Stagga89 Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Tror ikke folk er lei, men det skjer lite nytt rundt spillet for tiden, og januar er en måned det det er mye hardt arbeid på diverse arbeidsplasser. Dermed går aktiviteten ned på forumet. Ser frem til den nye oppdateringen som kommer nå i januar, den kommer til å gjøre de store basene lettere å forsvare! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Ser frem til den nye oppdateringen som kommer nå i januar, den kommer til å gjøre de store basene lettere å forsvare! Kult. Finnes det patch-notes til den patchen eller? Jeg spiller iallefall PS2 et par timer om dagen. ^^ Digger spillet. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Kult. Finnes det patch-notes til den patchen eller? Jeg spiller iallefall PS2 et par timer om dagen. ^^ Digger spillet. http://forums.statio...-02-info.77203/ General performance increases, particularly for lower end GPUs Experience (XP) system enhancements: Dynamic XP system for player kills, players who have more kills XP earned on their current life are worth more XP. Freshly spawned players will be worth a fraction of the current kill reward. Partial damage XP for dealing damage to vehicles that you don't end up killing Population XP / Resource bonus moved over to continent population instead of global Better display of XP sources for things like defensive bonuses & population bonuses Rebalancing of XP rewards to help support tasks Server transfer token available in Depot UI changes to emphasize score per minute as a primary metric of player comparison Sortable columns on outfit management & addition of "last online" column New weapon type for all empires: SMG Short period of invulnerability will be added to freshly spawned / revived players - breaks upon game actions such as entering a vehicle or using a weapon. Dynamic / player configurable colors for minimap & overhead indicators for enemies, friendlies, and squads within a platoon New Hot Spot system that displays where active fights are occurring on the map New spawn buildings with more exits, protected balconies and easy roof access to make them less campable. Tunnel systems for amp and tech facilities to give access from spawn rooms to interior of bases and base walls without having to go above ground. Making MAXes render more reliably at long distances for players in vehicles AA improvements, notably flak changes for turrets and skyguards, giving them some better ability to aim, although not drastically impacting their DPS. Fixes to missiles so that they more reliably detonate and actually blow stuff up Air vehicle weapon tweaks Increases to reload speed for certain HE ground vehicle weapons And of course... lots of bug fixes Synes utviklerne er flinke til å gi info i ny og ne, men det er stort sett stykkevis og delt over hele fjøla i fra Friday Night Ops til Twitter, forum etc. Bare noe sånt som at man skal lag en support sak på hackere, og ikke bare skrive report, er ting som man må finne ut av selv fordi en rep skrev det på forumet (det burde kommet i launcheren). Her er fra Twitter for en stund siden: If all goes well we'll have a pretty good hotfix out for you guys tomorrow night. Mostly liberator balance changes, hopefully we'll get the jumpjet fix in there too! http://twitter.com/mhigby Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Hvordan er ytelsen kontra gameplay? Jeg vil ikke ha noe 30FPS søl i et skytespill, da blir gameplayet for min del helt elendig med mus/tastatur Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Hvordan er ytelsen kontra gameplay? Jeg vil ikke ha noe 30FPS søl i et skytespill, da blir gameplayet for min del helt elendig med mus/tastatur Jeg får stort sett rundt 30 når vi snakker 100+ i området, men det varierer veldig med hvor nærme ting foregår. Jeg har sett på forumet at andre har mye bedre (og dårligere) opplevelser, og det ser ikke ut til å bare handle om "god"/"dårlig" spill-PC. Prøv, og se hvordan det går. Det kommer jo snart en patch også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg får stort sett rundt 30 når vi snakker 100+ i området, men det varierer veldig med hvor nærme ting foregår. Jeg har sett på forumet at andre har mye bedre (og dårligere) opplevelser, og det ser ikke ut til å bare handle om "god"/"dårlig" spill-PC. Prøv, og se hvordan det går. Det kommer jo snart en patch også. Driver på å laste det ned nu fra Steam Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Man finner diverse stats her. Ikke akkurat BF#S, men det er da