Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som de fleste havner på cirka 7/10. Ikke at man kan stole på alle de, da det virker som flere av de gir litt lavere karakter fordi det er for kompleks og stort (Er jo slik vi liker det?).

 

Men en annen gjengangere er at AI ikke er stort bedre og at det er noe bugs/glitches :/

 

Har de snakka noe om bugs hvor hele spillet klikker? I både empire og napoleon så klikka hele spillet etter et vist antall turns, kunne gå tilbake og loade eldre save en stund, men til slutt var det ikke mulig å komme lenger. Sykt irriterende når man har sittet med samme game i mange timer

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

 

Woah, wait what?

Noe info om hvordan?

 

Null aning, men er nysgjerrig, dog sikkert noe crack/ulovligheter innblandet kan jeg tenke meg.

 

Edit: Chatten på den streamen tar jo helt av, lite konstruktivt å snappe opp der :p

 

Edit2: Er noe snakk om en press preview, så er vel derfor han har muligheten til å spille.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Følger faktisk med på den og kan gi noe info hvis ønsket:

-Han spiller på Hard og finner det enkelt.
-Han bruker en press copy av spillet som opptar rundt 19GB plass.
-Følgende specs har blitt nevnt: (Ikke 100% sikker på prosessor)

-i7 3770K

-GTX 670

-8GB RAM

-SSD til OS, men spillet ligger på en standard HDD.

 

EDIT: i7 3770K ser ut til og passe da clock er tydeligvis 3,8Ghz.

Bench av spillet kan ses her.

 

Før pontus har han prøvd Rome og Iceni, og så langt har han ikke opplevd store feil som jeg har sett eller hørt.

Endret av CastleLord
Lenke til kommentar

Når har ikke et Total war spill blitt lansert med bugs og problemer? Shogun 2 er fantastisk spill, men det tok sin tid før det var spillbart som det er i dag.

 

Jeg synes faktisk at shogun 2 framsto som ganske så polert når det ble lansert. De hadde iallefall lært fra empire....

 

Nå derimot så lukter det litt "empire-deja vu", etter at jeg leste eurogamer sin review.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...