

Etter å ha gått mye i Oslo så har jeg en teori om hvorfor det er mange voldstilfeller i Oslo. Samt ran, voldtekter, og annen kriminalitet.

 

I Oslo så har vi veldig mange smale fortau. Slik at en ofte må vente på folk eller gå på rekke. På grunn av dette så vil det oppstå mer knuffing som igjen provoserer til mer vold. Til sammenligning så er Oslo den trangeste byen jeg vet om. Det er også mye dårlig skilting og markeringer. Jeg har heller aldri opplevd å møte på så mange sinte og aggresive personer i noen andre byer som i Oslo. Oslo er rotete og derfor blir det også vanskelig å holde oversikt.

Så Stavanger burde være en ganske voldelig by altså?

20090907024-L.jpg

Ganske smale gater.....

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Det er ikke noe mysterium hvorfor større byer har mer kriminalitet.

 

Oslo-området er

-Størst og tettest befolket (kriminelle får fler muligheter til å begå kriminalitet og nesten garantert anonymitet overfor den man begår handlingen)

-Rikest

-Mest dynamisk

-Har mange innvandrere

-Et stort narkomiljø og stor tilgjengelighet av narko som også tiltrekker seg flere kriminelle

-Lavest politidekning i Norge og Skandinavia, og en av de laveste politidekningene i verden

-Har en stor internasjonal flyplass med mange billige flyvninger (tiltrekker seg kriminelle)

-Totalt fravær av straffer, og betaler faktisk utenlandske kriminelle for å sitte i hotell-fengsel

 

osv. osv.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Det er ikke noe mysterium hvorfor større byer har mer kriminalitet.

 

Oslo-området er

-Størst og tettest befolket (kriminelle får fler muligheter til å begå kriminalitet og nesten garantert anonymitet overfor den man begår handlingen)

-Rikest

-Mest dynamisk

-Har mange innvandrere

-Et stort narkomiljø og stor tilgjengelighet av narko som også tiltrekker seg flere kriminelle

-Lavest politidekning i Norge og Skandinavia, og en av de laveste politidekningene i verden

-Har en stor internasjonal flyplass med mange billige flyvninger (tiltrekker seg kriminelle)

-Totalt fravær av straffer, og betaler faktisk utenlandske kriminelle for å sitte i hotell-fengsel

 

osv. osv.

JA, jeg tviler ikke på dette... For min del så er alt dette bra bortsett fra det som går ut over andrepersoner og tredjepersoner...

 

Oslo flyter over og jeg sammenligner Oslo med et fjernt land... Minner meg veldig om amerika. Eneste er at det er smale gater og fortau...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...