noe. http://www.planetsid...stats=Tiedemann Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Så det er sagt, når patchen i slutten av mnd. kommer gjør det mulig å sjekke hvem når folk har vært online kommer jeg til å sparke ut dem som ikke har vært online på en stund. Det vil da bli opp til den enkelte å sende friend request til Stagga/Slimda og be om invite til Vikings in Disguise. Resten burde strengt tatt forflytte seg selv, men jeg mistenker at det er mange inaktive. Noen som kjenner MePrototype ingame forøvrig, h*n svarer aldri på Tells fra meg. Endret 16. januar 2013 av MrLee 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Yay(?) http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/hotfix-01-16-2013.79867/ The server will come down at 12:00 AM PT for a brief update to address a few outstanding issues. Downtime is anticipated to be approximately one hour. Players may note the following changes: General: Enemy spotting is now only shared with allies within 150 meters. Spot duration has been lowered to 10 seconds. At long distances you have to be closer to the center of the target to successfully spot. Jump Jets should no longer function intermittently. MAXes will render at a longer distance for players in aircraft. Liberator: C150 Dalton: Firing adjustments have been made to the Dalton. This change will mainly be noticeable when attempting to fire on infantry or other small targets at a distance. Dalton projectiles now have more gravity when fired. This makes the Dalton more accurate when the Liberator is above targets. Shot accuracy becomes more difficult as the Liberator increases its horizontal distance to its target. The outer damage blast radius, where minimum damage occurs, has been reduced from 12 meters to 10 meters. L105 Zepher Firing adjustments have been made to the Zepher. This should only be noticeable when trying to hit infantry or other very small targets at a far distance. Zepher projectiles now have more gravity when fired. This makes the Zephyr more accurate when the Liberator is above targets. Shot accuracy becomes more difficult as the Liberator increases its horizontal distance to its target. The inner damage blast radius, where maximum damage occurs, has been reduced from 4 meters to 1.5 Infrared & Thermal Optics have had their effective viewing ranges tuned for the following weapons: Scythe: All Weapons Reaver: All Weapons Mosquito: All Weapons Liberator: Secondary Weapons (Shredder, Dalton, Zepher) Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 MY DALTON NOOOOOOO! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 2 meter mindre blast radius? meh. Men ser for meg at zepher horene kommer til å gå over på Dalton da. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) 2 meter mindre blast radius? meh. Men ser for meg at zepher horene kommer til å gå over på Dalton da. Kanskje, merk «inner» og «outer» radius. Dersom vi visste alle tallene, ville det være lettere å sammenligne... Endret 18. januar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Infrared & Thermal Optics have had their effective viewing ranges tuned.... Var jo illenokk sånn som det var. Er jo umulig og i heletatt komme seg i nærheten av noe som helst nå da. Blir jo bare blåst til hælvette med alle disse AA overalt, før du i heletatt klarer og se noen.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 med AA buff OG zeph/dalton OG NV nerf så har de nok svingt pendelen for langt i motsatt rettning. Legger man på XP nerfen som kommer i slutten av mnd. så er jeg stygt redd for at Tankspamming blir det nye store. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Skjønner ikke hvorfor de må nerfe. Sliter de med lib? Motsvaret er da esf. Simpelt... dette er ikke singelmanspill. Hvor man skal lonewolfe og være oneman-army. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Problemet har jo aldri vært lib og esf, problemet har vært at ingen har gått AA. Nå har de gjort LIB og spesielt ESF så svake at med en stk AA (Max, Skyguard eller phalanx turret) blir du skutt rett ned. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Vanu har fått en ny leder i krigen senere i januar. LevelCap. Han spiller i det minste spillet... 1 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Takk gud.. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 19. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2013 De viser noe nytt i Friday Night Ops blant annet SMG og nye spawn room: Sjekk fra 0:02:30 sånn ca. http://twitch.tv/pla...de2/b/358314671 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå