Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om noen puler kjæresten din, har denne personen egentlig noe ansvar? (Splittet fra utro-tråd)


Anbefalte innlegg

Om en annen mann har sex med dama mi uten å vite at hun er opptatt, ville jeg aldri tenkt på å røre fyren. Folk som påfører gjerningsmannen skade i slike situasjoner er korttenkte idioter som burde vært sperra inne, for her er det ene og alene dama som har all skylden, og det håper jeg alle forstår.

 

Om mannen vet det blir saken en annen, men jeg kommer fremdeles ikke til å påføre fyren skade. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon.

 

Om mannen ikke bare vet det, men også gjør det i DIN seng, da mener jeg det er fritt frem. Sånne folk fortjener å lide.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om mannen vet det blir saken en annen, men jeg kommer fremdeles ikke til å påføre fyren skade. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon.

 

Om mannen ikke bare vet det, men også gjør det i DIN seng, da mener jeg det er fritt frem. Sånne folk fortjener å lide.

Var en episode på Trygdekontoret om den norske mannen og Alfa-menn generelt, for en stund siden.

 

I en liten reportasje utspurte Leo Ajkic en nordmann som (delvis) av å lure folk for penger - (var hallik) ved å la to-tre jenter ligge med en (primært) norsk fyr, for deretter å buste hele scenen med kamphund og andre gorillaer, som medfulgte hyling, trusler, med mer..

"Offeret" måtte da pent inrømme episoden og gi denne mannen som busta inn gode penger.

 

Det som han svært ofte observerte var at norske menn ikke vet hva de skal gjøre av seg, og blir redde når de havner i en sånn situasjonen, derfor gikk han primært etter norske menn. Derimot, når han fikk, f.eks si norskpakistanske menn inn i samme situasjon ble de rimelig aggressive og forsvarte seg relativt bra, selv om de stod nakne foran flere mennesker i en sånn episode.

 

Så lærdommen var/er, norske menn, skjærping og av andre alfamenn. Det må til hvis de fremdeles vil ha "dominanse", her på berget.

 

PS; dette var egentlig litt off-topic, men tenkte det hadde vært relevant til temaet.

Lenke til kommentar

Om mannen ikke bare vet det, men også gjør det i DIN seng, da mener jeg det er fritt frem. Sånne folk fortjener å lide.

Men hallooooooooooooooo, det er da ALLTID fritt frem. Når fikk du en hellig rett til dama, bare fordi du var førstemann?

 

Her er det ikke dama det handler om, men det faktum at han har sex i senga mi. Jeg har kanskje ikke hellig rett til dama, men senga mi er fanden meg hellig, så det er ikke aktuelt at andre menn skal ha sex i den, uansett om det er med dama mi eller andre damer/menn.

Endret av Kjøleskap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å svare på trådens spørsmål:

 

Nei, det er ikke vedkommende som puler dama/kona di sitt ansvar, men ene og alene dama/kona di sitt avsvar.

 

I mine øyne så tørr ikke de som opplever en slik situasjon, og som gir ansvaret til damas/konas sex partner, å gå på partneren sin. Men det er det de burde ha gjort.

 

Og nei, jeg prater ikke hypotetisk eller teoretisk her, jeg hadde faktisk ei dame som rett og slett ikke klarte å si nei og som derfor havnet i "seng" med en god del forskjellige gutter/menn i de tre årene jeg var sammen med henne... Og jeg gikk ALDRI etter partneren hun hadde, (Bortsett fra den gangen min beste venn hadde pult henne, men da fordi jeg lurte på om det var greit for meg å pule damene hans når han ble sammen med ei, noe det faktisk var...) men prøvde å få henne til å innse hvor dumt dette var... Men som sagt, i etterkant har jeg skjønnt at hun rett og slett ikke klarte å si nei...

 

Du EIER faktisk ikke dama selv om du er sammen/gift med henne vettu... :) Og glem myten om at menn er mer utro enn kvinner, hvem er det i så fall mennene har seg med? Hverandre?

