Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å der er det kø hele tiden.

Jeg får 60 i mindre rom hvor det ikke skjer stort, men gjerne under 20 i større landskaper hvor det skjer ting. Og strengt tatt jeg er ikke interessert i å spille på low uansett. :p

Fra low til medium er det ikke store forskjellen som jeg har merket hvertfall. Selfølgelig hadde det vært digg å kunne spille på ultra settings, men det får vente til jeg får kjøpt ferdig alt til min stasjonære PC
Lenke til kommentar

Solution // Workaround - EU Player using Steam

Quick and dirty for everyone trying to join right now from the EU side using Steam

 

1. Install the game via Steam

2. Go to http://www.dcuniverseonline.com/ and create an US account

3. Wait for the confirmation mail and confirm the newly create US account

4. Start PS2 via Steam and login with your credentials

5. Choose a EU Server

6. Have fun

 

Dette gjorde susen. Takker!

Lenke til kommentar

Så har SOE valgt å la folk med en SOE konto få logge på via "US" launcheren? Eller har det valgt å kaste dette EU selskapet ProSieb og ta over for alle?

 

Sto noe skriv innpå SOE kontoen min før om at jeg må lage konto hos ProSieb for å kunne spille PlanetSide 2, men dette er nå fjernet, og nå står det "Active" under Game Pass Info.

Lenke til kommentar
Så har SOE valgt å la folk med en SOE konto få logge på via "US" launcheren? Eller har det valgt å kaste dette EU selskapet ProSieb og ta over for alle? Sto noe skriv innpå SOE kontoen min før om at jeg må lage konto hos ProSieb for å kunne spille PlanetSide 2, men dette er nå fjernet, og nå står det "Active" under Game Pass Info.

 

bare behold SOE kontoen ja

Lenke til kommentar

Faen så dyrt det er for premium. 110kr måneden. Med mindre man kjøper 3 måneder eller lengre for å få en liten rabatt. Er det virkelig verdt det?

 

Enig i at det er for dyrt, regner med at de vil sette ned prisene etterhvert. Station Cash kan man også få heftig rabatt på, det var 3 for 1 under Halloween. Derfor tror jeg at de har lagt seg på et høyt prisregime, for å forsøke å selge veldig mye til «tilbudspris» senere.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Jeg betalte for 6 mnd membership med en gang :blush: .

 

Billigere pr mnd og man får 6mnd bonusene med en gang.

 

Får 75% mer xp nå sammen med Alpha squad boosten. Og man får jo 500 station cash i mnd i tillegg :)

 

 

 

SC brukes jo i andre spill enn PS2, så det er det nok kampanjer på senere også. som 3-1 tilbudet som var. Forvent gjerne slike tilbud rundt (Amerikanske) høytider, sommerferier, o.s.v.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hvilken server og fraction er å anbefalle? Type flest nordiske??? Har ingen kompiser som er med på PS2

http://www.diskusjon...owtopic=1474577

 

Den tråden så kan du se hvilken faction folk velger. :) Det er ganske mange nordmenn på "Woodman" serveren.

 

Jeg hoppet inn på den det var flest på. Den derre, eh, nevnt tidligere her i tråden.

 

Men noen som har opplevet at spillet fryser helt, fungerer i noen sekunder, fryser helt igjen, noen sekunder til, fryser...?

Jeg har ikke oppdaget det enda.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Vel, det er helt umulig å spille for meg akkurat nå. Fikk noen headshots og slikt, men plutselig når jeg løp tilbake for å fylle på ammo, så begynte jeg å se "gjennom" hele verdenen. Så lagget det. Og nå fryser det lenge. Får prøve å relogge. :p

 

*edit*

 

Right. Først superlag. Deretter "forsvant" verdenen. Og så frøs spillet. Nå er det "svarer ikke" da, det er litt bedre.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...