Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gravid med elskeren, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde føde barnet og adoptere det bort! Det finnes mange par i Norge som ikke kan få barn og ved å føde og adoptere bort barnet har du hjulpet 2 andre mennesker med å få et lykkeligere liv.

Det er ikke bare bare å gjøre det på den måten i Norge.

 

Som regel blir det en fin runde med barnevernet og instutisjoner og 40 forskjellige mennesker først. Hele adopsjonsgreia i norge er helt latterlig. Da er det bedre å ta abort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har du informasjon om hvordan du kan adoptere barnet ditt.

 

http://www.bufetat.no/adopsjon/

 

Det er bare å ringe nummeret på nettsiden og avtale et møte med dem i det fylket du bor i. De kommer til å hjelpe deg med å adoptere bort barnet hvis det er det du ønsker.

 

Bare ignorer kommentarene ovenfor denne posten. Du må ikke gjennom 40 personer for å adoptere bort barnet. Du må gjennom 1 eller 2 personer og deretter fylle et skjema og skrive din underskrift på det som bevis at du samtykker å adoptere bort barnet. Det er ingen tvang og det er helt opp til deg å bestemme hva du skal gjøre. Du bor ikke i Kina hvor det er kun lov til å ha et barn i familien. Du bor i Norge hvor det er tillatt å ha 1-100 barn i familien.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Som regel blir det en fin runde med barnevernet og instutisjoner og 40 forskjellige mennesker først. Hele adopsjonsgreia i norge er helt latterlig. Da er det bedre å ta abort.

 

Du sitter med fasiten skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Som regel blir det en fin runde med barnevernet og instutisjoner og 40 forskjellige mennesker først. Hele adopsjonsgreia i norge er helt latterlig. Da er det bedre å ta abort.

Jeg har kjent mange som har bodd på barnehjem, og alle var skadet/ødelagte.

 

Nå er folk enten rusmisbrukere eller død :thumbup:

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

abort, get over it, ta vare på de du har..enkelt og greit. sannsynligheten taler for at du blir aldri resten av ditt liv og verken se eller føle noe som helst før din "elsker", og du vil få et helvete med og få penger, omsorg og omgang med han. men som sagt..your choise...skal det bevares for enhver pris?!. en celleklump går jeg utfra enda...?!

Lenke til kommentar

Er du imot abort, så tar du ikke abort. Ikke lytt til disse abortelskerene som vil presse sine verdier på deg. Det er ille nok at titusner av folk tar abort hvert eneste år, om vi ikke skal begynne å presse abortmostandere til å ta abort.

 

Om du adopterer bort barnet eller velger å oppdra barnet er ditt valg. Tenk igjennom det.

Lenke til kommentar

Som regel blir det en fin runde med barnevernet og instutisjoner og 40 forskjellige mennesker først. Hele adopsjonsgreia i norge er helt latterlig. Da er det bedre å ta abort.

Jeg har kjent mange som har bodd på barnehjem, og alle var skadet/ødelagte.

 

Nå er folk enten rusmisbrukere eller død :thumbup:

 

..

Endret av Smokeeye
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du sitter med fasiten skjønner jeg.

 

Sa jeg det?

 

Poenget mitt er at det er ikke bare ''Ååå nå håper jeg at barnet mitt får ett fint hjem'' også blir ungen sendt direkte til sine nye foreldre så fort som mulig. Adopsjonssystemet i norge er tøft og grusomt, og veeeeeldig langtekkig. Barnevernet blir selvsagt også koblet inn; hvor tror du ungen blir til de finner ''passende foreldre''? Og som alle som har vært innen korttidsinstutisjoner vet (meg inkludert) så ser du jææævla mange nye fjes på kun en uke.

Lenke til kommentar

Ta abort, så setter du deg ned å skriver opp verdiene i livet ditt, så ser du at det å være utro straffer seg, om samboeren din er "problemet" er det da en gyldig grunn, kordan skal du forklare dine alerede eksisterende barn at deres mor er en løstøs?

 

Verdier, moral og det å ta ansvar..

Du sier hun bør ta abort og så skrive ned verdier, moral og ta ansvar... :wallbash:

Hva slags idiot er du?

 

 

Jeg er ikke mot abort, jeg er for selvbestemt abort. Selvbestemt abort er ikke priimbestemt, forumbestemt, elskerbestemt, samboerbestemt, foreldrebestemt. Den gravide kvinnen bestemmer over egen kropp og seg selv, SELVBESTEMT abort.

 

Har de fleste idiotene her inne fått dette inn i huet sitt nå?