Lenke til kommentar

Det har ganske naturlig konsekvenser. Mennesker dreper over ting som dette i affekt. Andre venter. Personlig liker jeg hevnen kald og kalkulerende. Gjør man en negativ inngripen i livet til et annet menneske så er det alltid en risiko for at man blir straffet for det. Samlivsbrudd leder til mange personlige tragedier som selvmord. De som starter hendelsesforløp, med vilje og viten, som fører til personlige tragedier fortjener å bli grovt straffet for det. De fortjener det.

Lenke til kommentar

Selv om mannen veldig godt visste at hun var sammen med en annen, så forsvarer ikke det vold i mine øyne. Vold kan aldri forsvares.

 

Mennesker som tyr til vold som første løsning er lavpanna idioter. Annenrangsmennesker. Vold for å sette noen på plass er noe aper driver med, jeg liker å tru at mennesket har reist seg over slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv om mannen veldig godt visste at hun var sammen med en annen, så forsvarer ikke det vold i mine øyne. Vold kan aldri forsvares.

 

Mennesker som tyr til vold som første løsning er lavpanna idioter. Annenrangsmennesker. Vold for å sette noen på plass er noe aper driver med, jeg liker å tru at mennesket har reist seg over slikt.

Jeg liker også å tro at vold er en slags "siste løsning".Problemet ligger i at veldig mange, veldig forskjellige mennesker, ikke evner å forstå alvoret i det de driver med (i dette tilfelle knulle en annens kjærring), slik at moderat vold er faktisk nødvendig. Stygt, men sant.

 

Jeg skulle helst også ønske at det ikke var tilfellet, men det er nå sånn at enkelte mennesker virkelig bør settes på plass når det trengs.

Lenke til kommentar

var i en situasjon for noen månder tilbake der, jeg kom hjem etter en 12 timers arbeids dag. Damen skulle ta noen glass vin med noen venniner. I det jeg åpner døren til leiligheten min hører jeg en mandlig stemme. Tenkte at det var kjæresten min som hadde tatt med noen på et nach. Det er ingen i stuen å går derfor inn på soverommet, der jeg finner dama mi med en annen mann som var fult klar over at hun var i et forhold. Hadde tatt dama mi på 24år hjelpet ho med å finne jobb. Ordnett med bil til ho, å latt ho flytte inn å årdne i min leilighet. De neste sekundene var det rødt for meg. slo vilt løs på mannen. Dama prøvde å stoppe meg som ente opp i at jeg slo hun i veggen bak. Så hu ramla å slo hode kraftig i komoden på rommet. Slepte dereter mannen ut peise nakken fra 2 etasje. (leilighet under) å ut trappa. Bedde kjeringa komme seg ut av leiligheta. (hun for i nattkåpa ut døra) Å fikk fått den forthomla mannen på legevakta. Pakket i mens alle tingene hennes. Å parkerte de fint på trappa å sendte melding om at tingene sku bort innen en time ellers ble de kastet. spise bord å stoler å flere ting som hu hadde kjøpt for ut.. alt som kunne minne om ho. Foreldrene hennes kom og hentet tingene iløpet av en time. (annonserte samme dag bilen på finn. å fikk solgte den 25k biligere en de andre bilene som lå ute. En ung herre hentet den iløpet av den samme uken. ringte mandags mårran å sperett tlf hennes (som jeg betaller for) fikk iløpet av de 72 timene etter dette som skjedde meldinger fra flere forskjellige tlf fra henne om hvor mye hun angret seg. Dette var helt klart. Fra første stund at var ho utro ville dette skje! Var kvitt henne iløpet av kort tid. hun sender enda meldinger ukentlig. uten svar eller noe fra min side. Men kan hun gjøre dette mot meg en gang kan hu gjøre det igjen. Vil på ingen måte noen gang komme over eller akseptere dette om jeg sku være med samme dame gjenn. Nå er damen "elskeren å tingene å alt vi har hat med verandre ute av verden! Måtte bare legge inn et innlegg i fortvilelse å iritasjon av det som har skjed meg!

 

post-106660-0-51816200-1346688213_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...