Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor skjer utnyttingen?

 

de sårbare thai jentene er jo desperate etter å komme seg vekk, ja mannfolka tilbyr dem et liv, men det er jo kun for eget beste de mannfolk gjør det. Selvsagt sier jentene ja. De har jo ikke noe valg omtrent.

 

Så det blir jo mannfolka som drar ned dit de vet de kommer til å få den ungjenta om de vifter med en femtilapp bare ikke sant..

 

Det er kvalmende.

 

Hvor er integriteten hen.

 

Likestillingsfanatikere er sjelden vare. Men heller jenter/kvnner som ikke finner seg i å bli kua ned eller å bli hersa med eller må være nikkedukke så ikke man blir sendt hjem.

 

 

Jeg ser omtrent aldri norske jenter på 20/30 som er sammen med 50/60 åringer, men sånn er det nesten bestandig når jeg ser thaidamer og norske menn,

Lenke til kommentar

Om man ikke ser problemet her så betyr det at at man ikke vil se problemet.

 

for det er obvious.

 

Tror dere virkelig at denne jenta har det bra? (Da antar jeg at dere klarer se bort ifra at alle smiler på bilder, dere vet jo selv at bilder fra fester og eventer ser mye morsommere ut enn hvordan det egentlig var, fordi det er automatikk i å smile på bilder.)

 

1.1281948140.farang-and-thai.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å forstå om du ikke forstår enda, så gidder ikke mate det inn noe mer med teskje til deg.

 

 

 

Ang du som sa at yngre kvinner og eldre velstående menn er vanlig idag, ja... men du skjønner at der nede så er Per Pensjonist en velstående mann. En mann som norske jenter på samme alder ser på som en bestefar eller en ekkel gammel gris som de aldri ville ha rørt. Tanken streifer ikke engang.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han utnytter jo selvfølgelig henne! Hun har jo tydeligvis ikke noe valg Hun ligger da ikke i samme seng med han fordi hun vil det, men fordi hun må. Og dette vet han jææævlig godt men driter i det så lenge han får sitt.

 

 

Og som det virker her så støtter dere han i dette og det syns jeg er fader meg helt på trynet gutter, skjerp dere, ærlig talt.

Lenke til kommentar

Det blir to forskjellige ting. Og det er jålebukkene som har tomlet deg opp tydeligvis. Den ene handler om jålete gutter og det andre handler om menn som ikke takler den moderne norske kvinnen fordi de vil ha en nikkedukke som kan ta over for mammaen deres pluss at de får en liten kropp de kan kaste rundt i senga.

 

Det sier litt når en kompisgjeng kommer med bare thai damer... Det ser for dumt ut

Menn er MENN og kvinner er KVINNER det har utrolig mange kvinner mistet totalt forståelsen for i Norge..

 

Ikke minst Norske damer ser ofte gamle/slitne ut når de er 30-35 dessverre, noen damer har mye sol skader i huden allerede ved 25års alderen :sick:

 

Nå skal det også sies at jeg ikke synes noe om thai damer heller, synes de Rihanna type nesene er :sick:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han utnytter jo selvfølgelig henne! Hun har jo tydeligvis ikke noe valg Hun ligger da ikke i samme seng med han fordi hun vil det, men fordi hun må. Og dette vet han jææævlig godt men driter i det så lenge han får sitt.

 

 

Og som det virker her så støtter dere han i dette og det syns jeg er fader meg helt på trynet gutter, skjerp dere, ærlig talt.

 

Det er greit for eldre kvinner å ha sex med yngre gutter!

Hvorfor er det ikke greit for eldre menn å ha sex med yngre kvinner?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...