Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre, Jesus, Maria, Moses å alle de andre.. For noe dritt!

 

Hadde virkelig gledet meg til å komme hjem fra jobb idag og teste dette spillet. Lastet det ned fra Steam, fikset meg en Account, og når jeg skulle logge inn fikk jeg beskjed om å skifte passord igjen for "Security reasons". Men når jeg skrev inn Brukernavnet og passordet fikk jeg beskjed om at en av de var feil. Prøvde igjen.. Nei. Selv om jeg er 100% sikker på at jeg skriver riktig.

Så ble jeg "Bannet" i 24-timer fordi jeg prøvde og skifte passord for mange gang. FAEN.

 

Så laget jeg en ny account med en annen email. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke får åpnet kontoen før i morgen, selv om jeg ikke prøvd og skifte passordet en gang. Så må jeg vente til i morra jeg nå da? Bare pga. en jævla bug. :(

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Jeg kan spille de fleste spill greit, men det kan nok hende dette spillet er ekstra cpu-hungrig og at min gamle dual core E8400 ikke holder. Venter og ser om det kommer en patch som gjør noe med performance, hvis ikke blir det vel avinstallering foreløpig.

 

Edit: Husker forresten TotalBiscuit slapp en video for tre uker siden hvor han trakk frem performance som et problem, så litt rart hvis jeg skulle være den eneste som sliter..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Minimum: Intel Core 2 Duo E6850 or higher / AMD Phenom II X2 or higher

RAM Minimum: 4 GB

Video Card Minimum: nVidia GeForce 8600 series or higher / AMD or ATI 4850 series or higher

Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have green_checkmark_small.gif Pixel Shader version 3.0 5.0 green_checkmark_small.gif Vertex Shader version 3.0 5.0 green_checkmark_small.gif Dedicated Video RAM 256 MB 2.1 GB

 

 

Ser nå ut som om prossesoren din skal holde til Low innstilling

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...