Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om noen puler kjæresten din, har denne personen egentlig noe ansvar? (Splittet fra utro-tråd)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som sier at hun ikke var utro; hadde det vært OK om jeg koste litt med dama deres, bare klå litt osv?

 

jeg hadde ikke latt det gå ut over henne.. Men du hadde nok fått deg en omgang grisebank som du aldri ville ha glemt, om jeg viste hvem du var... Det er helt sikkert!!

 

Hah..!

 

Så du ville fratatt kjæresten din fra ansvaret fra løftene hun har gitt deg og heller straffe en person som ikke har noen løfter med deg fordi kjæresten din bryter sine løfter til deg?

 

Vedkommende som klår på kjæresten din er HELT USKYLDIG.

Kjæresten din er HELT SKYLDIG.

Så rent logisk sett burde du, dersom du skal slå noen, slå kjæresten din.

(Noe jeg slettes ikke anbefaler -- men i rettferdighetens navn er det mer rettferdig)

 

damer slår jeg aldri! aldri aldri!

Men ja, jeg har opplevd utroskap der jeg busta eksen med en annen, og regelrett grisebanket folk som har gjort dette mot meg! Når du finner en annen kar, i DIN egen seng, med dama di så var det for meg hvertfal ikke et spørsmål en gang.

Og hadde uten å nøle gjort det en gang til!

 

jenta fikk være i fred, men hu var kasta ut av leiligheta på timen, etter jeg hadde forskikra meg om at elskeren ikke trengte hjelp fra AMK

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så.

Hva gjorde han galt?

 

Hva gjorde kjæresten din som var galt?

 

"Hadde sex med kjæresten min" er ikke galt; Du hadde sikkert selv hatt sex med kjæresten din, og det var ikke galt for deg?

Nei.

Det du mener var galt var at HUN hadde lovet deg, stille eller åpent, å ikke ha sex med noen andre.

 

HUN hadde sex med noen andre.

Den andre personen gjorde INGENTING galt, og hadde jeg blitt utsatt for vold for å ha sex med en voksen tilregnelig og samtykkende person ville jeg anmeldt forholdet og krevd erstatning for tort og svie.

 

prøv det, å finn kjæresten din, i DIN seng med en annen kar, når du kommer hjem noen dager for tidlig fra jobb.. Forøvrig er jeg en ekstremt rolig kar, som aldri gjør noe galt. Men den gangen så jeg rødt til tusen.

 

Jeg er og en kar som står for det jeg har gjort, jeg angrer ikke og jeg ville uten å nøle gjort det samme igjen. Før man dømmer er det lov å sette seg inn i sitvasjonen å prøve og forstå.

Jeg skal like å se den duden som tar dama si på fersken med en annen kar, i sin seng, å bare smiler å går ut. DET blir sykt for min del.

 

Så ikke knull dama mi, da blir det en omgang juling man sent glemmer. End of discussion for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så.

Hva gjorde han galt?

 

Hva gjorde kjæresten din som var galt?

 

"Hadde sex med kjæresten min" er ikke galt; Du hadde sikkert selv hatt sex med kjæresten din, og det var ikke galt for deg?

Nei.

Det du mener var galt var at HUN hadde lovet deg, stille eller åpent, å ikke ha sex med noen andre.

 

HUN hadde sex med noen andre.

Den andre personen gjorde INGENTING galt, og hadde jeg blitt utsatt for vold for å ha sex med en voksen tilregnelig og samtykkende person ville jeg anmeldt forholdet og krevd erstatning for tort og svie.

 

prøv det, å finn kjæresten din, i DIN seng med en annen kar, når du kommer hjem noen dager for tidlig fra jobb.. Forøvrig er jeg en ekstremt rolig kar, som aldri gjør noe galt. Men den gangen så jeg rødt til tusen.

 

Jeg er og en kar som står for det jeg har gjort, jeg angrer ikke og jeg ville uten å nøle gjort det samme igjen. Før man dømmer er det lov å sette seg inn i sitvasjonen å prøve og forstå.

Jeg skal like å se den duden som tar dama si på fersken med en annen kar, i sin seng, å bare smiler å går ut. DET blir sykt for min del.

 

Så ikke knull dama mi, da blir det en omgang juling man sent glemmer. End of discussion for min del.

Det er jo ganske vesentlig om fyren vet at dere er sammen da, om han er klar over at dere er i et forhold kan jeg skjønne reaksjonen din, om ikke så er det bare idiotisk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

...

 

Forstår dere virkelig ikke hvorfor det er idiotisk å SLÅ PERSONEN SOM KJÆRESTEN DIN VALGTE Å HA SEX MED?

 

SOM KJÆRESTEN DIN VALGTE Å HA SEX MED.

 

KJÆRESTEN DIN VALGTE Å HA SEX

 

KJÆRESTEN DIN.

 

Dersom noen VOLDTAR kjæresten din så kan jeg forstå det -- men i alle andre tilfeller så er det utelukkende kjæresten som er skyldig.

 

-

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Så.

Hva gjorde han galt?

 

Hva gjorde kjæresten din som var galt?

