Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

<p>

Og man ser stadig vekk gamle menn med unge thai damer og vi vet jo alle hva det betyr og hva slags "forhold" det er..
Nei, jeg hvet hverken HVA det betyr eller hva SLAGS forhold det er. Mulig du vil dele din viten med de uvitende?

 

Personlig blir jeg provosert av at menn utnytter thai jenter i sårbare situasjoner, det gjør meg bare forbanna rett og slett. Det er en SKAM. Jeg vet om en på 70 som er med ei på 40... Det sier litt!
Hmm, så du foretrekker at disse jentene forblir i disse "sårbare situasjonene", istedenfor å bedre sine levevilkår med en kar på 70?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kollega av meg har ei thai kjæreste, hun liker å dra på fisketurer og drikke øl, what's not to like? :grin2:

Hun er en selvstendig kvinne, ærlig og arbeidsom. Jeg skjønner godt at norske menn drar ned dit for å finne seg en thai dame.

Endret av Uderzo
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er vel ikke så rart det,de klarer jo ikke å få tak i de gode norske mannfolka.

For en gjeng med tapere.

Patetisk.

Flott avdekking av en dobbelstandard.

 

Drar menn for å ha sex med/gå inn i forhold med utenlandske kvinner, er de tapere som ikke har sjanse på norske damer.

 

Drar kvinner for å ha sex med/gå inn i forhold med utenlandske menn, er det norske menn som ikke holder mål.

 

Trolling på høyt nivå ser jeg ...

 

Ja, det virker som en trollpost.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Personlig blir jeg provosert av at menn utnytter thai jenter i sårbare situasjoner, det gjør meg bare forbanna rett og slett.

Jeg kan nesten garantere deg at den situasjonen de er i i Norge, i 90% av tilfellene er mye mye bedre enn om de hadde blitt værene i Thailand. Både mtp kvinnesyn, rettigheter og levestandard.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vet ikke - det er derfor jeg spør!?

 

TS.

 

Javel, jeg misforstod litt - trodde det gjaldt noen andre. Når det gjelder ts, så virker h*n på meg å ha like stort oppmerksomhetsbehov som en gjennomsnittelig "Ladyboy", og da vil jeg anbefale ts og få noe mer nyttig ut av trangen sin, enn å "trolle" her.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis dere skal være så ufølsomme mot de jentene, ja da er jeg glad på norske jenters vegne at de slipper ha dere som kjærester. Men samtidig sympati for de utenlandske som får dere. De har litt av en rolle å fylle.

 

Rollen fra 1950 tallet.

 

Jeg kan ordne det slik at du får møte mange norsk/thailandske ektepar, kjærestepar og småfamilier, og jeg skal ta vare på deg, slik at ikke alle disse du "synser" så lite om blir sinna på deg. Så kan du sjekke ut om din "tro" stemmer med realitetene. Slik jeg har erfart det, så er du på nokså "tynn is" - bekymrer det deg, forresten?

Lenke til kommentar

Hvis dere skal være så ufølsomme mot de jentene, ja da er jeg glad på norske jenters vegne at de slipper ha dere som kjærester. Men samtidig sympati for de utenlandske som får dere. De har litt av en rolle å fylle.

 

Rollen fra 1950 tallet.

 

Jeg kan ordne det slik at du får møte mange norsk/thailandske ektepar, kjærestepar og småfamilier, og jeg skal ta vare på deg, slik at ikke alle disse du "synser" så lite om blir sinna på deg. Så kan du sjekke ut om din "tro" stemmer med realitetene. Slik jeg har erfart det, så er du på nokså "tynn is" - bekymrer det deg, forresten?

Støtter den! Jobbet under studietiden på en dagligvarebutikk, og hadde flere kollegaer som var "importert" om man kan si det slikt. Jeg hadde vell noe av de samme "fordommene" som TS, men etter å ha blitt kjennt med dem så innså jeg jo at de hadde det veldig bra og var fornøyde, og at de hadde et veldig annet perspektiv på livet. Der de kom fra kunne de fortelle om 12-18 timers arbeidsdager som hus"slave" hos rike familier, dårlig behandling fra mannlige familiemedlemmer og lignende. Mens her i norge får de i de aller fleste tilfellene et mye bedre liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er det utnytting når dama i forholdet får en voldsom økning i levestandard og økonomisk trygghet? Permanent opphold i Norge kan hun også få. Permanent opphold i ett av verdens beste land. Tror du disse Thaidamene er dumme som brød og lar seg utnytte av store stygge menn?

