Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt ca10 timer til sammen så langt og har ikke hatt noe fps problemer eller lag overhodet. Spiller på Miller serveren. Så problemene folk har kan jo ikke være server side. Jeg spiller med alt på maks, så hvis du har en ok pc som ikke er mer enn 2-3 år gammel så bør du ikke ha noen problemer.

 

Specs: i7 920 (first batch), 12GB Corsair Dominator, GTX 590. Nyeste drivere sefølgelig.

 

 

Edit: Riktignok har jeg kun spilt mellom 23:00 - 06:00 ^^

Endret av Sn4k3Eye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planetside 2 Europe:

In close collaboration with SOE the lagging issues on Miller should be fixed right now.

 

Opplevde voldsom lag på Woodman serveren i går, så alt går ikke helt knirkefritt enda. Var ikke plaget noe særlig med lag under Betaen.

 

Var helt ekstrem lagging her i ettermiddag ihvertfall. Helt håpløst å få til noe som helst, og jeg suger pung i spille i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt ca10 timer til sammen så langt og har ikke hatt noe fps problemer eller lag overhodet. Spiller på Miller serveren. Så problemene folk har kan jo ikke være server side. Jeg spiller med alt på maks, så hvis du har en ok pc som ikke er mer enn 2-3 år gammel så bør du ikke ha noen problemer.

 

Specs: i7 920 (first batch), 12GB Corsair Dominator, GTX 590. Nyeste drivere sefølgelig.

 

 

:glare:

 

Ingen fps-problemer, jeg er misunneligheten selv her nå.

Lenke til kommentar

Nvidia har visst sluppet beta-drivere som øker ytelsen i Planetside2, for de som har problemer.

 

laggen for min del er andre spillere som teleporterer som gale frem og tilbake, det gør de ganske vanskelig å treffe/heale.

Rart hvis det er ISP-en som er skyld i at det lagger (bare i ps2, andre MMO og multiplayerspill fungerer knirkefritt), har selv canal digital.

Lenke til kommentar

Nvidia har visst sluppet beta-drivere som øker ytelsen i Planetside2, for de som har problemer.

 

laggen for min del er andre spillere som teleporterer som gale frem og tilbake, det gør de ganske vanskelig å treffe/heale.

Rart hvis det er ISP-en som er skyld i at det lagger (bare i ps2, andre MMO og multiplayerspill fungerer knirkefritt), har selv canal digital.

Tusen takk for linken :) De hadde til og med en update til laptopen min.

Tviler sterkt på at det er ISP når det er så mange rundt omkrink i hele Europa som plages med det samme. Jeg opplevde å teleportering å da er det klin umulig å få skutt noen, endte opp med at en Max unit tok ut magrideren min. Tror jeg skal vente noen dager med å spille så de får fixet sånne problemer.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat 2500 Station Cash å endte opp med å kjøpe samme rifla 3 ganger fordi ikke noe dukket opp et første purchase :( Noen som vet om man får de tilbake automatisk eller må man ta det med support?

Det poppet opp en melding i timen om at man ikke burde kjøpe noe for Station Cash flere ganger om det ikke dukket opp. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...