 

"Hadde sex med kjæresten min" er ikke galt; Du hadde sikkert selv hatt sex med kjæresten din, og det var ikke galt for deg?

Nei.

Det du mener var galt var at HUN hadde lovet deg, stille eller åpent, å ikke ha sex med noen andre.

 

HUN hadde sex med noen andre.

Den andre personen gjorde INGENTING galt, og hadde jeg blitt utsatt for vold for å ha sex med en voksen tilregnelig og samtykkende person ville jeg anmeldt forholdet og krevd erstatning for tort og svie.

 

prøv det, å finn kjæresten din, i DIN seng med en annen kar, når du kommer hjem noen dager for tidlig fra jobb.. Forøvrig er jeg en ekstremt rolig kar, som aldri gjør noe galt. Men den gangen så jeg rødt til tusen.

 

Jeg er og en kar som står for det jeg har gjort, jeg angrer ikke og jeg ville uten å nøle gjort det samme igjen. Før man dømmer er det lov å sette seg inn i sitvasjonen å prøve og forstå.

Jeg skal like å se den duden som tar dama si på fersken med en annen kar, i sin seng, å bare smiler å går ut. DET blir sykt for min del.

 

Så ikke knull dama mi, da blir det en omgang juling man sent glemmer. End of discussion for min del.

Det er jo ganske vesentlig om fyren vet at dere er sammen da, om han er klar over at dere er i et forhold kan jeg skjønne reaksjonen din, om ikke så er det bare idiotisk...

 

er enig med deg. Vet ikke om jeg nevnte det lenger oppe; Den personen som gjorde det mot meg og x'en viste veldig godt at vi var i lag.

Jeg har gjort det jeg har gjort, og jeg står for det 100%. Og hadde i samme sitvasjon gjort det igjen, uten å nøle

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kommer helt an på etter min mening. Dersom personen som puler dama/mannen din ikke har noe forhold til deg så er det ene og alene kjæresten din som har ansvaret. Skulle det derimot være en situasjon hvor personen som dama/mannen din har vært utro med er en kompis så er begge ansvarlig. Man kan ikke forvente at en person som ikke vet hvem du er skal ta noen særlige hensyn til deg når han/hun tar med seg en person hjem på en lørdagsnatt. Men dette er noe som helt klart må kunne forventes av en venn.

 

BTW: Det betyr ikke at det ikke er et dick move å ha seg med noe som man vet har en kjæreste

Endret av DaysOfOurLives
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer å se begge sidene i saken.

 

MEEEN, for å ikke si det som flesteparten her mener, hadde også jeg klikket på vedkommende som hadde seg med dama mi, skyldig eller ikke skyldig. Det er min naturlige reaksjon. Kommer selvfølgelig an på om vedkommende vet om at vi er i et forhold eller ikke. Hadde han ikke visst noe om det, hadde jeg ikke gjort så mye mer utav det enn å snudd i døren, men hvis det hadde vært noen jeg kjente som var helt klar over situasjonen hadde jeg nok pratet med knyttnevene :/

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de som sier at det kommer ann på.

 

Jeg er ei jente, men hvis jeg hadde tatt typen i å være utro hadde jeg gitt han skikkelig juling (mest sannsynlig, det jeg føler akkurat nå, jeg er litt full også! så jeg mener kanskje noe annet når jeg har blitt edru igjen).

 

Hadde jenta vært en jeg kjente og som kjente til at han var min, hadde hun fått smake hun også. Hvis ikke så hadde jeg nok ikke vært særlig hyggelig, men jeg hadde nok skremt henne noe helt forjævlig (etter å ha gitt typen juling) så hun hadde nok dratt ganske fort.

 

Edit: Dette kommer av at hvis det er en som kjenner til min situasjon, og kanskje er en venn, så har jo hun med hensikt såret meg også. Er det en totalt fremmed som typen har plukket opp fra byen har hun jo ingenting med det å gjøre stakkars.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Om personen som har se med kjæresten din er klar over at kjæresten din er i et forhold så har personen et ansvar og fortjener like mye juling som kjæresten din, om personen derimot ikke vet så kan personen ikke noe for at kjæresten din er utro mot deg.

Det er nå hvertfall min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I realiteten: nei

 

Moralsk: (om hun hadde visst det): ja.

 

 

Samboeren og jeg er enige om en ting; utroskap er kroken på døra, uansett omstendighet. Det gjør at vi begge passer på hva vi gjør på byen, og det er ganske greit.

 

Hvis samboeren min hadde vært utro med ei jeg kjente, eller som visste at jeg var kjæresten hans, skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke hadde syntes noe om vedkommende. Ja, det er utelukkende hans ansvar å holde seg på matta, men om hun vet at han er i et forhold, trenger hun ikke å medvirke til utroskap. (Og ja, jeg mener det; har faktisk sagt det til en venninne som holdt på med en gift mann.)

 

Når det er sagt, mener jeg at alt ansvar til syvende og sist ligger på den som er i forholdet. Samboeren blir stadig spurt om å passe på jenter (så de ikke er utro) når han er ute sammen med bekjente. Jeg synes det er utrolig merkelig å fraskrive seg ansvaret for det man gjør på den måten. Det hadde aldri falt meg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...