Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle med Operator title forran nicket. det er en på serveren med woodman i nicket som har spammet i hele dag om at de overvåker evt. cheaters.

 

Men har også sett Operator uten woodman i nicket, så det er nok bare han som har laget det navnet. Sikkert for å holde styr på hvilken char som er hvor :)

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha spillt litt igår og idag, har jeg plutselig 500 cert points. :p Klarer dog ikke å bestemme meg på hva jeg skal bruke de på først.. :hmm:

 

Frister mest å oppgradere mest mulig på Mosquito'en, evt. heavy tanksen.

 

edit: Flere som har problemer med medic kittet? Når jeg er har low health og skal heale meg selv, bruker jeg medic kittet jeg har. Jeg får fullt liv i 1-2 sekunder før det går ned igjen til der jeg var. Og jeg har brukt opp medic kittet. Har skjedd hver gang jeg har brukt den idag.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Jeg får ikke logget inn for å spille. Får denne feilmeldingen når jeg forsøker å bruke innloggingsvinduet.

 

Har nettopp registrert en konto og lastet ned spillet.

 

Noen andre som har vært ut for dette og vet hvordan det fikses?

 

post-56355-0-13430800-1355081078_thumb.jpg

Skjedde med meg også. Jeg lastet ned spillet fra steam først og fikk den meldingen der. Så lastet jeg ned spillet fra planetside2.EU eller hva det var, og da funket det.

Du har vell sikkert laget deg en EU konto og lastet ned US versonen av spillet elns.

Lenke til kommentar

Ser sånn ut ja, står SOE og ikke ProsiebenSat oppe i venstre hjørne. (eller var det bare på installeren?)

 

 

Forøvrig, gøy med 2x helg, fikk puttet mye i acq. timer og performance slots til div. kjøretøy. Ting jeg gjerne ikke hadde prioritert bruk av certs på, men som absolutt hjelper.

Lenke til kommentar

Det er alltid gøy. Men nå skal det sies at jeg er notorisk dårlig til å se Tells selv. De burde ha ett mer MMOaktig chat system, mulighet for å ha flere chat faner åpne side by side, timestamps o.s.v. Men man får bare håpe at det er ting som kommer etterhvert.

 

De burde også absolutt hatt ett ingame mail system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...