 

Abortloven ble endret i 1978 slik at det er selvbestemt abort innen utgangen av 12. svangerskapsuke (Lov av 13. juni 1975 nr. 50 om svangerskapsavbrudd[10]).

Abortlovens kjerne er § 2. Her står det hvilke vilkår som må være oppfylt for at et abortinngrep skal være lovlig: Før 12. svangerskapsuke kan kvinnen ta avgjørelsen selv.

WIKIlink

 

 

Når jeg leser forumbrukere råder til abort når TS egentlig er imot abort så sier det meg en ting, mødrene deres tok ikke det riktige valget og hun skulle ha gått for SELVBESTEMT abort.

 

 

ok abortmotstander/feminist

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så behold barne å elsk det, (og sørg for at du har en god advokat til å sanke inn pengene dine fra elskeren din og din "samboer" ;) )

Så fedre er til for å "sanke penger fra".

 

Fin holdning du har :nei:

 

For ca 1 1/2 år siden orket jeg ikke mer krangling og kjefting, så jeg tok med meg ungene og jeg pakket det meste jeg hadde av klær og flyttet til moren min mens han var på jobb.

Han ble rasende. Og etter en stund begynte han å trygle og be om å få oss hjem igjen og han lovde at han skulle skjerpe seg.

Ikke så rart. Du kidnappet jo barna hans!

 

Hvordan hadde du følt det hvis han hadde tatt med seg barna og flyttet mens du var å pulte på "elskeren" din?

Endret av flesvik
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du burde føde barnet og adoptere det bort! Det finnes mange par i Norge som ikke kan få barn og ved å føde og adoptere bort barnet har du hjulpet 2 andre mennesker med å få et lykkeligere liv.

 

Eventuellt om du velger å oppdra barnet så får mannen som gjorde deg gravid stå opp for det han gjorde og forsørge barnet. Om han ikke vil ta foreldre ansvar så betyr det bare at han kun hadde lyst til å ha sex med deg og utnyttet deg i en sårbar situasjon.

 

Du har ingenting å skamme deg over. Det er normalt for et menneske å være ha sex med en annen person når personen du elsker ikke lengre elsker deg. Hvordan du beskriver din elsker så tror jeg at din elsker er en pimp. Din elsker har sannsynligvis flere elskere enn bare deg.

 

Det ligger litt i ordet "elsker" at det er en person som man har sex med. At dette forholdet var fysisk og at det ikke involverte noen kjæresteforpliktelser var nok begge parter inneforstått med.

 

Ta abort, så setter du deg ned å skriver opp verdiene i livet ditt, så ser du at det å være utro straffer seg, om samboeren din er "problemet" er det da en gyldig grunn, kordan skal du forklare dine alerede eksisterende barn at deres mor er en løstøs?

 

Verdier, moral og det å ta ansvar..

Du sier hun bør ta abort og så skrive ned verdier, moral og ta ansvar... :wallbash:

Hva slags idiot er du?

 

 

Jeg er ikke mot abort, jeg er for selvbestemt abort. Selvbestemt abort er ikke priimbestemt, forumbestemt, elskerbestemt, samboerbestemt, foreldrebestemt. Den gravide kvinnen bestemmer over egen kropp og seg selv, SELVBESTEMT abort.

 

Har de fleste idiotene her inne fått dette inn i huet sitt nå?

 

Abortloven ble endret i 1978 slik at det er selvbestemt abort innen utgangen av 12. svangerskapsuke (Lov av 13. juni 1975 nr. 50 om svangerskapsavbrudd[10]).

Abortlovens kjerne er § 2. Her står det hvilke vilkår som må være oppfylt for at et abortinngrep skal være lovlig: Før 12. svangerskapsuke kan kvinnen ta avgjørelsen selv.

WIKIlink

 

 

Når jeg leser forumbrukere råder til abort når TS egentlig er imot abort så sier det meg en ting, mødrene deres tok ikke det riktige valget og hun skulle ha gått for SELVBESTEMT abort.

 

Hva med kroppen og velværet til ungen? Bestemmer trådstarter over dem? Regner du barnet som en del av kroppen til trådstarter? Hvis jeg flytter møbler inn i huset mitt, er de en del av huset? Hvis jeg fyller bensin på tanken, er bensinen en del av bilen da? Hva er disse tingene når de en gang kommer ut igjen?

 

Hvis trådstarter tar hensyn til alle de andre menneskene som påvirkes, er det ikke lenger et eget valg? På samme måte antar jeg at du er tvunget til å kjøpe et produkt når du ser en reklame, og at du må stemme på Arbeiderpartiet hver gang du ser Jens fortelle hvor bra partiet er på TV. Hvis du tenker litt, så har vel ingen av valgene dine i livet vært selvbestemte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...