Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor skriver man outfit/clan navnet? Rotet rundt i menyen men finner det ikke. Må man være premium member for å få det til?

 

Ikke helt sikker på hva du mener? Hvordan får du taggen forran nicket? Først og fremst må det være en forkortelse konfigurert på outfittet. Det kan bare Leader og/eller folk han har gitt tilgang til å gjøre det. Oppe i høyre hjørne på outfit skjermen.

Lenke til kommentar

Har vel spillt 15 timer totalt å kjenner at jeg er ganske lei Planetside allerede. Er så mye knot å joine andre så det blir til at man lonewolfer mye, noe som er forferdelig kjedelig i lengden. Instant action fungerer ikke bestandig som den skal, plutselig spawner man inn på et område hvor det ikke er en sjel å du må springe til krampa tar deg før du kommer dit hvor det er action igjen.

 

Tror kanskje Planetside ble litt i største laget for min del. Jeg holder meg nok til BF3 enn så lenge.

Lenke til kommentar

Har bare spilt en 4-5 timer, men er litt skuffa. Så for meg mye MER folk. Og dessuten er det veldig dårlig tutorial og det er en del å sette seg inn i. Har heldigvis fått det til nå.

 

Sinnsykt irriterende med teamkillers, og lite kommunikasjon på VoIP.

Mere folk? Er så mange folk mange steder at pcen lagger. Var i en battle i går med 3 forskjellige platoons på samme lag + masse random folk, var godt over 200 folk på mitt lag, ikke at jeg har telt, men hele himmelen var jo full av fly xD og bakken var det minst 50 tanks som kjørte på rekke. samt masse folk som løp. Da har du nok bare vært uheldig på den "Mer folk" biten av spillet :p Men alt annet er jeg enig i! Bruker forsåvidt ikke VoIP ingame, men heller teamspeak :)
Lenke til kommentar

Players may note the following changes:

 

A number of Server and Client stability optimizations have been made.

The Heavy Assault Shield should no longer fail to work after respawning.

The Deployment screen now features top defensive locations on the continent as respawn points.

Instant Action will now send players to areas with more combat.

New players will now be placed at a spawn point in a battle instead of being drop podded in.

 

Liberators/Galaxies:

 

These aircraft are now easier to lock-on to with anti-air missles. By default you can lock on to them 1 second faster. This means it requires 2.5 seconds to lock on to an ESF and 1.5 seconds to lock-on to a Liberator/Galaxy.

Lock on rockets and missiles should now hit more frequently and are harder to dodge.

 

Lock-on weapons can only be avoided by the following:

  • Flares
  • Forcing the missile to hit something else
  • Outrunning it which requires you to be distant and burn a lot of fuel
  • A very near miss which should be very challenging

 

 

 

http://forums.statio...2/#post-1072781

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar
Har bare spilt en 4-5 timer, men er litt skuffa. Så for meg mye MER folk. Og dessuten er det veldig dårlig tutorial og det er en del å sette seg inn i. Har heldigvis fått det til nå. Sinnsykt irriterende med teamkillers, og lite kommunikasjon på VoIP.

 

Høres ut som du har hatt newbie problemet som går igjen mest. Problemer med å finne de virkelig store kampene.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan spille på US server? har ikke tilgang til å sjekke for øyeblikket, så lurte på om noen visste?

PS: Dette er angående det store Eventet som skjer til helgen :D

http://www.youtube.com/watch?v=z7v_VslMhu8

 

Jeg kan iaf. opprette på hvilken server jeg vil, men det er med SOE konto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://forums.statio...-24-2013.83213/

 

 

A New Weapon is now Available! The G40-F Ranger will make that Reaver pilot think twice about strafing your tank.

 

A30 Walker:

 

The Walker has been adjusted in the following ways:

  • Projectile Speed has been increased.
  • Fire Rate has been increased.
  • General firing and accuracy has been adjusted.
  • Damage has been increased against aircraft.
  • Damage has been reduced against Infantry and Armor.
  • Ammo capacity has been increased 50%
  • Certification for Ammunition Capacity have been adjusted to only add +5 to magazine instead of +10.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Ble jævlig irritert i går. Det skjedde flere ganger at vi tapte masse terreng, hvorfor. Fordi det var en jahuu som overtalte alle til å kjøpe tanks i warpgate, linet opp alle 2 i bredden i en laaaaang rekke. Dette tok sikkert 20 min +++. Når de begynte å kjøre så ble det ble full stopp/kø i nermeste sving. Halvtime etterpå uten å gjøre noe for laget så gjorde de det igjen. What the hell... En zerg er en ting men en zerg som ender i klusterfuck i første sving hjelper ikke stort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...