 

Disse forholdene er delvis fornuftsbaserte, ja, men såfremt hun ikke blir banket eller noe sånt, så ser jeg ikke problemet.

 

Som vanlig skal menn mistenkeliggjøres i absolutt alt de gjør. Man begår også en urett mot Thaidamene da man oppfatter dem som stakkars stakkars folk som ikke vet sitt eget beste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er vel ikke så rart det,de klarer jo ikke å få tak i de gode norske mannfolka.

For en gjeng med tapere.

Patetisk.

Flott avdekking av en dobbelstandard.

 

Drar menn for å ha sex med/gå inn i forhold med utenlandske kvinner, er de tapere som ikke har sjanse på norske damer.

 

Drar kvinner for å ha sex med/gå inn i forhold med utenlandske menn, er det norske menn som ikke holder mål.

 

 

 

Akkurat,poeng til den som poenget tok.

 

Som mann er jeg faktisk mektig provosert over hvordan noen tillater seg å regelrett trakassere og latterliggjøre grupper av menn.

 

Er ikke lenge siden en eller annen riksfjott(husker ikke hvem det var,kanskje en politiker?) stod å snakket ned om menn fra bygda.

Er så patetisk når man kjører den linja der.

 

Jeg kjenner faktisk mange som kommer fra bygda,de har akkurat de samme holdningene som de som har vokst opp i byen.

 

Hvem jeg eller andre velger å innlede ett forhold til er faktisk ikke noe andre har noe med,men det er mange som tydeligvis liker å blande seg opp i sånt.

 

Må ligge en utrolig lav selvfølelse bak når man ikke har noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Min mor kjenner en mann som har en thaikone han "reddet" ut fra et liv som prostituert.

Hun var på grensen til uteligger, og kunne umulig forsørge seg selv.

Nå er hun lykkelig gift med en mann som tar vare på henne både økonomisk og omsorgsmessig.

 

Men det var vel mannens iskalde baktanker om å få en hustjener og sengedukke som står bak handlingene hans...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Min mor kjenner en mann som har en thaikone han "reddet" ut fra et liv som prostituert.

Hun var på grensen til uteligger, og kunne umulig forsørge seg selv.

Nå er hun lykkelig gift med en mann som tar vare på henne både økonomisk og omsorgsmessig.

 

Men det var vel mannens iskalde baktanker om å få en hustjener og sengedukke som står bak handlingene hans...

 

Mange menn gifter seg også med Koreanske, kinesiske og japanske kvinner. Mange dem er suksessfulle business kvinner også. Ikke alle norske menn gifter seg med thai damer.

 

Jeg har også møtt mange norske menn som gifter seg med pakistanere, indere, og tyrkiske kvinner. Mange av dem er suksessfulle kvinner som har sin egen bedrift i hjemlandet deres.

 

Jeg slår hardt ned på myten om at nordmenn kun gifter seg med prostituerte mennesker.

Endret av eXalpha
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det er greit for norske kvinner å ha sex yngre menn i Norge. Min kompis som er 21 år gammel er sammen med en dame på som er 30 år gammel. 6 måneder etter ble dama gravid og de flyttet sammen. Min kompis som er 21 var jomfru helt til han møtte den jevnaldrende damen i 30 årene.

 

De fleste damer i 30-40 årene gidder ikke å gå ut med menn på deres alder. Og går de ut på en date med disse mennene så blir det en kjedelig date for kvinnen. Det er jo grunn til at norske menn foretrekker asiatiske damer som er mindre kresne enn norske damer.

 

Asiatiske damer foretrekker

1. Voksen mann

2. Menn som forstår kvinner

3. Menn som viser respekt

4. Dømmer ikke menn på grunn av utseendet

5. Menn som har lyst på familie

6. Liker ikke menn som er kun etter one night stand

7. Mannen møter som regels jenta sitt familie etter 1 måneds tid og dette er tegn på seriøs forhold

 

Norske Damer

1. Dømmer menn på grunnlag av utseende

2. Går du ut med shorts og t-skjorte på en date om sommeren så fremstår du som en idiot

3. Liker ikke feite menn

4. Sixpack eller slank mage

5. Liker ikke menn med briller og ber til slutt at han skifter over til linser

6. Kjøp meg en øl så jeg avvise mannen senere etter at jeg har brukt han

7. Stiller altfor store krav

8. Norske menn ender opp singel og gifter seg heller med en asiater

 

Synes dette utsagnet om norske damer er helt urealistisk. Ikke en fjerdel av alle jenter/damer jeg kjenner har disse kravene.. Tror dette er alt etter hvilken sosial krets du er i og hvilke dumme kvinnfolk du snakker med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...