Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tror ikke folk er lei, men det skjer lite nytt rundt spillet for tiden, og januar er en måned det det er mye hardt arbeid på diverse arbeidsplasser. Dermed går aktiviteten ned på forumet.

 

Ser frem til den nye oppdateringen som kommer nå i januar, den kommer til å gjøre de store basene lettere å forsvare!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult. Finnes det patch-notes til den patchen eller?

 

 

Jeg spiller iallefall PS2 et par timer om dagen. ^^ Digger spillet.

 

 

http://forums.statio...-02-info.77203/

 

 

 

General performance increases, particularly for lower end GPUs

Experience (XP) system enhancements:

Dynamic XP system for player kills, players who have more kills XP earned on their current life are worth more XP. Freshly spawned players will be worth a fraction of the current kill reward.

Partial damage XP for dealing damage to vehicles that you don't end up killing

Population XP / Resource bonus moved over to continent population instead of global

Better display of XP sources for things like defensive bonuses & population bonuses

Rebalancing of XP rewards to help support tasks

Server transfer token available in Depot

UI changes to emphasize score per minute as a primary metric of player comparison

Sortable columns on outfit management & addition of "last online" column

New weapon type for all empires: SMG

Short period of invulnerability will be added to freshly spawned / revived players - breaks upon game actions such as entering a vehicle or using a weapon.

Dynamic / player configurable colors for minimap & overhead indicators for enemies, friendlies, and squads within a platoon

New Hot Spot system that displays where active fights are occurring on the map

New spawn buildings with more exits, protected balconies and easy roof access to make them less campable.

Tunnel systems for amp and tech facilities to give access from spawn rooms to interior of bases and base walls without having to go above ground.

Making MAXes render more reliably at long distances for players in vehicles

AA improvements, notably flak changes for turrets and skyguards, giving them some better ability to aim, although not drastically impacting their DPS.

Fixes to missiles so that they more reliably detonate and actually blow stuff up

Air vehicle weapon tweaks

Increases to reload speed for certain HE ground vehicle weapons

And of course... lots of bug fixes

 

 

Synes utviklerne er flinke til å gi info i ny og ne, men det er stort sett stykkevis og delt over hele fjøla i fra Friday Night Ops til Twitter, forum etc.

Bare noe sånt som at man skal lag en support sak på hackere, og ikke bare skrive report, er ting som man må finne ut av selv fordi en rep skrev det på forumet (det burde kommet i launcheren).

 

 

Her er fra Twitter for en stund siden:

 

 

If all goes well we'll have a pretty good hotfix out for you guys tomorrow night.

 

 

Mostly liberator balance changes, hopefully we'll get the jumpjet fix in there too!

 

 

http://twitter.com/mhigby

Lenke til kommentar

Hvordan er ytelsen kontra gameplay?

Jeg vil ikke ha noe 30FPS søl i et skytespill, da blir gameplayet for min del helt elendig med mus/tastatur :)

 

Jeg får stort sett rundt 30 når vi snakker 100+ i området, men det varierer veldig med hvor nærme ting foregår.

Jeg har sett på forumet at andre har mye bedre (og dårligere) opplevelser, og det ser ikke ut til å bare handle om "god"/"dårlig" spill-PC.

 

Prøv, og se hvordan det går. Det kommer jo snart en patch også.

Lenke til kommentar

Jeg får stort sett rundt 30 når vi snakker 100+ i området, men det varierer veldig med hvor nærme ting foregår.

Jeg har sett på forumet at andre har mye bedre (og dårligere) opplevelser, og det ser ikke ut til å bare handle om "god"/"dårlig" spill-PC.

 

Prøv, og se hvordan det går. Det kommer jo snart en patch også.

 

Driver på å laste det ned nu fra Steam :)

Lenke til kommentar

Så det er sagt, når patchen i slutten av mnd. kommer gjør det mulig å sjekke hvem når folk har vært online kommer jeg til å sparke ut dem som ikke har vært online på en stund.

 

Det vil da bli opp til den enkelte å sende friend request til Stagga/Slimda og be om invite til Vikings in Disguise.

 

Resten burde strengt tatt forflytte seg selv, men jeg mistenker at det er mange inaktive.

 

 

Noen som kjenner MePrototype ingame forøvrig, h*n svarer aldri på Tells fra meg.

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay(?)

 

http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/hotfix-01-16-2013.79867/

 

The server will come down at 12:00 AM PT for a brief update to address a few outstanding issues. Downtime is anticipated to be approximately one hour. Players may note the following changes:

General:

Enemy spotting is now only shared with allies within 150 meters.

Spot duration has been lowered to 10 seconds.

At long distances you have to be closer to the center of the target to successfully spot.

Jump Jets should no longer function intermittently.

MAXes will render at a longer distance for players in aircraft.

 

Liberator:

C150 Dalton:

Firing adjustments have been made to the Dalton. This change will mainly be noticeable when attempting to fire on infantry or other small targets at a distance.

Dalton projectiles now have more gravity when fired. This makes the Dalton more accurate when the Liberator is above targets. Shot accuracy becomes more difficult as the Liberator increases its horizontal distance to its target.

The outer damage blast radius, where minimum damage occurs, has been reduced from 12 meters to 10 meters.

L105 Zepher

Firing adjustments have been made to the Zepher. This should only be noticeable when trying to hit infantry or other very small targets at a far distance.

Zepher projectiles now have more gravity when fired. This makes the Zephyr more accurate when the Liberator is above targets. Shot accuracy becomes more difficult as the Liberator increases its horizontal distance to its target.

The inner damage blast radius, where maximum damage occurs, has been reduced from 4 meters to 1.5

Infrared & Thermal Optics have had their effective viewing ranges tuned for the following weapons:

Scythe: All Weapons

Reaver: All Weapons

Mosquito: All Weapons

Liberator: Secondary Weapons (Shredder, Dalton, Zepher)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...