Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som de må kjøpe ny Gateway, de har visst kjøpt en dårlig en. Får bare 502 Bad Gateway når jeg prøver å registrere meg.

 

Edikk: Fikk registrert meg, men får ikke logga inn i spillet. Hvorfor skjer alltid det når jeg prøver sånn MMO-shit?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Glemte av å kjøpe alpha squad, litt surt.

 

Jeg var en ganske god pilot i planetside 1, men herregud så dårlig jeg er i planetside 2. Har et rimelig stort antall krasj etterhvert. Finner en fiende, skal snu å sikte meg inn og avløse en salve, det ender som regel opp med meg som feilberegner og krasjer i bakken.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Glemte av å kjøpe alpha squad, litt surt.

 

Jeg var en ganske god pilot i planetside 1, men herregud så dårlig jeg er i planetside 2. Har et rimelig stort antall krasj etterhvert. Finner en fiende, skal snu å sikte meg inn og avløse en salve, det ender som regel opp med meg som feilberegner og krasjer i bakken.

 

Tar tid å lære ja, jeg klarer som regel å ta en og så blir jeg skutt ned. Kanskje du kan snappe opp noen triks av han her:

 

Lenke til kommentar

Har lasta ned fra Steam, har både SOE konto og en Prosieb konto, prøver å logge på launcheren fra steam med ProSieb kontoen, men får melding om feil brukernavn/passord, så har en tanke om at nedlastingen fra Steam er for US serverne? Eventuelt er det mulig å bytte fra US launcheren til EU launcheren via Steam slik at jeg får logget inn?

Lenke til kommentar

har søkt litt på net og forum å brukere sier at folk i eu må laste ned fra planetside sin eu side. fikk lasta ned launcher. men får ikke laget konto og ser ut som man må logge inn for at den skal starte å laste ned. får vell prøve igjen i morgen

Tusen takk for at du sa i fra :)

 

Edit: Noen andre som har problemer med "www.planetside2.eu" nettsiden?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...