mortensol Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Var selv ikke klar over at det var maks en Outfit om gangen. Bruker folk ingame voice com, eller er det noe aktivitet på Mumbleserveren? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ser ikke vitsen med et bedre chattesystem, men kunne godt fått alle "killed by"-kommentarene på egen fane. Poenget med spillet er jo at du skal chatte ved bruk av mikrofon. Skjønner at folk kan være litt redde for å vise stemmen sin, men... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg skulle gjerne likt å ha outfit og leader chatten i eget vind f.eks. Lite praktisk å Voice chatte med Squad/platoon leaders rundt om på alle kontinentene... Og med ingame voice comms så sugen som den er... (som er merkelig, for den var dugenes i beta..) Mortensol: Jeg så for meg at det skulle være lignende system som for platoons i Battlefield 3 jeg og, men pytt. Har prøvd den ventrilo serveren som er nevnt i spillertråden, men har hatt lite hell (eller jeg er idiot og vet ikke hva jeg gjør ) edit: er det nevnt en mumble server? Endret 10. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Hva er så dårlig med voice com i spillet egentlig? Det lille jeg har hørt/prøvd av den har fungert bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Scrambled stemmer, lave stemmer... i forhold til skype så er det ræv Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Forøvrig, fikk Ventilo til å fungere, så da begynner jeg å henge der og Om det er interesse for det har jeg satt opp noen kanaler på ventriloserveren min som folk gjerne må komme å bruke london.maxfrag.com 3850 Rompw: soe12 Join her for mer aktivt Squad/outfit play for alle Endret 10. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Kan det ha vært fordi du brukte passordet som serverpassord da du skulle logge på? Og ikke som passord på rommet i starten Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Skjedde med meg også. Jeg lastet ned spillet fra steam først og fikk den meldingen der. Så lastet jeg ned spillet fra planetside2.EU eller hva det var, og da funket det. Du har vell sikkert laget deg en EU konto og lastet ned US versonen av spillet elns. Takker Det funket. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 er det nevnt en mumble server? Nei, jeg som roter. Ventrilo Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hvor blir character/charactername lageret? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har mistet den gamle brukeren min som jeg har opparbeidet. Så for å slippe å slippe å begynne helt på scratch, så ønsker jeg å gjenopprette den gamle. Endret 10. desember 2012 av turbonello Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Hæ? Det blir jo lagret på serveren til Planetside 2? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Hæ? Det blir jo lagret på serveren til Planetside 2? Når jeg starter opp spillet nå, så må jeg opprette ny bruker, og om jeg skriver "turbonello" så får jeg beskjed om at det allerede er i bruk. Så ja, det må jo være lageret der, men jeg får ikke brukt det lenger? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Da har du logget inn med feil brukerkonto i så fall. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Da har du logget inn med feil brukerkonto i så fall. Nei. Har logget på den samme som før. Brukeren er nødt til å ha blitt lageret på maskina mi en eller annen plass. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Flere som har samme problemet: http://forums.statio...einstall.62640/ og http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/character-gone-after-re-install-seriously.52784/ Men finner ikke noe svar på det. Endret 10. desember 2012 av turbonello Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Du reinstallerte ikke EU og hadde US konto eller omvendt? og regga ny konto med samme navn på eu? (trodde ikke det skulle gå forøvrig?) Uansett, Ventrilo er oppe og går og for første gang hadde vi skikkelig outfit samarbeid i gang. Lastet en hel sunderer++ 1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Hørtes skøy ut, tar turen ned på rommet i morgen om jeg ikke sitter helt super opptatt med AC3 enda Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 takk for bruk av server. Er det mulig å få opprettet sub rooms? Alpha, beta, charlie og delta for navnene på squads i en platoon? 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Flere som ser på BuzzCutPsycho på twitch? Digger den fyren ass. Aldri sett noen ta et spill så seriøst. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Flere som ser på BuzzCutPsycho på twitch? Digger den fyren ass. Aldri sett noen ta et spill så seriøst. De tar det altfor seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå