Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg prøvd PS2 litt og spillet er ok det, men sliter dette spillet med dårlig optimalisering? Alt på medium var alt for laggy og satte jeg alt på low var det enda for laggy for et FPS spill :/ Har ingen problem med BF3 og andre fps spill.

 

Det er et godt stykke igjen på den fronten. Skal komme en patch i januar som skal forbedre det.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva av grafikk instillingene som bruker mest CPU?

Når jeg trykke ALT+F, så FPS'en kommer opp, står det (CPU) hele tiden.

 

Jeg sliter med FPS på medium/high jeg også, spessielt ved store kamper. Jeg har jo I7 @ 4Ghz, 24GB RAM, og GTX 670 + SSD. Tror muligens det ble værre etter sist nVidia driver også. :p

Lenke til kommentar

Jeg for min del har ikke gått lei (ennå). Det går litt opp og ned fordi NC på Cobalt suger balle gjevnt over. Uansett har man så mange muligheter at man blir sittende i ørten timer fordi man har forbannet seg på at man bare skal ta en eller annen base før man legger seg etc.

Har fått rasket sammen 9K cert (aner ikke hvor mange timer jeg har brukt), og det merkes. Det er litt lettere å kunne bytte til det som trengs i de fleste situasjoner. Holder meg stort sett til engineer og kjører sundy så ofte jeg kan.

 

Ser også veldig frem til patchen i slutten av måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...