Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallois

 

Kommer rett fra BF3, holder på å laste ned PS2 på steam nå. Har sett noen videoer på youtube for å lære litt. I PS2 spiller tråden så har de fleste her inne har valgt Vanu Sovereignty. Er det en spesiell grunn at dere valgt dem? Den eneste forskjellen jeg ser nå er de er lilla... enlighten me please

Lenke til kommentar

Jeg valgte Vanu fordi jeg har erfaring med dem fra PS1 (om enn så lite) og mine venner valgte vanu fordi de spillte vanu i 1eren også.

 

Så jeg horet vanu på forumet her i lang tid, så jeg kan muligens ta litt av skylden. Og når folk så hvor så mange andre spillte, så ballet det på seg.

 

Vanu har forøvrig de kuleste MBT beste fighter og veldig greie håndvåpen.

Lenke til kommentar

Hvordan er det på Woodman, og andre servere for den saks skyld, når det gjelder vilje til å ta baser?

 

Som NC på Cobalt begynner jeg egentlig å bli dritt lei hele greia. I praksis er alt som skjer at vi på død og liv skal ta Crossroads/Crown 24/7. Om vi har Crown sitter flesteparten der uansett om alt annet går til helvete.

Det er alltids noen få squader/outfits rundt om kring som prøver seg på diverse, men det dør fort ut. Alt som dukker opp på [ORDER] etc. er bare Crown-møl, og det å komme med noen andre forslag er som å prate til en vegg.

 

 

Liker spillet, og jeg trives godt med NC sine våpen etc., men som vanlig er det verre med spillerne.

 

Litt (eh.. ALT) for mye SC brukt på duden min til at jeg vil bytte server med det første, men man bør kanskje teste ut andre servere uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...