Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gravid med elskeren, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

"Så fedre er til for å "sanke penger fra"."

 

tja skal man tro det man ser hær nordpå så..JA..det er det vi er til for.om noen kan komme med en statistikk så hadde det vært fint men, noen sa det så fint at nord norge har landets største forekomst av alenemødre i norges land. og det er sikkert ikke uten grunn at noen kan komme med en slik påstand ;) og etter 40 år i en liten by så trenger jeg strengt tatt ikke se noen statistikk på det heller, for hær VET vi at det er sant ;) og da er det ikke snakk om synsing eller bygdeprat lengre, etter et par generasjoner med pur utnytting av menn og nav så skjønner man hva det er snakk om..spre beina..lev fett etterpå, hær vet kvinnfolk bedre enn NAV selv vet om når ubetalingene kommer og hva de skal ha av både nav og fedre. så mitt tips..bruk toern..eller dong eller tøm deg i trynet på whatever...

Endret av Hudrin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...) etter et par generasjoner med pur utnytting av menn og nav så skjønner man hva det er snakk om..spre beina..lev fett etterpå

 

Jeg er litt nysgjerrig på hva "leve fett etterpå" innebærer. La oss godta premisset om at en graviditet vil være nøkkelen til å "leve fett etterpå". Kunne du sette opp et regnestykke der du har utgiftene til et barn på den ene siden (rundt 1'000'000NOK/18 år) veid opp mot barnebidrag og utbetalinger fra NAV? Siden du tross alt "VET ... at det er sant".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

zotbar det skal nå sies at det følger et ansvar og et liv og ta vare på etter og "spredd beina for penger" men..i et lite samfunn så kan det nok virke sånn. Finne et regnestykke det er det alltids noen som har for handa. Vet og vet..jo jo..men..likevel, det er de som gjør det både for og få barn..og inntenkter for og klare seg, jeg ser for meg at det grunner ut i at de ikke har annet og klare seg på desverre, har nok av eksempler i byen hær men det skal ikke nevnes synes jeg. :) I det store og hele så var vel tanken min at når man er gravid med en "elsker" så er det ikke det beste utgangspunktet ser jeg for meg...men for all del..lykke til uansett valg hva TS tar i ettertid

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar

zotbar det skal nå sies at det følger et ansvar og et liv og ta vare på etter og "spredd beina for penger" men..

 

Det var ikke det jeg etterlyste.

 

i et lite samfunn så kan det nok virke sånn. Finne et regnestykke det er det alltids noen som har for handa. Vet og vet..jo jo..men..likevel,

 

Ah, mao. du spesifikt hverken har et slikt regnestykke eller greier å produsere det. Så hva om du demper litt "leve fett etterpå"?

 

(...) det er de som gjør det både for og få barn..og inntenkter for og klare seg

 

"og (sic) klare seg" != "leve fett".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, hør her. Dette blir for dumt. DU VAR UTRO, ikke skyld på at du og typen hadde en dårlig periode. Et forhold har alltid gode og dårlige perioder. Du prøver å rettferdiggjøre handlingen din, hvilke er patetisk. Ikke bare har du sviktet partneren din (x'n) du har også sviktet ungene du har fra før. Du har dårlig råd, er student og nå gravid med enda en unge, hvilke vil påvirke ungene du har fra før. Og hva du tenker på er mer eller mindre hvordan DU vil føle det. Det eneste du burde føle er skam. Og bruk skamfølelsen til å bygge et nytt og bedre jeg. Makan til kvinnfolk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Så fedre er til for å "sanke penger fra"."

 

tja skal man tro det man ser hær nordpå så..JA..det er det vi er til for.om noen kan komme med en statistikk så hadde det vært fint men, noen sa det så fint at nord norge har landets største forekomst av alenemødre i norges land. og det er sikkert ikke uten grunn at noen kan komme med en slik påstand ;) og etter 40 år i en liten by så trenger jeg strengt tatt ikke se noen statistikk på det heller, for hær VET vi at det er sant ;) og da er det ikke snakk om synsing eller bygdeprat lengre, etter et par generasjoner med pur utnytting av menn og nav så skjønner man hva det er snakk om..spre beina..lev fett etterpå, hær vet kvinnfolk bedre enn NAV selv vet om når ubetalingene kommer og hva de skal ha av både nav og fedre. så mitt tips..bruk toern..eller dong eller tøm deg i trynet på whatever...

I dag satt jeg på legekontoret i en time. Jeg så ikke mindre enn 4 mødre som var single med babies. Og unger på rundt 4 etc.

 

 

Jeg så bare ét par hvor dama enda hadde mann.

 

Hvordan vet jeg de var single? De snakket om det. Og ja, jeg bor i nord.

 

Synd hun ene hadde unge, hun var veldig fin.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...